Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katellisuus ongelmana

Vierailija
18.01.2011 |

Minullla on ongelmana työpaikan kateellinen ilmapiiri. Se eristää minut muutamista ydintyöntekijöistä, ja tekee oloni yksinäiseksi ja eristyneeksi työyhteisössä. Onko vinkkejä miten voisin muttaa ilmapiirin paremmaksi?? Matkustelemme mieheni kanssa useasti, ja lisäksi harrastan antiikkihuutokaupoissa koluamista ja tykkään sisustella kotia. Ikinä en rehvastele, enkä kehuskele, ja olen mielestäni mukava, lämmin, empaattinen ihminen, joka pyrkii aina ymmärtämään toisia ihmisiä. Ja nyt olen huomnnut, että tässä uudessa työpaikassani minua kiusataan, ja puhutaan pahaa selän takana. olen tarkkaillut omaa toimintaani, ja mielestäni ollut huomaavainen, ahkera ja mukava työkaveri, mitään riitaa ei ole kenenkään kanssa ollut. Esimieskin kehui, kuinka ahkera ja mukava työntekijä olen. Joten olen tullut siihen tulokseen, että kateus siellä joidenkin työkavereiden mielissä kaivertaa. Nyt olen lopettanut totaalisesti kokonaan yksityiselämästäni rupattelun, jotta ei vain kateus lisääntyisi. Onko vinkkejä miten voisin omalla toiminnallani parantaa ilmapiiriä? Ahdistaa töissä tämä mustamaalaus ja panettelu:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen juuri aloittanut puolivuotta sitten tässä uudessa työpaikassa, ja tottakai ihmiset kysyvät olenko naimisissa, missä asun, ja mitä harrastan jne. Ja luonnollisesti kertonut ihan rehellisesti mistä asoista tykkään, jne. En ole mikään tyhjäpää blondi, mutta sinisilmäinen ehkä, koska ei olisi pitänyt kertoa. Harmittaa tämä minun tyhmyys. Tämä on niin ihmeellinen tämä työpaikan ilmpiiri minua kohtaan. Inhottaa, jos joudun ottamaan tämän asian esiin esimieheni kanssa.

Vierailija
2/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muihin on aika vaikea vaikuttaa, itseesi voit vaikuttaa. Minusta tuosta kannattaa jutella esimiehen kanssa. Jos se ei johda mihinkään, niin sitten alat katselemaan toista työpaikkaa.

aina ei vain kemiat kohtaa ja turha on sitten aikaansa hukata ja mieltänsä pahoittaa sellaisessa ympäristössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voinko auttaa, mutta minulla on yksi lapsuudenystävä, joka on aivan ihana ihminen, oli kuin olisit hänet kuvaillut - ystävällinen, reilu, mukava ja epmaattinen-- ja rikas. Häntä kiusattiin koulussa koska isä oli ostanut hänelle hevosia, ja maksoi koko harrastustoiminnan kilpailuineen ja sitten myöhemmin asunnot ja autot. Ja hänelle kävi niin, että elämä opetti, että ei koskaan puhunut näistä asioista millään tavalla muille, koska häntä kiusattiin näiden asioiden takia. Vain harvat, valitut ystävät tietävät hänen yksituiselämästään mitään, muille hän ei kerro mitään, koska ei halua että asiat toistuvat. Eli se siitä kuuluisasta pumpulissa kasvamisesta... Olet nyt oppinut tämän saman läksyn, ja sinisilmäisyydestäsi maksat nyt kovan hinnan. Elämä on raakaa, ja muut ihmiset tekevät siitä niin usein raaempaa.

Vierailija
4/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sash.fi/files/luennot_anestesiakurssi_10/Kateus_tyoyhteisoss…

(En tiedä onko tästä sinulle apua, mutta minä tunnistin monia entisen työpaikkani piirteitä ja sain jotain selitystä ala-arvoiseen kohteluuni siellä.)

Vierailija
5/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään vittumaisia ja kateellisia työtovereita. :=DDD

Vierailija
6/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadehtivat sua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan