Otatko gynekologilla sukat pois?
Kun menet gynekologille, niin otatko tutkimusta varten sukat pois vai jätätkö ne jalkaan?
Kommentit (17)
Ja laitan yleensä myös jonkun vähän pitemmän tunikan tai mekkosen, että ei tarvi perse paljaana liikkua. Vaikka se matka riisumispaikalta laverille on yleensä vain pari askelta.
Ja laitan yleensä myös jonkun vähän pitemmän tunikan tai mekkosen, että ei tarvi perse paljaana liikkua.
Jotenkin inhottaisi tepastella siellä napapaidassa...
Otan sukat pois. Se on tullut vaa tavaksi.
En ole ottanut sukkia pois. Tosin viimeksi kävin gynellä kesähelteillä, eikä mulla ollut sukkia sinne mennessäkään.
En ole ottanut sukkia pois. Tosin viimeksi kävin gynellä kesähelteillä, eikä mulla ollut sukkia sinne mennessäkään.
Gyne katsoo varpaisiisi kun kipristelet niitä. :D
Kävin tällä viikolla ja otin sukat pois.
Joten ei tarvi riisuakaan.
... tosi käytännöllistä :)
Sitäpaitsi lainaan mieheltä alushosuja ettei tarvi riisua niitäkään. Gyne voi tutkia römpsäni halkion kautta.
sillä muuten gyneparka joutuisi katsella hirveän ja pelottavan liilan lihansyöjäkasvin lisäksi kuivia, koppuraisia, hilseileviä ja känsäisiä jalkoja. Yäk. Lihansyöjäkasvissakin on jo liikaa yökittävää :/
niin näkee, että meillä on vielä koira. (Sukan pohjat on aina täynnä koirankarvoja.)
en ota pois sillä jalkani ovat kauhean näköiset.
Sitäpaitsi lainaan mieheltä alushosuja ettei tarvi riisua niitäkään. Gyne voi tutkia römpsäni halkion kautta.
sillä muuten gyneparka joutuisi katsella hirveän ja pelottavan liilan lihansyöjäkasvin lisäksi kuivia, koppuraisia, hilseileviä ja känsäisiä jalkoja. Yäk. Lihansyöjäkasvissakin on jo liikaa yökittävää :/
Hyi. Joudut kai sekstaillessakin käyttämään tennissukkia, kun näky on niin kamala.
En tajua naisia, jotka ei huolehdi jaloistaan!
Itsellänikin on kovettumiin taipuvat kantapäät mutta hoidan niitä viikottain, niin pysyvät pehmeinä ja sileinä.
...kai mä otan