Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinaan tarjota exälle lasten pieniä vaatteita ja kenkiä, kun hänellä uudesta

Vierailija
18.01.2011 |

suhteesta lapsi. Aion tosin pyytää koko satsista 50€, kun on toooosi paljon ja hyväkuntoista tavaraa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tietää. Minä aion myydä kirppiksellä vanhoja CD-levyjä, kirjoja ja vaatteita. Aion pyytää näistä 1-10e/kpl. Tänään tehdään jauhelihakastiketta ja keitettyjä perunoita päivälliseksi ja illalla katsotaan joku leffa.

Vierailija
2/3 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 50 euroa on noin puolet siitä summasta jota pyytäisit ulkopuoliselta? tarkoitan vaan että todennäköisestihän mies on maksanut puolet noista hankinnoista teidän lapselle, ainakin elatusmaksuna joka on hankintoihin tarkoitettu.

(ja jos tässä tapauksessa ei ole kyse tälläisestä, niin unohda että mainitsin..Joskus vaan tapasin ihmisen joka yritti myydä exälleen exänsä itse ostamia tavaroita..)

Minusta tuo on hyvä idea, eriasia tietysti kuinka suhteatuu exän uo..Voi olla että hän ei tahdo miehensä exältä vanhoja lastenvaatteita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suksipaketin ja luistimet. Ulkopuoliselta taholta saisin noista vaatteista moninkertaisen hinnan, siellä on esim. yhden kevään pidetty reimatec-haalari ja tuulipuku ja kahdet gore-kengät. Ei meillä exä juurikaan osallistu hankintoihin, maksaa alle minimielarit. Miten muuten toi mun avaus ärsytti jotakin noin? ap