Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä päivästäni?

Vierailija
18.01.2011 |

Heräsin klo 9.00, pitkä aamiainen aamulehden kanssa klo 10.00 asti, kukkien kastelu noin 5min, sohvalla löhöilyä ja naisten lehden lukua klo 11.00, päivätorkut klo 12, suihku klo 13.00, lounas klo 13.30, ajatus lähteä kaupungille klo 14, meikkaus, vaatetus ja hiustenlaittto, en jaksanutkaan, vaihdoin verskat jalkaan klo 15.00, iltapäivätorkut ja jotain typerää ohjelmaa tv:stä, käväisin naapurissa katsomassa naapurin uutta toppatakkia klo 17.30, iltapala klo 18.00, tv katsomista ja surfailua sen jälkeen.

Oikeastaan aika rentouttava vapaapäivä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällainen:

Herätyskello soi 9.00. Torkuttelin 9.30 asti. Venyin ja vanuin 11.00 asti kunnes lähdin lenkille. Palattuani 11.45 venyin ja vanuin taas kello 13.00 asti kunnes aloin jumpata. Kello 14.15 eli jumpan ja venyttelyn jälkeen söin lounasta (tai myöhäistä ja tukevaa aamiaista). Samalla telkkua, nettiä, venymistä ja vanumista. 16.00 aloin siivoilla vähän. Järkkäilin tavarat paikalleen, pyyhin pölyjä ja imuroin. Yleistä puuhastelua. 18.30 suihkuun, samalla pesaisin vessan. 19.30 tein vähän iltapalaa ja loppuillan ajattelin venyä ja vanua taas viltiin kietoutuneena, kunnes menen nukkumaan.

Vierailija
2/2 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itse pystyisin samaan! Pienet lapset kotona takaa sen ettei moista mahdollisuutta tule mutta vaikka tuliskin niin en vaan osaa relata noin, ennen lapsia kyllä osasin mutta nyt kun kolmen lapsen hoidon lisäksi pitää ehtiä tehdä työt etänä ja kotityötkin niin jotenkin oon jumittunut semmoiselle tehovaihteelle että hösötän koko päivän aamusta iltaan, maltan istua sohvalla ehkä nipinnapin vartin ja taas mennään. Pitäis osata myös relata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä