Syön juhlissa mieluummin kaupan valmiita ihan OK makuisia leivonnaisia
kuin itsetehtyjä pahanmakuisia tai peräti mauttomia tekeleitä, joita on sitten "pakko" kehua ja kiitellä vaivannäöstä.
Kommentit (7)
minä sitten syön mieluusti ne itsetehdyt leivonnaiset, joissa maistuu muukin kuin sokeri ja E-koodit.
en ymmärrä miks sellaseen paskaan tuhlataan rahaa, ettei joudu itse tekemään?
Juuri se kerma...
Mutta voisin hyvin pitää juhlat konditorialeivonnaisilla, samoin kupankin leivonnaisilla, riippuen ihan siitä paljonko haluan säästää jaksamistani muihin asioihin.
Äitini vietti aina juhlien jälkeen kolme päivää sängyssä kauheassa migreenissä, oli ihan toivoton juhlia edeltävänä iltana ja juhlapäivänäkin vain keskittyi tarjoiluihinsa. En jaksa ymmärtää moista voohaamista...
Juuri se kerma...
Mutta voisin hyvin pitää juhlat konditorialeivonnaisilla, samoin kupankin leivonnaisilla, riippuen ihan siitä paljonko haluan säästää jaksamistani muihin asioihin.
Äitini vietti aina juhlien jälkeen kolme päivää sängyssä kauheassa migreenissä, oli ihan toivoton juhlia edeltävänä iltana ja juhlapäivänäkin vain keskittyi tarjoiluihinsa. En jaksa ymmärtää moista voohaamista...
Tietenkin KAUPAN leivonnaisilla...
Ainoa pointti on kertoa miten ikävä ihminen itse on, ja ilmeisesti myös toivoa pahoittavansa jonkun mielen.
Vai onko tässä jotain muuta pointtia? Haluaako ap että kaikki ihmiset lopettavat leipomisen siinä pelossa että nolaisivat itsensä kun taso ei olisi riittävän korkea konditorioihin verrattuna? Mikä on motiivi näihin aloituksiin?
Meiltä et juhlissa kaupan tekelettä löydä. Suvussa on liian monta kokkia ja leipuriki, joten kaupan ostokset juhliin on pannassa =)
ja varsinkin sellaisen tyypin tekemiä kenen tiedän ettei koskaan pese käsiään wc-käynnin jälkeen... :X