Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olihan melkoinen vaimot vaihtoon viikonloppu!

Vierailija
18.01.2011 |

Ja tämä ei ole provo. En tiedä, pitäisikö aukaista suuni tästä asiasta ja kertoa siskolleni mitä tapahtui. Viikonloppuna oli siis pirskeet siskoni ja miehensä luona. heidän tuttavapariskunta oli siellä myös. No illan aikana näin kun siskoni pussaili tätä toista miestä. Loppujen lopuksi siskoni lähti miehen mukaan ja tää toinen vaimo jäi siskoni viereen. Yöllä sitten heräsin ja kävin katsomassa kun kuulin outoja ääniä.

Siellä oli tämä toinen vaimo siskon miestä hinkkaamassa (vaatteet päällä kuiten). Sisko kertoi seuraavana päivänä, että tämä toinen mies oli vinkunut häntä sänkyyn luonaan, johon ei ollut suostunut (tai mistäpä senkin tietää)...

Kai mun on vaan paree pitää suuni kiinni, kaikki tuossa on toilailleet noista neljästä? Vai mitä itse tekisit?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä ei ole provo. En tiedä, pitäisikö aukaista suuni tästä asiasta ja kertoa siskolleni mitä tapahtui. Viikonloppuna oli siis pirskeet siskoni ja miehensä luona. heidän tuttavapariskunta oli siellä myös. No illan aikana näin kun siskoni pussaili tätä toista miestä. Loppujen lopuksi siskoni lähti miehen mukaan ja tää toinen vaimo jäi siskoni viereen. Yöllä sitten heräsin ja kävin katsomassa kun kuulin outoja ääniä. Siellä oli tämä toinen vaimo siskon miestä hinkkaamassa (vaatteet päällä kuiten). Sisko kertoi seuraavana päivänä, että tämä toinen mies oli vinkunut häntä sänkyyn luonaan, johon ei ollut suostunut (tai mistäpä senkin tietää)... Kai mun on vaan paree pitää suuni kiinni, kaikki tuossa on toilailleet noista neljästä? Vai mitä itse tekisit?

Vierailija
2/3 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiireessä kirjoitin eli siskoni miehen viereen

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo hieman harmittaisi kun jäisi itse ilman sutinaa. Mutta vie itse seuraavalla kerralla mukanasi joku avec, niin voitte kierrättää taas ihan uusilla tavoilla. Swappaaminen on in!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän