Dazzling ladiesien
blogiin heitetty tänään biisi Jay Ko Feat. Anya "One".
Onkohan se joku Martina viesti Eskolle.... haaaa
"One... two
I know it's getting dark
you said you gonna come
i'm checking my time
i'm feeling so alone
something in my heart
tells me i'm right
just another minute and you'll be by my side.
i wanna give you all my love
i wanna be with you all night long
i wanna give you all my love
just be with you.
one...baby don't you know
i'm still waiting you
two...there's no reason why i shouldn't be with you.
i know when i'll see you
i know i'm gonna cry
you'll wash away my tears with you're smile
i know when i'll see you
no matter what you say i know you'll make my day.
one...baby don't you know
i'm still waiting you
two...there's no reason why i shouldn't be wïth you."
Kommentit (7)
että varmaankin mielummin Eskolle, jonka kanssa tuskin tällä hetkellä on puhevälejä. Epäilen suuresti että salarakas on ollut vaan pientä jännitettä tylsään elämään eikä sen kummempaan. tuskin mitään vakavaksi alunperinkään tarkoitettua.
nythän se vois olla sen kaa ihan vapaasti, kun asia on kerran tullut julki. mitä varten sitä pitäsi sit itkee tihrustaa ja katsoa kelloon, että koska tuut....?????DAAAAA!!!! Eskoo se oottaa, sanokaa mun sanoneen!!
aalarakkaallehan tuo paremminkin on, erityisesti kohta: "there's no reason why i shouldn't be with you", jonka mukaan nyt ei enää ole mitään syytä miksei yhdessä voitaisi olla.
Ei sen Martinan enklannintaito ole niin hyvä että se nyt kovin syvällisi ä viesejä osais lulun muodossa kellekään lähettää.
Eskon puolesta... mulle kävi samalla tavalla. Kaunis ihana vaimo petti ja ero tuli. Lapset on tosi surullisia. Raskasta elää yksin kahden pikkupojan kanssa. Aamut alkaa kyyneleillä ja uni tulee kyynelin. Siinä välissä surullisena päivän askareet ja toki hymyäkin lasten kanssa. En tiedä jaksanko. Entinen onnellinen Espoosta :(
Eskon puolesta... mulle kävi samalla tavalla. Kaunis ihana vaimo petti ja ero tuli. Lapset on tosi surullisia. Raskasta elää yksin kahden pikkupojan kanssa. Aamut alkaa kyyneleillä ja uni tulee kyynelin. Siinä välissä surullisena päivän askareet ja toki hymyäkin lasten kanssa. En tiedä jaksanko. Entinen onnellinen Espoosta :(
Vielä se elämä hymyilee sinullekkin, usko pois :)
ehkä se on paremminkin Martinan viesti sille salarakkaalleen eikä Eskolle...