En uskalla mennä lääkäriin
Löysin kipeän kovan patin vasemmasta rinnasta lähellä nänniä.
M47
Kommentit (20)
Mene vaan lääkäriin. Asia selviää.
Kokeile yksityistä jos julkinen pelottaa.
Lääkärit ovat kilttejä, ei niitä tarvitse pelätä. Pyydä joku kaveri tai lähisukulainen mukaan?
Mulla myös lähtee hiuksia tosi paljon. Pelkään pahinta. Masentaa.
M47
Mulla on sama, tosin hammaslääkäri, en uskalla mennä, pelottaa koko homma ja kustannukset
Vierailija kirjoitti:
M47
Koita rohkaistua sen verran,että varaat ajan. Ystävä mukaan,toivottavasti sinulla on sellainen.
Please, mene.
olet siis rikkaasta päästä sillä usein kuulee sanottavan että ei pääse lääkäriin oletko mahdollisesti joko ruotsinsuomaalinen tai itäräjän takaa tullut koska olet heti lääkärin saavutettavissa ja vastaajille noudattakaa tätä vastausmuotoa + välimerkkejä niin eipä tekoäly vaivaa ennen kuin datakeskukset valmistuvat ja sen jälkeen ei rahaa olekkaan joten nekuimmat vetäytyvät hankkeista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Koita rohkaistua sen verran,että varaat ajan. Ystävä mukaan,toivottavasti sinulla on sellainen.
Please, mene.
On mulla kumppani. En ole oikein viitsinyt kertoa sille tästä asiasta vielä. Turhaa huolestuu jos ei se olekaan mitään vakavaa. Ehkä mä sit tilaan maanantaina lääkäriajan terveyskeskuksesta.
Vierailija kirjoitti:
olet siis rikkaasta päästä sillä usein kuulee sanottavan että ei pääse lääkäriin oletko mahdollisesti joko ruotsinsuomaalinen tai itäräjän takaa tullut koska olet heti lääkärin saavutettavissa ja vastaajille noudattakaa tätä vastausmuotoa + välimerkkejä niin eipä tekoäly vaivaa ennen kuin datakeskukset valmistuvat ja sen jälkeen ei rahaa olekkaan joten nekuimmat vetäytyvät hankkeista
Wut?
Toi on simppeli juttu. Tutkivat sen 30 sekunnissa ja laittavat lisätutkimuksia. Saattavat ottaa ohutneulanäytteen.
On heille rutiinityötä. Pelkkä rasvapattikin tutkitaan. Itse tein aikoinaan kemikaalien kanssa töitä ja patteja oli siellä ja täällä lihaksissa. Rinnan patin kivut eivät loppuneet työn loputtua, joten kävin näyttämässä. Alle minuutin juttu. Mammo ja ultra. Pelkkä rasvapatti, jonka ongelmat katosivat 15 kg laihdutuksella.
Mut myöhemmin olin terveyskeskuksessa toimisto assarina. 5000 lääkärin lähettämän kirjeen jälkeen voin sanoa. Et ei mitään hätää. Ne tosiaan tekee pattien tutkimuksia rutiinityönä. Ja ne tutkitaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Please, mene.
On mulla kumppani. En ole oikein viitsinyt kertoa sille tästä asiasta vielä. Turhaa huolestuu jos ei se olekaan mitään vakavaa. Ehkä mä sit tilaan maanantaina lääkäriajan terveyskeskuksesta.
👍
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama, tosin hammaslääkäri, en uskalla mennä, pelottaa koko homma ja kustannukset
Näin just viime yönä unta että olin yksityisellä lääkärillä vastaanotolla ja tehtiin pari tutkimusta, lasku oli yli 9 tonnia!
Mulla oli muutama vuosi sitten. Lääkäri tutki ja sanoi, että suurin osa on vaarattomia. Ultrattiin. Todettiin tulehtuneeksi rasvasoluksi.
Vuosittain todetaan noin 30 miesten rintasyöpätapausta. Eli on aika harvinainen jos yhtään helpottaa. Todennäköisyys on pieni.
Pakotat itsesi varaamaan sen ajan vaikka ahdistaa. Todennäköisesti ei ole mitään vakavaa, ja voit huokaista helpotuksesta kun on tutkittu. Jos sattuukin olemaan joku ikävämpi juttu, on hyvä, että se löydetään mahdollisimman nopeasti.
Syöpäpatti ei yleensä ole kipeä, vaan useimmiten pahanlaatuiset kasvaimet ovat kivuttomia syövän alkuvaiheessa.
Mene lääkäriin. Todennäköisesti ei mitään vakavaa joten saat mielenrauhan. Jos on vakavaa etkä mene ajoissa näytille niin elämäsi voi päättyä turhan nopeasti.
M60