Minkälainen alue on länsi-Vantaalla Pähkinärinne?
Olemme muuttamassa pohjoisesta työn perässä, työpaikka sijaitsee Tapiolassa. Millaiset koulut ja kulkuyhteydet? Katsoin että Pähkinärinteessä olisi vähän vihreääkin luontoa vielä, tykkään ulkoilla. Kokemuksia kiitos.
Kommentit (63)
Ja sekopäitä löytyy kaikista kaupunginosista. Eli hyvällä tsägällä pähkis on lintukoto ja huonolla tuurilla surkeaa narkkarialuetta.
Tämä sama pätee Ullanlinnaan ja Eiraankin.
Kolme huonetta ja keittiö? Rivari? Hintaa n. 250 000?
EN KYLLÄ SUOSITTELE OSTAA KÄMPÄÄ PÄHKINÄRINTEESTÄ, LEVOTON ALUE HUUME HÖRHÖJÄ, PULIUKKOJA JA AKKOJA, SURKEA PIENI RÄNSISTYNYT OSTARI, KUPPANEN K-SUPERMARKET, ROTAT VILISTÄÄ LATTIALLA, NARKKAREIDEN HOITO KOTEJA, VAARALLINEN PAIKKA.
Pähkinärinne on kyllä Havukosken ohella Vantaan levottomimpia ja surkeimpia alueita. En muuttaisi sinne vaikka saisi asunnon ilmaiseksi. Pähkinärinne on ollut uutisissa lähinnä vakavien rikosten seurauksena, esimerkkinä Pähinärinteen paloittelumurhat, jotka tapahtuivat kesäkuussa 2011.
Muutin sieltä vuonna 84 joten nyt en osaa auttaa :D
Olen asunut Vantaan Pähkinärinteessä jo 25 vuotta ja tämän ketjun kirjoitukset ovat kyllä jostain ihan eri paikasta kuin tästä Pähkiksestä, missä minä asun. Tosin jos ei kestä nuorisoa, lapsia, aikuisia, naapureita, maahanmuuttajia, kantasuomalaisia, koiria, kissoja, kettuja, oravia, jäniksiä, jalankulkijoita, autoilijoita tai pyöräilijöitä, suosittelen valitsemaan jonkun toisen asuinpaikan.
Hämeenkylä pientaloalueena on tosi jees!
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Vantaan Pähkinärinteessä jo 25 vuotta ja tämän ketjun kirjoitukset ovat kyllä jostain ihan eri paikasta kuin tästä Pähkiksestä, missä minä asun. Tosin jos ei kestä nuorisoa, lapsia, aikuisia, naapureita, maahanmuuttajia, kantasuomalaisia, koiria, kissoja, kettuja, oravia, jäniksiä, jalankulkijoita, autoilijoita tai pyöräilijöitä, suosittelen valitsemaan jonkun toisen asuinpaikan.
Huvittava kommentti sinulta. Etkö ole kuullut Pähkinärinteen paloittelumurhista?
Lollololol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava kommentti sinulta. Etkö ole kuullut Pähkinärinteen paloittelumurhista?
Olen. Tapahtui vuosia sitten. Ei ole vaikuttanut millään tavalla elämääni täällä. Suomessa on paljon paikkoja, joissa on tapahtunut henkirikos. Silti niissä asutaan ihan kuten ennenkin.
Minä olen asunut Hämevaaran pientaloalueella joka on tosi viihtyisä paikka. Ikinä ei ole pelottanut mennä Pähkikseen lasten kanssa ja kiertää lampea, tosi mukava paikka kesällä. Ja kyllä olen kuullut paloittelusurmista ja tiedän missä talossa ne tehtiin. Kaipaan vieläkin tuonne takaisin. Asumme nykyisin Espoossa kalliilla alueella ja täällä myös prosenttijengin päämaja lähellä, mutta kaltaisilleenhan nuo on vaarallisia, ei satunnaisille ohikulkijoille. Pähkinärinne pesee Myyrmäkeä lähempänä olevat kerrostaloalueet mennen tullen IMHO. Jos nuo lähiseudun pientaloalueet kiinnostaa niin selvittäkää lasten vanhemmat kouluasiat ensin, lapset ei välttämättä pääse siihen kouluun mikä on lähinnä, ja esim Varistossa oleva Hämeenkylän koulu on pahasti homeessa, Hämeenkylässä oleva Tuomelan koulu ollaan lakkauttamassa jne,
Vierailija kirjoitti:
Lollololol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Tapahtui vuosia sitten. Ei ole vaikuttanut millään tavalla elämääni täällä. Suomessa on paljon paikkoja, joissa on tapahtunut henkirikos. Silti niissä asutaan ihan kuten ennenkin.
Jos tarkkoja ollaan niin viisi vuotta sitten, vuonna 2011. Sinnehän on myös Poliisin mukaan pesiytynyt rikollisjengi.
on siinä lähistöllä tosi siistejä ja hyviä k-supermarketteja ja hyvä palvelu, vihdintienvieressä nesteen vieressä ja hämeenkylässä aina tuoreet elin tarvikeet.
Todella vaikea uskoa, että kommentit on samasta paikasta missä asun. Kuulen ensimmäistä kertaa näistä palottelusurmista, eli niiden vaikutus on tasan nolla mun elämään. Nuoret ei notku ostarilla tai juuri muutenkaan katukuvassa näy. Luultavasti ovat Myrtsin puolella, kun sinne pääsee kävellenkin. Muutama spugehan tuossa ostarilla bisseä juo, mutta nekin on niin huolettomia, että oman koiran voi jättää kaupassa käydessä köyteen heidän viereen.
Kun kävin ensiasuntoa ostaessani ekaa kämppää täältä katsomassa, niin ei muualta tarvinnut enään katsoakaan.
Tyytyväinen, 6/5.
Siinä lammen läheisessä kerrostalossa oli se moottoripyöräjengin kerhotalo, siellä kerrotaan paloittelujenkin tapahtuneen. Nyttemmin kerhotalo kaiketi muuttanut muualle.
Alueella on kuitenkin paljon narkkareita, juoppoja, sekakäyttäjiä ja rikollisuutta. Huumeita myydään. Ei ole lapsiperheen paikka ollenkaan.
Alueen huonosta maineesta ja ongelmallisuudesta johtuen asuntojen hinnatkin on Vantaan matalimpien joukossa, vaikka talot on itsessään ihan kivan näköisiä. Silti siellä myös osa betonikerrostaloista on kosteusvaurioituneita.
En sijoittaisi perhettäni tai rahojani Pähkinärinteeseen ikinä.
toi kauppiaan akka on lepakko, olen kuulut ne yritti pitää martinlaakson nestettä mutta asiakkaat valitti paljon, saivat kenkää sieltä.
pähkinärinteen k-supermarket, 20.10. 2017 iltasanomat, k-supermarket myy vanhentunutta lihaa ja kalaa, on kokemusta pähkinärinteen vantaa, lihoista ja kaloista ja eineksistä ja leivistä ja maito tuotteista, olen ostanut kyseisestä kaupasta näitä tuotteita, jauhelihassa oli valkosia matoja ja kala oli aivan mustaa ja haisi hirveelle, maito tuotteissa oli viimene päivä merkintä mennyt umpeen 3viikoa takaperin, menin valittaa nykyselle kaupan pitäjän akalle niin alkoi haistamaan vittua, sen sen jälkeen vaihdoin kauppaa , prismaan eikä ole ollut valittamista, muutkin siellä pähkinärinteessä on todenneet saman kyseisestä kaupasta ja vaihtaneet kauppaa. entinen kaupan pitäjä noin 6-8 vuotta takaperin piti kauppaa todella hyvin ja oli hyvin ystävällinen, nykynen pitäjä on myös saanut lähteä martilaakson nesteeltä asiakkaan olivat valittaneet.
minä olen kuulut että se olis myös pedofiili.
En viihdy koko alueella. Koskaan ei saa parkkipaikkaa, ostarin alueella jos minkälaista jengiä ja kansalaisuutta, epäsiistin oloista, ei roskaista mutta sellaista röötsäistä.
Appivanhempien seinänaapurit vaihtuu koko ajan, milloin huumeita, milloin ruumiita.
Ei kiitos, en muuttaisi sinne mistään hinnasta.