Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pärjätä miesten kanssa työelämässä ja edetä "sihteeriköstä" äijäksi?

Vierailija
18.01.2011 |

Olen töissä yrityksessä, jossa olen ainoa nainen. Olen tottunut tekemään miesten kanssa töitä, joten se ei sinänsä minua haittaa.

Mutta en pääse tähän jengiin sisään mitenkään. Olen joka päivä katkera, pettynyt ja vihainen. Menen ihan takalukkoon välillä ja alan mököttämään. Keskusteluyhteyttä olen satunnaisesti yrittänyt avata, mutta saanut aina kynsilleni. Minun arvoni tuntuu olevan sihteerikkönä, vaikka se ei ole lainkaan tittelini. Kaikki mitä teen tuntuu olevan väärin ja minulle vittuillaan päivittäin. En vain jaksa enää ottaa huumorilla.

Jokapäivä päätän olla iloinen, mukava ja ahkera. Puoleen päivään mennessä äijä kerhon keskinäisen kehun kerho alkaa vituttamaan niin, että en jaksa puhua loppupäivään. Nytkin yritän olla pillahtamatta itkuun.

Kaikista eniten minua kävi vituttamaan, että ylennykseni annettiin pomon veljelle ja sitä myötä äijäkerhoon pääseminen muuttui yhä vaikeammaksi. Minut on siirretty toimistossakin aina vain kauemmaksi johtoa, johon virallisesti kuulun. Tosiasiassa olen lähetti, paperin vääntäjä ja se, joka siivoaa muiden jälkiä.

Onko minulla mitään mahdollisuuksia ikinä täällä edetä tai että minulle edes puhuttaisiin ystävällisesti vai onko se niin, että vajaassa vuodessa minun on vain lähdettävä vetämään!?

Itkettää tänäänkin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun duunissa on yksi nainen samassa tilanteessa, hän on ainoa jolla ei ole samankaltaista koulutusta kuin muilla. Niinpä hän ei voi ikinä päästä mihinkään erilaisiin hommiin.

Kaikki kyllä puhuttelevat häntä ystävällisesti.

Vierailija
2/3 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen joissain asioissa koulutetumpi ja kokeneempi kuin muut tai siis monessa asiassa. Se osa-alue missä olen lahjakkain, on muiden mielestä turhaa... liittyen siihen, mitä teemme. Sehän erityisesti vituttaakin, että kun teen omasta mielestäni todella hyvää duunia, muiden mielestä se on paskaa. Kysymys on graafisesta suunnittelusta.

Ai, että se ottaa eniten koville, että se mistä minua on aina kehuttu, onkin yhtäkkiä turhaa. Vähän kuin myisi abstraktia taidetta insinööreille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain toimistosta missä sinua arvostetaan. Ei ne äijät siellä muutu. Vaihda paikkaa ennenkuin menetät itsetuntosi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi