Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla mennä lääkäriin

Vierailija
05.09.2025 |

Löysin kipeän kovan patin vasemmasta rinnasta lähellä nänniä.

M47

Kommentit (20)

1/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Todennäköisesti ei mitään vakavaa joten saat mielenrauhan. Jos on vakavaa etkä mene ajoissa näytille niin elämäsi voi päättyä turhan nopeasti.

M60

Vierailija
2/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan lääkäriin.  Asia selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä lääkäriin.

Vierailija
4/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan! 

Vierailija
5/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile yksityistä jos julkinen pelottaa.

Vierailija
6/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ovat kilttejä, ei niitä tarvitse pelätä. Pyydä joku kaveri tai lähisukulainen mukaan?

Vierailija
7/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös lähtee hiuksia tosi paljon. Pelkään pahinta. Masentaa.

M47

Vierailija
8/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, tosin hammaslääkäri, en uskalla mennä, pelottaa koko homma ja kustannukset 

Vierailija
9/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M47

Koita rohkaistua sen verran,että varaat ajan. Ystävä mukaan,toivottavasti sinulla on sellainen.

Please, mene.

Vierailija
10/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis rikkaasta päästä sillä usein kuulee sanottavan että ei pääse lääkäriin oletko mahdollisesti joko ruotsinsuomaalinen tai itäräjän takaa tullut koska olet heti lääkärin saavutettavissa ja vastaajille noudattakaa tätä vastausmuotoa + välimerkkejä niin eipä tekoäly vaivaa ennen kuin datakeskukset valmistuvat ja sen jälkeen ei rahaa olekkaan joten nekuimmat vetäytyvät hankkeista

Vierailija
11/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

Koita rohkaistua sen verran,että varaat ajan. Ystävä mukaan,toivottavasti sinulla on sellainen.

Please, mene.

On mulla kumppani. En ole oikein viitsinyt kertoa sille tästä asiasta vielä. Turhaa huolestuu jos ei se olekaan mitään vakavaa. Ehkä mä sit tilaan maanantaina lääkäriajan terveyskeskuksesta.

Vierailija
12/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet siis rikkaasta päästä sillä usein kuulee sanottavan että ei pääse lääkäriin oletko mahdollisesti joko ruotsinsuomaalinen tai itäräjän takaa tullut koska olet heti lääkärin saavutettavissa ja vastaajille noudattakaa tätä vastausmuotoa + välimerkkejä niin eipä tekoäly vaivaa ennen kuin datakeskukset valmistuvat ja sen jälkeen ei rahaa olekkaan joten nekuimmat vetäytyvät hankkeista

Wut? 

Vierailija
13/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on simppeli juttu. Tutkivat sen 30 sekunnissa ja laittavat lisätutkimuksia. Saattavat ottaa ohutneulanäytteen.

On heille rutiinityötä. Pelkkä rasvapattikin tutkitaan. Itse tein aikoinaan kemikaalien kanssa töitä ja patteja oli siellä ja täällä lihaksissa. Rinnan patin kivut eivät loppuneet työn loputtua, joten kävin näyttämässä. Alle minuutin juttu. Mammo ja ultra. Pelkkä rasvapatti, jonka ongelmat katosivat 15 kg laihdutuksella.

Mut myöhemmin olin terveyskeskuksessa toimisto assarina. 5000 lääkärin lähettämän kirjeen jälkeen voin sanoa. Et ei mitään hätää. Ne tosiaan tekee pattien tutkimuksia rutiinityönä. Ja ne tutkitaan kunnolla.

Vierailija
14/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

Please, mene.

On mulla kumppani. En ole oikein viitsinyt kertoa sille tästä asiasta vielä. Turhaa huolestuu jos ei se olekaan mitään vakavaa. Ehkä mä sit tilaan maanantaina lääkäriajan terveyskeskuksesta.

👍

Vierailija
15/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama, tosin hammaslääkäri, en uskalla mennä, pelottaa koko homma ja kustannukset 

Näin just viime yönä unta että olin yksityisellä lääkärillä vastaanotolla ja tehtiin pari tutkimusta, lasku oli yli 9 tonnia!

Vierailija
16/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutama vuosi sitten. Lääkäri tutki ja sanoi, että suurin osa on vaarattomia. Ultrattiin. Todettiin tulehtuneeksi rasvasoluksi. 

Vierailija
17/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosittain todetaan noin 30 miesten rintasyöpätapausta. Eli on aika harvinainen jos yhtään helpottaa. Todennäköisyys on pieni.

Vierailija
18/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotat itsesi varaamaan sen ajan vaikka ahdistaa. Todennäköisesti ei ole mitään vakavaa, ja voit huokaista helpotuksesta kun on tutkittu. Jos sattuukin olemaan joku ikävämpi juttu, on hyvä, että se löydetään mahdollisimman nopeasti. 

Vierailija
19/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäpatit eivät ole kipeitä.

Vierailija
20/20 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäpatti ei yleensä ole kipeä, vaan useimmiten pahanlaatuiset kasvaimet ovat kivuttomia syövän alkuvaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi