Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupukin tuoma Nokia X3-02...

Vierailija
19.01.2011 |

on ollut erittäin vähällä käytöllä, en soittele paljoa, mutta tuntuu, että akku on jo aika loppu..? Toissa yön oli latauksessa ja jo eilen illalla vinkui, että akku loppu. Eilen soitin 3 puhelua, mikä on justiin 3 enemmän kuin normaalipäivänä.

Tänä aamuna otin pois latauksesta klo 6 kun herätyskello soi ja nyt, kun kello ei ole edes puolta kymmentä eikä yhtään puhelua soitettu tai vastaanotettu, niin yks virtapalkki on jo poissa..

Takuuhuoltoon kai, vai mitä mä tolle teen?? Pitääkö se pistää palasiksi ts. akut ja kortit veke välillä vai mitä? Entinen puhelin oli tosi vanha ja toimi moitteettomasti kunnes sain tuon käyttöön.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet vaikka myyjäliikkeeseen "takuuhuollettavaksi" (vaikka siis virhevastuun piiriin tuo kuuluu), kerrot mikä vikana ja haet sitten viikon kuluttua pois toivottavasti toimivampana.

Todennäköisesti akussa vika, mutta voi olla myös latauselektroniikassa, joten pelkkä akunvaihto ei välttämättä ratkaise ongelmaa.

Vierailija
2/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

ennen kun kiikutat laitettasi huoltoon kannattaa tarkistaa ettei puhelimesi wlan-yhteys ole päällä, myös verkon kaksitoimisuus kannattaa poistaa käytöstä jos 3g-ominaisuuksia ei käytä usein (eli valitsee puhelinasetuksista verkoksi pelkän gsm:n). Uusissa puhelimissa on paljon eri toimintoja jotka kuluttavat akkua jatkuvasti riippumatta käytön määrästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos en oo ite hajottanu sitä mikä siinä on nyt vikana ku nyt ei toimi näppäimet mut se hajos sen jälkeen ku hajotin ääni näppäimet niin voiko ne sanua et se on siittä se vika vaikka ei oo niin ei mee sit huoltoon?

Vierailija
4/6 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos en oo ite hajottanu sitä mikä siinä on nyt vikana ku nyt ei toimi näppäimet mut se hajos sen jälkeen ku hajotin ääni näppäimet niin voiko ne sanua et se on siittä se vika vaikka ei oo niin ei mee sit huoltoon?

sen huonosta käsittelystäkin johtuvan, eikä mene takuuseen. Kai ne siellä huollossa antaa kustannusarvion, kun menee kyselemään.

Miksi sä revit ne irti??

Vierailija
5/6 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko viiä puhelimen huoltoon jos oon hajottanu ite siittä ääni näppäimet mutta se ei toimi oikeen niin voinko viiä ku oon sen repiny irti?

Vierailija
6/6 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itse joudut maksamaan korjauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme