Kytkypuhelimesta! Otin aivan riisutut palvelut ja nyt puhelinmaksut
aika korkeat. Paljonko teillä puhelinlasku/kk ja mitä se sisältää?
Kommentit (10)
ja lasku tulee kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa. On 25-35€ sit sillon kun tulee... Taas ei ole muuten hetkeen tullutkaan, joten kai tuo on kohta tulossa.
ottaa puhepaketti, tekstaripaketti yms...
Eli vasta kun kerrot montaka minuuttia sinulla on laskussa puheluita/kk ja paljonko tekstareita/kk voi verrta toisten laskuihin.
nyt alle 50€:oon. Palaan huhtikuussa töihin ja tuo liittymä jää käyttämättä silloin kun siirryn työpuhelimeen. Tuosta jää sitten vain se kytkyosuus, 24 € maksettavaksi ja työkortti tuohon puhelimeen.
mulla puhelin 5e, netti (kiinteä hinta) 6e,p puhelupaketti 10e, tekstaripaketti 5e= eli yhteensä 26e
ja ihan uus mallinen puhelin on telefinlandilta.
Neljän lapset puhelinlasku 50-60 euroa kuussa, ei kytkyjä. Saunalahti Tikka +
pienin mahdollinen puhepaketti ja pienin mahdollinen tekstaripaketti, lasku alle 10 e kuussa. Puhelimen vaihdan piakkoin sellaiseen jolla voi käyttää nettiä, joten sitten otan vielä siihen kiinteän joten lasku nousee jonkin verran.
jos ei tiedä, paljon kuukausimaksussa on puhelimen osuus.
Mulla Elisan liittymä (oma puhelin) n. 30 €/kk, josta puhelut 18 € (400 min), tekstarit 3 (100 kpl) € ja netti 10 €.
Eihän noita voi verrata ilman puheluiden määrää
Eli vasta kun kerrot montaka minuuttia sinulla on laskussa puheluita/kk ja paljonko tekstareita/kk voi verrta toisten laskuihin.
Oma perusliittymä, lapsen saldorajotteinen liittymä sekä netti ja toisen lapsen pelkkä saldorajotteinen liittymä.