Sisustusblogi, jossa kaikki EI ole valkoista?
Tietääkö kukaan mitään semmosta sisustusblogia, jossa sisustus ei olisi valkoista-pastellinsävyistä-beessiä-hiekanväristä, vaan jotain värikkäämpää? Tuntuu, että suurin osa (kaikki?) mihin olen itse törmännyt ovat juuri näitä Kaunis Pieni Elämä -blogeja, jossa kaikki on vaaleaa ja jotenkin ...ei niin lapsiperheystävällistä... Tylsää.
Kiitos!
Kommentit (104)
ja olisikin otettu eri kuvakulmasta, niin kuin muissa blogeissa, mutta siitä lampustakin oli kaksi ihan identtistä kuvaa peräkkäin ja kolmas missä kameraa oli siirretty ehkä sentin verran.
Ja tottakai se oli vain minun mielipiteeni, muuta en väittänytkään.
ja olisikin otettu eri kuvakulmasta, niin kuin muissa blogeissa, mutta siitä lampustakin oli kaksi ihan identtistä kuvaa peräkkäin ja kolmas missä kameraa oli siirretty ehkä sentin verran.
Ja tottakai se oli vain minun mielipiteeni, muuta en väittänytkään.
Kyse olikin lampusta ja lamppuesittelystä, mitä sitten? Sinä varmaan osaat tehdä hienon blogin, joten odotamme linkkiä tänne että pääsemme arvostelemaan..
Mä en yleensä juurikaan sisustusblogeissa käy mutta tuo vaikuttaa todella kivalta pikaisella kurkkauksella. Tykkään itse värikkäästä sisustuksesta, värillisestä lasista, retrosta, kierrätyksestä ja talonpoikasantiikista... Aloin heti mielessäni kuvitella meidän hillitynväristä talonpoikaispuusohvaamme kirkkaan keltaisena, sopisi meillekin hyvin, kun näin sohvan kuvan tuolta...
Pitää käydä toistekin ihailemassa.
täydellistä!
jos pitää lukea pitkiä tekstejä ilman valokuvia.Tulen vierailemaan uudelleen ja lukemaan tekstit paremmin. Jokaisella blogin pitäjällä on oman näköisensä blogi ja kyllä tänne elämään blogeja mahtuu. Kaikkia ei voi miellyttää ja jokaisellahan on oikeus sanoa mielipiteensä. Mutta kunnioitetaan kuitenkin toisiamme. Jokainen blogin pitäjä näkee vaivaa bloginsa pitämisessä, kuvien ottamisessa, ulkoasun tekemisessä jne.
Niissä kaikissa riittää väriäkin melko paljon. En kuitenkaan linkitä mitään niistä tänne, koska av:n haaskalinnut hyökkäävät paikalle ja blogin sulkeminen uhkaa....
www.keltainentalorannalla.blogspot.com
en jaksanut lukea kaikkia vastauksia, että oliko tämä jo täällä. mutta tuosta blogista tykkään itse tosi paljon ja minä juuri vihaan kaikkea musta-valkoista sisustusta. tuolla sivustolla on värejä joka lähtöön. :)
Olipas mielenkiintoinen linkkilista :D
Tais muutamalla mennä vähän ohi aiheen ;)
http://parolanasema.blogspot.com/
http://korsonasema.blogspot.com/
kohtikotisaarta.blogspot.com tulee käsittelemään värikästä sisustusta ja melko paljon tavaraa (tosin vaalealla pohjalla), jahka pääsen kunnolla vauhtiin.
www.romuaarteeni.blogspot.com
tuunausta, kirpparilöytöjä, vaikkakaan ei värikästä niin ei myöskään valkoista
Kannattaa kurkata:
Tekemisen maku, Riuttala old school ja Oranssi omena.
Koulun lattia narisee oli ihana, harmi että lopetti
Tuo Keltainen talo rannalla (joka myös mainittiin jo) on kans tosi kiva. Päivittää joka päivä.
Tuo Romulyyli on kyllä ihana :)
Olisi kiva nähdä OKV tai PKE tai muiden samanlaisten valkoisten bloggareiden naamat kun menisivät tuonne kylään....
Vaivauduitko käymään läpi koko blogin ja klikkaamaan muita sivuja? Esineistä oli otettu kuvia eri kulmista ja eri valoisuuksilla. Blogissa on esitelty tuunattuja juttuja ja paremmin lopputulos tulee esiin lukijoille kuvaamalla sitä eri puolilta.