Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkalanrinne

Vierailija
18.01.2011 |

Millainen asuntoalue mahtaa olla Pakkalanrinne? Onko kiva? Toivottavasti ei oo paljon mamuja...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä...Pakkalanrinteessä taitaa voimajohto halkoa asuinalueen läpi. Jumbon hirveä liikenne vieressä. Alueella mainostetaan olevan puistoja tai ainakin tulevan. Taitaa tila loppua kesken kun kerrostaloja tuupataan vieri viereen. Alue on normaali kerrostalobunkkereiden miehittämä maapläntti. Talot ovat sisältä viehättäviä, joskin huoneet kamalia koppeja. Mutta makunsa kullakin, itse pidän aluetta rumana ja liian tiiviinä. Niin ja saahan alueella aina hyvät hajut kun ikkunan aukaisee, HK:n Ruokatalon läskikäryt leviävät koko alueella.

Vierailija
2/23 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on,niin onko hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on Pakkalanrinteen päiväkoti. Ja on osa-aikaisen ryhmän perusteella hyvä =)

Pakkalanrinteen lapset menee Veromäen kouluun, jossa myös Pakkalan "slummialue" lapset.

Niin ja niistä puistoista Pakkalanrinteessä... ei siellä ole.

Vierailija
4/23 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkalanrinne on ihan kiva alue, tai oli silloin kaksi vuotta sitten kun muutimme sieltä pois. Kalliita omistusasuntoja, asuttiin rivarissa keskellä peltoa. HK:n käryt kyllä siellä lemuaa silloin tällöin, lihis ja nakit ;) Nythän sinne on koko pelto rakennettu täyteen kerrostaloja ja taisivat olla jopa vuokrakämppiä, että varmaan rauha siellä on mennyttä :(

Vierailija
5/23 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista paskaa täälläkin joku IDIOOTTI kirjoittelee. Pakkalassa olen luullut asuvani ja Pakkalanrinteen taloja valmistuu ikkunoista avautuvaan näkymään kovalla vauhdilla. Mutta minkäänlaisia sossun elättejä en ole nurkillamme nähnyt, enkä siis myöskään mitään levottomuuksia.

Vierailija
6/23 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista skeidaa täällä kirjoittelevat suomen "toivot", joille illuusio: olen parempi, kuin muut" menee järjen edelle! 

Minä asun Pakkalassa yksityisellä vvo:lla ja ei tämä mikään slummi ole. perheemme on me kaksi kork.koul. vanhempaa ja lapset. Emmekä itse ole halukkaita ostamaan jotain pikkukivaa kämppää pakkalanrinteeltä. Meille on sama, onko vuokra, vai oma. Ei kaada itsetuntoa asua pakkalassa tai vuokralla hah!

Mamut on ihan kivoja. Kannattaa vähän sivistää itseään ja kokeilla vaikka ihan vähän ajatella itsensä ulkopuolella, niin näkee, kuinka kiva maailma on.. mamutkaan ei sitten näytä niin kamalalta Tai uhkaavalta! 

On hyvä myös tiedostaa, että uhkakuvien ( esim. Mamuista, slummiperheistä tms.) luominen kertoo usein näiden kuvien luojan omasta pelosta ulkomaailmaa kohtaan! 

Vierailija
7/23 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartanonkoskella on vaikka kuinka paljon mamuja. Meidän talossakin a suu 6 mieheni lisääksi. Naapurustossa tunnen tosi monta mamua. Suurin osa ei kyllä erotu. Täällä on kansainvälinen koulu, joten ...

Vierailija
8/23 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä asenne sulla on! Älä vaan tule tänne. Menee koko asuinalueen maine jos tänne muuttaa punaniskoja, persuja ja muita evoluution umpikujia.

Vierailija
9/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä... Muutto Pakkalanrinteeseen kesällä edessä. Mihin sieltä mennään kouluun? Onko mitään mahiksia päästä Kartanonkosken kouluun vai mennäänkö automaattisesti Veromäkeen? 

Lapsilla paikat toisessa tarhassa, mutta mietin, pitäisikö yrittää siirtoa Pakkalanrinteen päiväkotiin.. Kokemuksia? Kyseessä 3- ja 6-vuotiaat.

Vierailija
10/23 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkalassa asuttu 2 vuotta, ei ongelmia, ei järjestyshäiriöitä. Ystävä asuu Pakkalanrinteessä, eikä sielläkään ole ongelmia ollut. Toinen kaveri asuu Kartanonkoskella ja siellä myös samanlainen meno. Kaikilla alueilla on sekä omistus- että vuokra-asuntoja, Kartanonkoskellakin nk. tuettuja vuokrakämppiä.

Vierailija
11/23 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, ovatko ne kaikki omistustaloja. Jos on vuokrataloja joukossa, niin sitten on myös mamuja.

Vierailija
12/23 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän mamuja. Kannattaa muuttaa sinne jos niitä pelkää.

Vierailija
13/23 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ihan sadan metrin päässä Pakkalanrinteestä Pakkalassa ja siellä on TODELLA levoton meininki !

Siellä on paljon mamuja , ihan kaikkiin rotuihin löytyy edustajia , sen takia siellä varsinkin nuoriso tappelee paljon keskenään .

Onneksi muutettiin tähä Kartanonkoskelle , täällä ei niitä ole , vaikka ollaan edelleen aika lähellä .

Vierailija
14/23 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua normi mamut haittaa, mut ne somalit..

Omistusasuntoja näyttää olevan, ei oo vuokraasuntoja.

Vierailija
15/23 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ihan sadan metrin päässä Pakkalanrinteestä Pakkalassa ja siellä on TODELLA levoton meininki !

.

Pakkala ja pakkalanrinne on eri asia! normi pakkalas on kaikki sossut, pakkalanrinteeseen ei niillä oo varaa! Hyvä alue kaikinpuolin..

Vierailija
16/23 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on siinä lähellä sitä Kartanonkoskea, jossain niityllä?

Vierailija
17/23 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sanoin !!

Pakkalanrinteellä ja Pakkalalla ei ole montaa metriä väliä !!

Olen asunut tällä alueella 12v , kyllä mä erotan Pakkalan ja Pakkalanrinteen .

Mene muuaalle vittuilemaan .

Taidat olla itse joku MAMU ;)

.

Pakkala ja pakkalanrinne on eri asia! normi pakkalas on kaikki sossut, pakkalanrinteeseen ei niillä oo varaa! Hyvä alue kaikinpuolin..

Vierailija
18/23 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä ero..Ap kysyy nimenomaan pakkalanrinteestä, ei pakkalasta. Ja onhan niissä eroa kun pakkalanrinne on tavallaan "suojattu" alue.. Pakkalanrinne on upea alue, ystävämme asuu siellä ja suosittelen lämpimästi. Erittäin hyvää aluetta.

Vierailija
19/23 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mamuja.

Vierailija
20/23 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa käsittääkseni omistusasuntoja, kerrotaloja ja rivareita. Tuttavia asuu eikä ole koskaan valittaneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi