G: Oletko koskaan ampunut aseella? Jos niin millaisella?
Kommentit (39)
lintukivääri ja 8mm pistooli.
Haulikko vielä kokematon tapaus...
Ilkkarista puhuttiin. Jo lapsena ammuin sellaisella, kun isälläni oli se. Mutta joo, enpä sen nimeä nyt osaakaan sanoa :)
oli kivaa räiskiä pulloja lammesta.
Myös ilmakivääri, haulikko ja pistooli kuuluvat repertuaariin.
Pienoispistoolilla ja -kiväärillä sekä ilmapistoolilla ja -kiväärillä.
Jousella olen myös ampunut.
käsiaseella. Sitä säilytettiin ukkilassa eteisen laatikossa. Löysin sen ja paukautin. Olin sen verran pieni, etten edes tajunnut varoa. Onneksi ei kenellekkään käynyt huonosti. Isoisä läksytti mummia asiasta vaikka oli itse unohtanut luodit aseeseen.
Haulikko
Magnum 44
Haulikolla, ilmakiväärillä, lintukiväärillä ja jollain käsiaseella. Isä oli metsästysmiehiä. Nainen30v.
Tuskin 100% AV-mammoista on ampunut jollain, mutta kyselyyn vastaavat vain ne jotka ovat.
eli ilmakko... eli olen ampunut lapsena veljeni ilmakiväärillä tyhjiin tölkkeihin reikiä takapihalla. Veli mukamas metsästi sillä fasaaneja :D
ilmakiväärillä, muutamalla pistoolilla.
oli kivaa räiskiä pulloja lammesta.
.
Siinä lammessa ovat nyt siis kaikki lasinsirpaleet ja lyijyä sisältävät ammukset!
Ilmapistoolilla, ilmakiväärillä, rynnäkkökiväärillä ja tarkkuuskiväärillä.
maalta oon joo kotoisin ja isä metsästi ja serkku oli poliisi.
Kokeillut joskus ilmapistoolilla ja haulikolla ampumista.
ilma-aseilla, .22 puoliautomaattipistoolilla, .357 revolverilla, pumppuhaulikolla ja RK-62 rynkyllä.
Hauskaa puuhaa!
ja ilmapistoolilla olen ampunut. Pitäs opetella kunnolla toi haulikkoammunta niin pääsis metälle :D
Air Softia myös harrastan, mut en tiedä lasketaanko niitä aseiksi...
poikkeava av-mamma, kun en ole koskaan ampunut. Paitsi ilmakolla, mutta se ei ole ase.
Air Softia myös harrastan, mut en tiedä lasketaanko niitä aseiksi...
Noiden lisäksi olen amupunut jousella.
Vain Air Softilla kohti eläviä otuksia (muita airsoftaajia), mutta ne ampuikin takaisin :) (kaikilla oli tietty suojukset)
Ja Megazonessa, mutta niitä nyt tuskin aseiksi lasketaan :D
Haulikko
Magnum 44