Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylihysteerinen kaveri

Vierailija
19.01.2011 |

Oltiin tänään lasten kanssa kaverillani kylässä j atehtiin yhdessä meille lounasta. Kaverini laittoi ruokaa broilerista ja mä tein salaatin. No, kun oltiin ruoka saatu tehtyä, ni kaveri huomas, et olin käyttänyt samaa leikkuulautaa kun sekin. Meni ihan paniikkiin, et nyt se salaatti roskiin tai muuten sairastutaan kaikki salmonellaan. Toki olin se laudan huuhdellu, mut se olis kuulemma pitäny pestä tiskikoneessa, et huuhtelu ei kuulemma auta mitään vaik olin kuumalla vedellä huuhdellu. No se ei sit sitä salaattia syöny eikä antanu lapsilleen, vaan teki niille uutta. Mä en raaskinu heittää hyvää salaattia roskiin, vaan me muksujen kans syötiin se.

Musta aika ylireagointia kaverilta! Aika mitätön mahdollisuus olis, et joku pöpö tulis.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan olisin samoilla linjoilla kuin hysteerinen kaverisi. Vaikka varmaan tämä oli provo. Kai nyt jokainen tietää, että lihalle ja kasviksille on omat laudat?

Vierailija
2/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitelläeri leikkuulaudoilla. Ihan peruskoulussa opittua. Uskomatonta ettei joku tuon vertaa tajua. Ihan sama kumpi sinä tuossa tarinassa olit, oikeassa on tuo "vouhkaaja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin ihmettelen, että joku ei tajua sitä, ettei kanan pilkkomisen jälkeen voi käyttää samaa lautaa tai veistä.

Mä en ap haluaisi ainakaan syödä sun luona mitään. Ja en ole hyteerinen. Salmonellaa en vain ihan huvikseni viittisi saada.

Vierailija
4/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käsittelen samalla laudalla lihat ja kasvikset. Tosin pesen välissä

Vierailija
5/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan olisin samoilla linjoilla kuin hysteerinen kaverisi. Vaikka varmaan tämä oli provo. Kai nyt jokainen tietää, että lihalle ja kasviksille on omat laudat?

Koskaan mitään tullut.

Vierailija
6/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liha ja kasvikset samalla laudalla ilman kunnon pesua! jaiks!

Ap taitaa olla niitä muutenkin vähän "sinne päin" siivoojia...

Vierailija
7/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän samaa lautaa, huuhtasen välissä, mutta ymmärrän, että toisin pitäis tehdä :)

Mut meillä ei ole ikinä vielä ollut vatsatauteja ollenkaan, niin en muka jaksa välittää?

Vierailija
8/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi minäkään sitä salaattia syönyt, enkä antanut lapsillenikaan. yöks.

Vierailija
9/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla niitä muutenkin vähän "sinne päin" siivoojia...

ihan ok siivooja se on kun kerta kuumalla vedellä pesi sen laudan. sympatiat ap:lle. itse pelkään kyllä myös salmonellaa ja tarkkana kanan kanssa, mutta kyllä kuuma vesi riittää...

Vierailija
10/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pelkään kyllä myös salmonellaa ja tarkkana kanan kanssa, mutta kyllä kuuma vesi riittää...

Vierailija
11/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olen aika huithapeli.

Ei se kuuma vesi huuhtelemalla ehdi koko laudan pintaa kuumentamaan.

Vierailija
12/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olen aika huithapeli.

Ei se kuuma vesi huuhtelemalla ehdi koko laudan pintaa kuumentamaan.

Jos itse olen laudalla lihaa tai kanaa leikannut niin ei se kyllä koskaan pelkällä huuhtelemisella puhdistu, aina jää limaiseksi :(

Eli tilkka fairya ja pyöräytys tiskiharjalla, ei vaikeaa lainkaan.