Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaunujen postitus posti vai matkahuolto?

Vierailija
18.01.2011 |

Kumpi on kokemuksenne mukaan edullinen?

Kysymys on yhdistelmärattaista, painoa noin 15 kg! Voi olla vähän ylikin, en ole ihan varma. Mutta alle 20 kg.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaat postin kautta, ainakin neljät, voi olla enemmänkin, en muista. Kaikilla kulut 18,- Oli Emmaljungan City Crossit, myös Ceroxit. Gessleinit ja Herqulekset ainakin myös. Ja kaikki ihan reilun kokoisia yhdistelmiä. että näin.

Oliko niissä kantopussia tai koppaa mukana? Muistatko paljonko ne Emmalit painoi suunnilleen, onko alle 20 kg kaikkineen?

mutta ei sen painon niin väliä,

koska tuolla 18 eurolla saa lähettää aina 30 kiloon asti ja niin paljon eivät kyllä mitkään yhdistelmät paina.

Pehmeä kantokoppa on ollut mukana.

Olen sekä lähettänyt että vastaanottanut postin kautta useammat rattaat.

Ei moittimista postin palveluista.

Vierailija
22/22 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaat postin kautta, ainakin neljät, voi olla enemmänkin, en muista. Kaikilla kulut 18,- Oli Emmaljungan City Crossit, myös Ceroxit. Gessleinit ja Herqulekset ainakin myös. Ja kaikki ihan reilun kokoisia yhdistelmiä. että näin.

Oliko niissä kantopussia tai koppaa mukana? Muistatko paljonko ne Emmalit painoi suunnilleen, onko alle 20 kg kaikkineen?

mutta ei sen painon niin väliä,

koska tuolla 18 eurolla saa lähettää aina 30 kiloon asti ja niin paljon eivät kyllä mitkään yhdistelmät paina.

Pehmeä kantokoppa on ollut mukana.

Olen sekä lähettänyt että vastaanottanut postin kautta useammat rattaat.

Ei moittimista postin palveluista.

Vastauksestasi oli minulle todella paljon apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi