Miksi seksi ei kiinnosta/houkuttele?
Yhdessä useita vuosia. Miehessä ei ole vikaa - rakastan ja pidän läheisyydestämme. Mutta en vain koe halukkuutta... mies kärsii tilanteesta. Ja minä kärsin kun haluaisin haluta ja en aina jaksa ns väkisin alkaa hommailemaan.
Päässä vikaa vai missä mättää?
Kommentit (39)
tunne tarvetta seksiin, vaikka se ihan kivaa onkin. On tosi syyllinen olo.
Mies haluaisi joka päivä, mä en koskaan. Tunnen syyllisyyttä kun en halua.
Haluaisin haluta, mutta kun en halua!
jos ei yhtään nappaa. :/
Enkä mä kaipaa mitään erikoista ja ei mieskään. Mitään ei mielestäni puutu niistäkään sessioista mitä 'saamme aikaan'... olen ilmeisesti vain niin vähään tyytyvä. Harmittaa vaan niin vietävästi tuon miehen puolesta.
ap
elää, jos se sopii molemmille.
Aika yleistä taitaa olla haluttomuus. Onko syynä joku lääkitus, e-pillerit tai muuten väsyttävä tilanne elämässä? Eipä seksi silloin ihan ykkösenä ole mielessä.
Mies kyllä sai minut aina halutessaan seksiä harrastamaan, vaikken niin olisi halunnutkaan. Tylsäähän se oikeasti oli, mutta en tahtonut miehen kärsivän. Tilanteen jatkuessa aloin kehittelemään päässäni fantasioita. Siitä missä harrastaisimme seksiä yms. ja halut alkoi palautua.
Nyt olen tehnyt itse jo useita aloitteita, kun panettaa päivittäin =) Mies ja minä ollaan tyytyväisiä ja seksi on hyvää kun se on taas spontaania ja sitä voidaan harrastaa vaikka olkkarin matolla.
Anna itsellesi aikaa ja opettele muistamaan miltä se tuntui kun oikeasti oli pakahtua halusta. Kyllä se siitä.
tuli mieleen että käytätkö pillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä? Se nimittäin voi aiheuttaa haluttomuutta.
Kokenut olen. Mutta sitten olin ilman horm. ehkäisyä neljättä vuotta, huomasin, että sitä haluaa seksiäkin ihan eri tavalla! Ovulaatioaikaan oli halut suurimmillaan! Nyt yritän tässä kokeilla uutta pillerimerkkiä, ja kauhulla odottelen että tuleeko tästäkin se sama haittavaikutus eli haluttomuus.. Jos tulee niin pillerit menee mäkeen.
Mitä se tarkottaa?
En voi käsittää. Mä en oo koskaan, koko elämäni aikana, halunnut seksiä. Ja pari lastakin on jo tehty ja ikää on jo 40+.
Mutta. En koskaan halua seksiä, koskaan ei huvita. Suostun seksiin vain ja ainoastaan perhesovun takia.
Tai muuten on epänormaali ja pitää hakea lääkitys tai ainakin terapiaa?
Eihän se seksi siis edes ole niin kovin ihmeellistä. Saman hyvän olon saa kun syö palan suklaata ja saa olla vähän aikaa rauhassa omissa oloissaan vaikka hyvää kirjaa lukien.
Ei kiinnosta mikään "ihan uusikaan" (enkä tosiaan haaveile seksistä muidenkaan kanssa). Multa on katsottu jopa kilpirauhasarvot (miehen pyynnöstä) haluttomuuden takia, ei ollut vikaa.
Toisaalta hormoneilla on kyllä jotain tekemistä tässä asiassa. Raskausaikana kun mua oikeasti halutti, tyydytin itseni useinkin ja katselin netistä kaikkea "kivaa". Mutta normaalitilanteessa ei kiinnosta noista mikään eikä voisi vähempää kiinnostaa edes itseni tyydytys.
mitään ihmeempää hyvää oloa? Mulle seksi on aina ollut vain jokin fyysinen suoritus, josta saa sen pienen hetken nautinnon (orgasmin). Koskaan en ole siitä mitään henkistä iloa saanut, oli kumppani sitten kuka tahansa ja miten rakas tahansa.
Tai muuten on epänormaali ja pitää hakea lääkitys tai ainakin terapiaa?
Eihän se seksi siis edes ole niin kovin ihmeellistä. Saman hyvän olon saa kun syö palan suklaata ja saa olla vähän aikaa rauhassa omissa oloissaan vaikka hyvää kirjaa lukien.
Joskus olen ollut todellakin pakahtua halusta, housujen pitäminen on kärsimystä, kun hiertää sen verran että kiihottaa, autolla ajaminen on kärsimystä, kun tärisyttää mukavasti ja olen ollut ihan valmis pyytämään jokaista vastaantulevaa seksiin mukaan. Ei pysty ajattelemaan mitään muuta! Oikeastaan todella ahdistavaa...
Nyt sitten kun meinaa masentavampi kausi elämässä pukata päälle, niin ei todellakaan tee mieli mitään eikä ketään. Tuntuu, että voisin elää ilman seksiä loppuelämäni.
Mitä se tarkottaa?
En voi käsittää. Mä en oo koskaan, koko elämäni aikana, halunnut seksiä. Ja pari lastakin on jo tehty ja ikää on jo 40+.Mutta. En koskaan halua seksiä, koskaan ei huvita. Suostun seksiin vain ja ainoastaan perhesovun takia.
Alkuhuumassa sitä harrastettiin seksiä monta kertaa päivässä/yössä. Muinka kiihottu pelkästä pienestä ajatuksesta. Nyt se tunne on jo arkiintunut, mutta vieläkin tulee sellasia hetkiä että oottaa sen toisen tulevan kotiin ja pääsee viettelemään yms. Voi tyyliin repiä vaatteet päältä.
Jos olis tuo tilanne, minä kyllä miehen mieliksi suostuisin seksiin... syytönhän hän on sinun haluttomuuteesi ja kärsii siitä.. Jossain vaiheessa jos toisella haluja ja toinen ei anna, se väistämättä menee siihen että seksiä haetaan muualta. ehkä mieluummin kumminkin antaa itse ettei tarvi vierasta hakea ? En ymmärrä miten seksi koetaan lähes kamaluutena? sehän on mitä ihaninta varsinkin oman rakkaan kanssa !
alistua eli kun miehen pitää saada. Se on naisen alistamista. Myös sovintoseksi inhottaa jo sanana.
Jos seksi ei huvita niin sitten ei. Kyllä nainen saa päättää omasta kehostaan.
Voihan olla, että jossain vaiheessa alkaa taas haluttaakin. Miehen on annettava naiselle aikaa ja jos on pieniä lapsia, niin kyllä silloin yöt mieluummin nukkuu kuin sekstailee.
En pitänyt siitäkään, kun mies jotenkin petasi iltaa seksitouhuille; teki jotain kotitöitä harvakseltaan ja odotti seksiä palkaksi. Kaupankäyntiä siis.
On naisia, jotka eivät kerrassaan välitä / nauti seksistä ja sekään ei ole huono asia. Miehillä taas tärkein syy ryhtyä parisuhteeseen on säännöllinen seksin saanti. Siinäpä yhtälöä kerrakseen..
Jos olis tuo tilanne, minä kyllä miehen mieliksi suostuisin seksiin... syytönhän hän on sinun haluttomuuteesi ja kärsii siitä.. Jossain vaiheessa jos toisella haluja ja toinen ei anna, se väistämättä menee siihen että seksiä haetaan muualta. ehkä mieluummin kumminkin antaa itse ettei tarvi vierasta hakea ? En ymmärrä miten seksi koetaan lähes kamaluutena? sehän on mitä ihaninta varsinkin oman rakkaan kanssa !
Miksei mies voi alistua seksittömyyteen? Miksi miehen seksihalut pitäisi tyydyttää mutta nainen ei saa edelleenkään päättää omasta kehostaan?
Täsäs on sellainen asetelma mitä en vieläkään hyväsky enkä tajua. Miksi miehen halut ovat yhä naisen haluja (haluttomuutta) tärkeämpiä? Ja eletään sentään jo vuotta 2011 !
mutta siihen 'lämmittelyyn' menee aikaa ja mä en tahtoisi millään jaksaa jos mieliala on alkuun jo täysin innoton. Se hyvä olohan on täysin fyysinen reaktio ja tiedän että se alkaa tuntua vähän päästä mukavalta jos 'alistuu' tohinoihin... mut kyllä tää alkaa olla lähinnä turhauttavaa ja naurettavaa.
ap
Miksei mies voi alistua seksittömyyteen? Miksi miehen seksihalut pitäisi tyydyttää mutta nainen ei saa edelleenkään päättää omasta kehostaan?
Täsäs on sellainen asetelma mitä en vieläkään hyväsky enkä tajua. Miksi miehen halut ovat yhä naisen haluja (haluttomuutta) tärkeämpiä? Ja eletään sentään jo vuotta 2011 !
Samallalailla olisin kommentoinut vaikka se pihtari olisi mies.. Kun paisuhteeseen aletaan niin mielestäni siihen kuuluu myös seksi. sehän on luonnollinen asia ja kuuluu parisuhteeseen. Se on ihan varma että jos toinen ei anna sitä seksiä haetaan muualta- vvarmaan yhtälailla naiset hakevat muualta jos mies ei anna.
Mielestäni suhde ilman seksiä on kaverillinen, ei täyspainoinen, ellei sitä seksittömyyttä molemmat halua.
Ollaan oltu jo yli 25 vuotta yhdessä.
Koskaan en halua seksiä. Mies kärsii siitä, jos ei ole seksiä, minusta se on taas ihannetilanne.
Ja vastaus ei ole se, että vaihda miestä. En halua ketään muutakaan miestä (en halua naisiakaan, jos joku sitä ehdottaa), seksi ei vain ole kiinnostavaa. Minusta seksi on täysin ajanhukkaa. Suostun seksiin vain, koska mieheni on minulle todella ystävällinen muutaman päivän seksin jälkeen.