Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi tuskaa! Nyt löytyi SE talo. Kohta 10v etsitty.

Vierailija
18.01.2011 |

Tarjouksia satelee joka suunnasta ja tämä talo on juuri sellainen kuin haluaisin, juuri oikeassa osoitteessa ja maksaa sen verran paljon, että enempää emme pysty tarjoamaan. Voi kyyyynel!

Vatsaan koskee!!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka monta itselleni täydellistä taloa mikäli rahaa vain olisi enemmän..

Vierailija
2/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevan mielipahan välttämiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos myisitte auton? Vai onko välttämättömyys?

paljonko talo maksaa nyt? Millaiset tulot teillä on nettona?

Vierailija
4/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta emme enempää, koska emme halua jättimäistä velkaa. Tarjouksia on tullut kuulemma "jo muutama", joten olen tuskissani onko joku heittänyt jo yli tarjotun.

Eli minun armas aarteeni killuu nenän edessä, enkä ole varma saanko sitä.

Jos olisin yhtään rikkaampi, tarjoaisin reilusti yli, koska this is IT!

-ap-

Vierailija
5/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten asia on tietty eri, jos et PYSTY ottamaan enempää lainaa.

Vierailija
6/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järjettömiin lainoihin.

Joku tolkku pitää itselläkin olla.

-ap-

kiitos tuesta.. ;)

Vierailija
7/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, ettei kukaan ylitä tarjoustanne. :) Useinhan ihmiset yrittävät vedättää hintaa reilusti alas, joten maksamalla suoraan pyyntihinan teillä voi olla hyvätkin mahdollisuudet.

Vierailija
8/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirissä monet ovat ylittäneet alunperin suunnitellun budjetin roimasti. Nyt leuhkivat, että menihän siinä vähän enemmän, mutta saatiin se unelmatalo.

Minä olen kyyninen ihminen. En usko, että onni on kiinni siitä ihanasta talosta. Sen sijaan uskon, että jokaisen elämä voi muuttua yllättäen, ja sitten ollaankin pulassa ylisuurten velkojen kanssa.

Me otimme lainaa 60 000, enempää ei haluttu vaikka olisi saanut. Eletään vähän vaatimattomammin, mutta eipähän ainakaan tarvitse menettää yöuniaan lainanlyhennysten takia.

Vierailija
9/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peli pitää joskus puhaltaa poikki, kun panokset pöydällä kasvaa liian suuriksi. Se on vain järkevää. Teet fiksusti ettet ota itsellesi liian suurta lainaa ja tiedät rajasi. Kaikki eivät tätä päätöstä osaa tehdä ja se voi olla vaikeampaa kuin ison lainan ottaminen (kaikki täällä eivät ehkä ymmärrä, mutta lainaa voi myös saada pankista enemmän kuin on valmis ottamaan).

Tarjouskilpailuissa kannattaa pitää myös mielessä että aivan taatusti tapahtuu myös erilaisia vedätyskuvioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä