Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Victoria antaa signaaleja että olisi raskaana mutta hovi kiistää?

Vierailija
19.01.2011 |

Ja mitähän suurta jännää tapahtuu keväällä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 2kk laskettuun aikaan, eikä kaikki työkaverit vielä olleet kuulleet tai huomanneet että olin raskaana. Lähimmille työkavereille olin kertonut jo rv 15 paikkeilla ja sanonut että saa muillekin kertoa. Vaatteillakaan en peitellyt mitenkään, mulla vaan maha oli niin pieni, ettei se pömpöttänyt. Äitiyshousutkin kaivoin kaapista vasta rv34. Tämä siis sille jonka mielestä Vickan ei voi synnyttää keväällä koska maha pitäisi olla selvästi näkyvissä.

Oon muuten miettinyt sitä että jospa ovat aloittaneet tuon vaatteilla kikkailemisen ja viinin juonnista kieltäytymisen siksi että sitten kun oikeasti on raskaana, ei sitä heti arvata.

Tai sitten oikeasti on raskaana, mutta eivät vielä halua julkistaa.

En muuten usko että ovat adoptoimassa. Puolen vuoden avioliiton jälkeen korkeintaan aloittelevat hedelmöityshoitoja. Ehkä tutkimukset tehty ja huomattu että jotain ongelmaa jommalla kummalla voi olla. Veikkaan että kävisivät kaikki mahdolliset hoidot raskaimman kautta vuosien ajan läpi ennenkuin päätyisivät adoptioon.

Vierailija
22/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä mä epäilen

Kaarle Kustaa astuu syrjään ja hänestä tulee kuningatar?

ihmiset käyttää tätä ilmaisua kahdella vastakkaisella tavalla, "epäilen että näin käy" ja "epäilen että näin ei käy", niin vähän tarkempi muoto voisi olla informatiivisempi.

Kun ilmoittaa vain "epäilen" voi jälkikäteen joka tapauksessa sanoa "Mitäs mä sanoin" kävi kummin päin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko adoptioon, enkä siihen että kunkku luopuisi vallasta. Mites Victorian sisarukset, voisiko heihin liittyä jotain uutisia, kihlausta tms?

Vierailija
24/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 2kk laskettuun aikaan, eikä kaikki työkaverit vielä olleet kuulleet tai huomanneet että olin raskaana. Lähimmille työkavereille olin kertonut jo rv 15 paikkeilla ja sanonut että saa muillekin kertoa. Vaatteillakaan en peitellyt mitenkään, mulla vaan maha oli niin pieni, ettei se pömpöttänyt. .

Mulla taas ku oli 2 kk laskettuun aikaan, ventovieraatki kyseli, että onko laskettu aika jo menny. Vatsa oli valtava ja vauva oli syntyessään 5 kg! Äitiyshousutki tuli käyttöön rv 10, ku vatsa turposi palloksi.

Vierailija
25/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada keskenmenon :(

Vierailija
26/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on raskaana, kaikki merkit on näkyvissä.

Yksi kaverini sanoi että huomasi heti että olen raskaana kun oli "tuollaiset farkut". Olivat kyllä varmaan pari vuotta vanhat.... ;)

Vierailija
27/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ihan signaaleja. Jospa vain keskittyisitte omaan elämäänne, ettekä yrittäisi ylitulkita jotain naapurimaan prinsessatarinaa välikäsien kautta. Ne juorulehdet niitä signaaleja ihmisten päihin kehittelee tehdäkseen rahaa. Ja se sitten myy Suomea myöten? Huhhuh.

lailla tämä spekulointi sinua häiritsee? Keskity sinä omaan elämääsi, älä toisten spekulaatioihin. Itse ainakin otan tällaiset ihan huumorilla, kivahan se on joskus miettiä muiden kuvioita, kun omat kuviot ovat tiedossa:)

Vierailija
28/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa sanottiin, että Vickan siellä Nobel-illallisilla kieltäytyi TOISESTA viinilasillisesta.

Vierailija
29/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut näkee näitä signaaleja ihan kaikessa kaikki on raskaana, kaikki merkit on näkyvissä.

Yksi kaverini sanoi että huomasi heti että olen raskaana kun oli "tuollaiset farkut". Olivat kyllä varmaan pari vuotta vanhat.... ;)

exän äiti oli just tuollainen. Kun joku kertoi raskaudestaan, alkoi älytön kaakatus että kyllä mä tiesin, olen nähnyt sen sinun silmistä jne. Huvittavaa kyllä niinkin paljon juoruavaksi naiseksi ei koskaan puhunut "tietävänsä" jonkun raskaudesta ennenkuin joku kertoi odottavansa vauvaa. Muuten kyllä kertoi kaikki asiat ympäri kyliä heti kun sai jotakin tietää...

Vierailija
30/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on raskaana, kaikki merkit on näkyvissä.

se että jos et ollut aiemmin pitänyt sen tyyppisiä housuja ystäväsi nähden. Minäkin arvasin yhden ystäväni olevan raskaana kun alkoi pitämään erilaisia housuja kuin aiemmin. Kysyin suoraan että oletko raskaana ja ystäväni yllättyneenä myönsi. Aiemmin oli pitänyt hyvin tiukkoja housuja, nyt oli vähän löysemmät, pehmeämmät pökät jalassa. Kertoi että oli pitänyt niitä jo ensimmäisen lapsensa raskaudessa (jolloin en vielä tuntenut ystävääni).

Vierailija
31/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa on varmaan vaan hiukan, jolla kostuttelee huuliaan maljojen yhteytessä, Danielhan on absolutisti, joten eiköhän se Vickankin aika lähelle ole, kun on aika terveytietoinen muutenkin. Siis se kieltäytyminen johtui tuosta. Nyt siitä vain revittiin otsikoita. Vai voiko joku lehti väittää, että ennen tuota päivää Vickan on juonut kaikissa juhlissa vähintään kaksi lasia viiniä?

Paljon melua tyhjästä siis.

Vierailija
32/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että jos et ollut aiemmin pitänyt sen tyyppisiä housuja ystäväsi nähden. Minäkin arvasin yhden ystäväni olevan raskaana kun alkoi pitämään erilaisia housuja kuin aiemmin.

tavalliset farkut! Ei ne olleet mitkään äitiyshousut ja viikkoja oli varmaan 4+ kasassa, ei mitään tarvettakaan. Isompia vaatteita ostin joskus viikolla 20.

Noitten juttujen uskottavuutta syö vähän se kun tämä sama ihminen näkee näitä merkkejä kun joku ei käytä kynsilakkaa -> raskaana. Käyttää parasetamolia -> raskaana

Vierailija
33/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että jos et ollut aiemmin pitänyt sen tyyppisiä housuja ystäväsi nähden. Minäkin arvasin yhden ystäväni olevan raskaana kun alkoi pitämään erilaisia housuja kuin aiemmin.

tavalliset farkut! Ei ne olleet mitkään äitiyshousut ja viikkoja oli varmaan 4+ kasassa, ei mitään tarvettakaan. Isompia vaatteita ostin joskus viikolla 20.

Noitten juttujen uskottavuutta syö vähän se kun tämä sama ihminen näkee näitä merkkejä kun joku ei käytä kynsilakkaa -> raskaana. Käyttää parasetamolia -> raskaana

housut olleet äitiyshousut. Ihan tavalliset pehmeästä kankaasta olevast housut ja raskausviikkoja kasassa alle 10. Kertoi kuitenkin että hänellä on mahaa näpistellyt (kohdun kasvusta johtuvia nipistelyitä) aika ikävästi, eikä halunnut pitää napakoita housuja jotka painaisivat enemmän mahaa.

Tietysti jos ystäväsi kertoi näistä epäilyistään sopivasti heti kun itse kerroit raskaudestasi, onhan hän niitä jotka joka merkistä epäilee raskautta (eli just nää ei kynsilakkaa, särkylääkkeenä parasetamolia, se on raskaana)...

Vierailija
34/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta käytössä olleet. Hän varmasti epäili minua jo 20 kertaa aikaisemminkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi