Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanin käyttämäsi suihkusaippua?

Vierailija
18.01.2011 |

hieman perustelujakin kiitos

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin helvetin tyhmä ja otin sen synnärille mukaan. :/ Siellä kun haisi heinäkuun helteillä veri joka paikassa ja kun lätkäisin suihkusaippuat ihoon, meinasi oksu tulla. Red Orange kun on veriappelsiini ja tuolla kerralla tajusin kyllä kirkkaasti mistä se nimi tulee. Meni kerralla pilalle koko tuote. Että jos olette hyvänenäisiä, niin kannattaa tosiaan miettiä mitä tuotteita ottaa synnärille mukaan, ettei vahingossa tule liittäneeksi johonkin ihanaan tuoksuun jotain kamalaa traumaa. :)

ei minun makuuni, vaikka ihan kotona vain olen käyttänytkin ;)

Vierailija
22/29 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihoa ei tarvitsisi pestä lainkaan saippualla. Kainalot ainoastaan. Silti jotkut hinkkaa ja hinkaa koko vartaloaan. Ölytöntä ja turhaa. Luontokaan ei tykkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu jää kivasti iholle ja on ihan OK tavaraa.

Vierailija
24/29 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu jää kivasti iholle ja on ihan OK tavaraa.

Vierailija
25/29 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsaa minun rasvoittuvan sekaihon (pesen tuolla siis naamankin), mutta ei kuivata miehen atooppista ihoa, taivaallinen koostumut :) Satunnaisesti tullut käytettyä hiuksiinkin kun shampoo on loppunut ja hyvin toimi.

Vierailija
26/29 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen haju on niin raikas että mun tekisi melkein mieli juoda sitä.

Vierailija
27/29 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää roskiin,kun ei pystynyt käyttämään.En enää ikinä osta niiden tuotteita.

Vierailija
28/29 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän ihan jotain Palmolivea tai Dovea, mutta IHAANA lahja oli Dolce & Gabbanan Light Blue -hajuvesi ja suihkusaippua. Kylläpä tuoksuin hyvälle. Oli suihkussa käymisessäkin jotain luksusta.

Vierailija
29/29 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas vanha ketju, mutta pakko kommentoida kun löysin aivan ihanan suihkugeelin, jossa mukana aitoa oliiviöljyä. Tuote on Idea Toscana -merkkinen. Tosi pehmeä ja luonnollisen tuntuinen. Kosteuttaa niin, etten aina tarvitse voidetta. Suosittelen!