Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi olisi teillä ollut päävastuussa lastenhankinnasta...

Vierailija
19.01.2011 |

... niin montako lasta teillä olisi? Vai olisiko yhtäkään?

Ja päävastuulla tarkoitan sitä, että nostaa kissan pöydälle ensimmäisenä ja sanoo: "Haluan lapsen, nyt jätetään ehkäisy, jookos?"

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meille lapset ei ole tulleet helpolla. Mies (ja minä) halusi niin monta lasta kuin vaan mahdollista, mutta olen tullut raskaaksi vain kolme kertaa ja kaksi on tuloksena. Ilman ehkäisyä on oltu melkein alusta lähtien (13 vuotta).

Vierailija
22/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on toistaiseksi. Toivottavasti ei ikinä viittä, kolme ehkä mahtuis vielä autoonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli se, joka erään rakastelukerran aikana, että "mitäs jos annettaisiin nyt lasten tulla?" Minä olin ollut valmis ajatukseen jo vuoden verran. Mies oli aina puhunut kahdesta lapsesta ja kolmatta ei halunnut vaikka minä olisin. Joten meillä mies on aika pitkälti päättänyt lastenhankinnasta. Ja toisaalta hyvä niin! Hän on myös ottanut todella paljon vastuuta lapsista ja heidän hoidosta. On siis sitoutunut täysillä, sillä on myös asiaan saanut vaikuttaa.

Vierailija
24/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on.

Vierailija
25/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhden riidan jälkeen mies heitti pillerit roskiin ja sanoi että nyt sitten tulee lapsi (oli tosin jo hetken ajatellut että lapsi on nyt ok hankintana).

Sen jälkeen ollaan lapsia hankittu yhteisellä äänellä. Toinen heti perään, en muista kumpi sanoi ääneen ensin että antaa toisen tulla koska oltiin samaa mieltä.

Kolmas lapsi otettiin puheeksi koko perheen kiertäneen vatsataudin jälkeen saunassa, yhteinen päätös. Ja nelonen tuli siihen perään.

Viides olisi mielessä, ehkä tulevaisuudessa. Asialla ei ole mikään kiire koska lapset on pieniä. Tavaraa on kirpputorien sijaan päätynyt kellariin. Kierukka hankkimatta ja resepti vanhenee pian.

Saattaa se viides jäädä hankkimattakin. Tämäkin on ihana perhe näin.

Kumpikaan ei ole vielä innostunut asiasta enempää, mutta jos mies innostuisi niin ehkä.

Vierailija
26/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt kolme lasta. Minä en halua enää yhtään lisää, mies taas välillä haikailee vielä yhtä vauvaa.

Vierailija
27/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2 yhteistä (tai toinen vasta tulossa).

Vierailija
28/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaksi ja näiden tekemiseen piti miestä suostutella pari vuotta. Mies kyllä tykkää lapsista ja ihan hyvä isä on ollut, mutta päätöksissä jahkaa ja jahkaa, kun asiaa pitää pohtia niin joka kantilta.

Minulta jouduttiin poistamaan kohtu alle nelikymppisenä, joten mies olisi herännyt asiaan vasta kun olisi ollut liian myöhäistä.

Vierailija
29/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä olisiko yhtään. Ensimmäisen lapsen tekoa mies jarrutteli ja oli todella haluton koko vauvapuuhaan. Suostui ns. pitkin hampain lasta yrittämään, kun 10v jälkeen annoin tasan kaksi vaihtoehtoa eli lapsi tai sukset eri suuntaan. Lapsen saatuamme oli hyvin innokas tekemään toisenkin, jonka aika pian saimmekin. Kolmatta ei enää suostu tekemään:/

Vierailija
30/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasin mieheni.

He olisivat riittäneet miehelleni.

Minun painostuksesta sitten saimme myös yhteisen lapsen.

Kaikki lapset ovat rakkaita. Voi olla että miehelleni olisi tullut kuitenkin jossain vaiheessa vauvakuume.

Vierailija
31/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tyttöjä olisi tehty niin pitkään, että se poika olisi syntynyt

Vierailija
32/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta meillä on ja kuudenteen mies mua suostuttelee. Jos suostun, niin on luvannut, että sitten määrä riittää hänellekin ja suostuu menemään vaikka sterilisaatioon. Lupasi mulle ns kuun taivaalta jos suostun vielä kerran raskaaksi. Hmm, houkuttelee kieltämättä, niin hyvät edut mies lupaili vauvakuumeessaan, mm kotisiivooja sitten kun minusta tuntuu etten masun kanssa enää jaksa siivota, jää itse töistä vapaalle noin vuodeksi lapsia/vauvaa hoitamaan ja pari muutakin kivaa juttua :-)

Vierailija
33/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies olisi odottanut vielä pidempää. Itse ilmoitin 27-v., että nyt haluaisin lapsen -> mies sanoi, ettei vielä... Lopulta sanoin, että alle 30-v. kiitos ja silloin suostui. Ensimmäinen syntyi, kun olin muutaman kuukauden päälle 29 v.

Vierailija
34/34 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt eli mies teki aloitteen molemmissa.

Jos olisi tehty niinkuin minä olisin halunnut, niin olisimme tehneet nämä kaksi n. 3 vuotta aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme