Kuinka moni nainen EI anna nuolla peräaukkoaan?
Hei,
Kuinka moni tätä palstaa lukevista naisista EI anna nuolla peräaukkoaan? Ja miksi?
Olen ollut nyt pari vuotta suhteessa miehen kanssa, joka haluaa sitä vielä, vaikka olen toistuvasti sanonut etten pidä ajatuksesta yhtään. Ja kyse on nimenomaan siitä että jo ajatus vaan tuntuu minusta vastenmieliseltä. Ja minusta tämän pitäisi riittää perusteeksi myös miehelleni.
Ja sanomattakin on selvää, että tyhjänpäiväisillä vastauksilla - joita täällä on suurin osa - ei tee mitään. Joten asiallisia ja kunnon perustein, kiitos.
Kommentit (34)
Tykkään ja suosittelen kokeilemaan. Sanotaanhan lapsillekin, että kaikkea pitää maistaa ja jos ei tykkää, niin ei tarvitse syödä enempää. Ainakin minä suhtaudun seksiin niin. Mistähän löytäisin avoimen ja kokeilunhaluisen miehen itselleni?
En ikinä pystyisi pitkäaikaiseen suhteeseen naisen kanssa, joka ei anna nuolla persettään. 10 naisen otannasta sellainen 7-8 on ihan kiimasta hulluna, kun lipsauttaa suuseksin aikana kieltä vähän pepun puolelle.
mitäpä sillä on väliä jos nainen ei nuolemisesta tykköö..senkun vain antaa miehen nautiskella ryppyriän nuolemisesta.miehesta se on kiihottavaa ja rietasta .suomalaisista naisista yleensäkkin kaikki mistä mies voi tykätä on jotenkin vastenmielistä..naiset kun vain haluaa lähetyssaarnaajaa ja yleensä kommentit on .ok ..äkkiä sitten mulla on muutalin tekemistä..
Muutaman kerran olen nuollut vaimon peppua takaapäin, sai heti huiman orkun. Sormettanut pari kertaa vaimon peppua ja taas järisyttävä orkku.
Muutoin täysin kielteinen asiaa kohtaan ja kuulemma feikkasi..joopa joo..
Minulle ei ole kukaan sitä ehdottanut, joten en ole koskaan kieltäytynytkään. Ei kaikki miehet ole hulluna persehommiin. Kokemusta minulla on tosin vain muutamista lyhyistä suhteista parin pitkän lisäksi.
paras antaa paskaa samalla hieman reiälle ja suuhun niin loppuu kinuaminen
Hei
olen nuollut tyttöjen pyllyjä ja tykänny siitä. Se loppu sitte kerran siihen kun olimme kapakasta sänkyyn menneet. Aloitin pimpalla ja siirryin pyllyyn......se haju oli hirvee!!!! huonosti pyyhitty kapakan vessassa!!!! sen jälkeen ei oo perseen nuolenta onnistunu ei!!!!!
Miksi en antaisi? Nuolen myös mieheni. Yllättävän hyvältä tuntuu molemmin päin.
lähtee kyllä ukko ovesta ja takas ei tarvi tulla jos ees yrittäis mennä lipomaan.
jokaisella on omanlaisensa fetissi. tuota voi verrata sihen että harrastaa seksiä eläinten, kuolleiten tai mumojen kanssa. siitä vaan josvain pitää siitä.
Kannattaa googlata, mitä fetissi itse asiassa tarkoittaa.
Kyllä annan mieheni nuolla ja nuolen myös hänen pyllynsä. Tuntuu taivaalliselle ja kyllä me ainakin pussaillaan estottomasti vaikka huulet on ryppyreiällä käyneet 😀
Tuo reaktio on ymmärrettävää jos ei ikinä ole ollut anaalissa mitään kyllä eka kerta tuntuu..