Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sii kuuluisiko epiduraalin viedä kaikki kivut???

Vierailija
18.01.2011 |

Kuinkahan helvetisti minua olisi sattunut, jos en epiduraalia olisi saanut?? Luin tossa toista ketjua ja joiltain se on vienyt täysin kivut mutta kyllä mulla vaan tuntui,mutta kuvittelin että se kuuluu asiaan ja tämä on vaan kestettävä....

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken se lääkeaine loppui ja kyllä selkäytimeen pistettiin... Oikeita termejä en osaa kertoilla :)ap

Vierailija
22/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vei kivut ihan täysin, oli aivan taivas, kun olin sitä ennen kärvistellyt yli vuorokauden hirveissä tuskissa...

Toisella kerralla pettymys oli suuri, kun kivut eivät hävinneetkään. Lievenivät jonkin verran, mutta silti teki pirun kipeätä. Onneksi toinen kerta oli nopeampi, joten ei tarvinnut niin kauaa kärvistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokalla kerralla kaikki ja oli ihan taivas :)

Vierailija
24/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tuntenut supistuksia en mitään.

Olin kun toisessa maailmassa

Vierailija
25/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa epiduraali vei kaikki kivut! Se oli taivaallista niiden tuskien jälkeen! Otin reilun tunnin päiväunet ja aloin ponnistaa. Ponnistusvaiheessakaan en tuntenut kipua, pelkkää ponnistamisen tarvetta, ja kolmannella ponnistuksella lapsi syntyi! Synnytyksen jälkeen kävelin aika pian suihkuun, joten ei kyllä jaloista vienyt tuntoa mulla.

Pelkästään hyviä kokemuksia siis, ja varmasti pyydän sitä seuraavassakin synnytyksessä parin kuukauden päästä.

Vierailija
26/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pieleen sen laitto..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä