Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Krapula?

Vierailija
18.01.2011 |

Amerikkalaistutkijoiden mukaan krapulaan tehoaa parhaiten varsinen yksinkertainen konstit: aspiriini ja kahvi. Tutkijoiden mukaan kahvin kofeiini ja aspiriinin tai muut tulehduskipulääkkeet lievittävät alkoholin ikäviä haittavaikutuksia.

Philadelphialaisen Thomas Jefferson -yliopiston tutkijaryhmä tutki pienten alkoholiannosten vaikutusta migreeniin taipuvaisulla rotilla. Pienet alkoholiannokset aiheuttavat helposti oireita migreenipotilailla. Tämän vuoksi niitä käyttämällä pystyttiin tutkimaan alkoholiin liittyvää päänsärkyä ilman, että rotat tulivat humalaan.

Neljän tunnin juomisen jälkeen rottien silmänympärysiho ärtyi. Tämä kertoi siitä, että niillä oli päänsärkyä. Tutkijat havaitsivat, että kofeiinin ja särkylääkkeiden yhdistelmä helpotti niiden oloa.

Krapulapäänsärkyä aihettaa asetaatti, jota syntyy elimistössä sen polttaessa alkoholia. Kofeiini ja tietyt särkylääkkeet torjuvat kuitenkin sen vaikutuksia.

Asetaattitaso alkaa olla huipussaan noin neljä tuntia juomisen loppumisen jälkeen. Thomas Jeffersonin tutkijaryhmää johtanut professori Michael Oshinsky neuvookin nauttimaan kahvia ja särkylääkettä juuri tuossa vaiheessa.

Oshinskyn ryhmän tutkimuksesta kertoi Daily Mail -lehti.

IL

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty juomaan, jos juon kahvia, oksennan. vissyvesi ja limu menee, samoin maito.

Vierailija
2/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet jo uutta tuotetta Catapult Cat? Onko kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOIMII! Sain frendiltä Catapult Cat tabuja ja ohjeita seuraten otin ekan tabun ennen alkoholin käyttöä ja seuraavat sitten yhden-kahden tunnin välein koko alkoholinkäytön ajan. Vaikkakin otin myös sunnuntaina, niin olen täysin toiminnassa näin maanantaina ;) Tuote siis toimii!!! 

Minulla on kokemusta myös ns. "korjaajista" seuraavana aamuna/päivänä, mutta niiden tarve poistui CC:n myötä :D Olin todella skeptinen tän suhteen, mutta tää toimii oikeesti!!! Löytyy jo apteekeistakin, itse tilasin verkkokaupasta: http://www.catapultcat.com

Vierailija
4/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen (kokemus)viesti kirjoiteltu mitä ilmeisemmin sieltä Saunalahdesta Catapultti katin konttorilta.

Burana,multivita, uni, vesi ja ravinto...taatusti tehokkaampaa.

Vierailija
5/6 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo L-kysteiini vaan toimii. Tosin epäilen että tätä pitää ottaa tiheämpään koska tässä tuotteessa mikään ei pidättele kysteiiniä vatsalaukussa pitkään.

Vierailija
6/6 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt kohta kaksi vuotta catapulttia kun on ollut raskaampi juhlintaviikonloppu. En tiedä muista, mitta darraa ei tule. Vähän ehkä löysä vatsa aamulla, mutta ei muuta.

Myös parilla frendillä samat kokemukset