Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustusblogi, jossa kaikki EI ole valkoista?

Vierailija
19.01.2011 |

Tietääkö kukaan mitään semmosta sisustusblogia, jossa sisustus ei olisi valkoista-pastellinsävyistä-beessiä-hiekanväristä, vaan jotain värikkäämpää? Tuntuu, että suurin osa (kaikki?) mihin olen itse törmännyt ovat juuri näitä Kaunis Pieni Elämä -blogeja, jossa kaikki on vaaleaa ja jotenkin ...ei niin lapsiperheystävällistä... Tylsää.

Kiitos!

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tylsääkin tylsempi, samasta esineestä otettu kymmenen samanlaista kuvaa.

Vaivauduitko käymään läpi koko blogin ja klikkaamaan muita sivuja? Esineistä oli otettu kuvia eri kulmista ja eri valoisuuksilla. Blogissa on esitelty tuunattuja juttuja ja paremmin lopputulos tulee esiin lukijoille kuvaamalla sitä eri puolilta.

Vierailija
22/104 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisikin otettu eri kuvakulmasta, niin kuin muissa blogeissa, mutta siitä lampustakin oli kaksi ihan identtistä kuvaa peräkkäin ja kolmas missä kameraa oli siirretty ehkä sentin verran.

Ja tottakai se oli vain minun mielipiteeni, muuta en väittänytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisikin otettu eri kuvakulmasta, niin kuin muissa blogeissa, mutta siitä lampustakin oli kaksi ihan identtistä kuvaa peräkkäin ja kolmas missä kameraa oli siirretty ehkä sentin verran.

Ja tottakai se oli vain minun mielipiteeni, muuta en väittänytkään.

Kyse olikin lampusta ja lamppuesittelystä, mitä sitten? Sinä varmaan osaat tehdä hienon blogin, joten odotamme linkkiä tänne että pääsemme arvostelemaan..

Vierailija
24/104 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellistä!

Vierailija
25/104 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä juurikaan sisustusblogeissa käy mutta tuo vaikuttaa todella kivalta pikaisella kurkkauksella. Tykkään itse värikkäästä sisustuksesta, värillisestä lasista, retrosta, kierrätyksestä ja talonpoikasantiikista... Aloin heti mielessäni kuvitella meidän hillitynväristä talonpoikaispuusohvaamme kirkkaan keltaisena, sopisi meillekin hyvin, kun näin sohvan kuvan tuolta...

Pitää käydä toistekin ihailemassa.

Vierailija
26/104 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellistä!

jos pitää lukea pitkiä tekstejä ilman valokuvia.Tulen vierailemaan uudelleen ja lukemaan tekstit paremmin. Jokaisella blogin pitäjällä on oman näköisensä blogi ja kyllä tänne elämään blogeja mahtuu. Kaikkia ei voi miellyttää ja jokaisellahan on oikeus sanoa mielipiteensä. Mutta kunnioitetaan kuitenkin toisiamme. Jokainen blogin pitäjä näkee vaivaa bloginsa pitämisessä, kuvien ottamisessa, ulkoasun tekemisessä jne.

Vierailija
27/104 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä kaikissa riittää väriäkin melko paljon. En kuitenkaan linkitä mitään niistä tänne, koska av:n haaskalinnut hyökkäävät paikalle ja blogin sulkeminen uhkaa....

Vierailija
28/104 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.keltainentalorannalla.blogspot.com

en jaksanut lukea kaikkia vastauksia, että oliko tämä jo täällä. mutta tuosta blogista tykkään itse tosi paljon ja minä juuri vihaan kaikkea musta-valkoista sisustusta. tuolla sivustolla on värejä joka lähtöön. :)

Vierailija
29/104 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mielenkiintoinen linkkilista :D

Tais muutamalla mennä vähän ohi aiheen ;)

http://parolanasema.blogspot.com/

http://korsonasema.blogspot.com/

Vierailija
30/104 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/104 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtikotisaarta.blogspot.com tulee käsittelemään värikästä sisustusta ja melko paljon tavaraa (tosin vaalealla pohjalla), jahka pääsen kunnolla vauhtiin.

Vierailija
32/104 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.romuaarteeni.blogspot.com

tuunausta, kirpparilöytöjä, vaikkakaan ei värikästä niin ei myöskään valkoista

Vierailija
33/104 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää?

Vierailija
34/104 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/104 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/104 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kurkata:

Tekemisen maku, Riuttala old school ja Oranssi omena.

Vierailija
37/104 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun lattia narisee oli ihana, harmi että lopetti

Tuo Keltainen talo rannalla (joka myös mainittiin jo) on kans tosi kiva. Päivittää joka päivä.

Vierailija
38/104 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Romulyyli on kyllä ihana :)

Olisi kiva nähdä OKV tai PKE tai muiden samanlaisten valkoisten bloggareiden naamat kun menisivät tuonne kylään....

Vierailija
39/104 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkejä kiitos

Vierailija
40/104 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi