Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautiko yksinolosta vai pelkäätkö sitä?

Vierailija
18.01.2011 |

Itse oikein odotan hetkiä jolloin saan olla rauhassa.

Tiedän ihmisiä jotka ei kestä olla hetkeäkään yksin.

Minusta se on outoa. Miten heillä pysyy pää kasassa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin todellakin. Mua ihmetyttää nää "laumasielut", jos ei edes itse viihdy itsensä kanssa, miksi kukaan muukaan viihtyisi?

Vierailija
2/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaipaan kyllä muiden ihmisten seuraakin. Kaikkea sopivasti, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutimme tänne nykyiseen kotiimme, pohdin, pelkäisinkö olla yksin kotona - asumme haja-asutusalueella, eikä täällä ole katuvaloja. Olen saanut olla yksin kotona yötä vain kerran, ja se oli kyllä rentouttavaa. Kerran, kun muutosta oli suht vähän aikaa, mies lähti kotoa viikonlopuksi pois, enkä mä halunnut vielä jäädä tänne yksin, joten menin naapurikaupunkiin vanhempieni luo. Nyt olen niin tottunut paikkaan ja taloon, ettei mitään pelättävää ole.

Vierailija
4/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hirveästi kaipaa muitten seuraa. Mieheni ja poikani seura riittää, paria kaveria on mukava nähdä välillä. Oma seura on parasta! ainut, että pimeällä pelkään olla yksin! Jaksan kanssa ihmetellä esim. kahta siskoani, eivät jaksa olla yksin ollenkaan.

Vierailija
5/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä kokonainen päivä yksin alkaisi olla liikaa.

Vierailija
6/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas pidetään outona ja ihmetellään oikein miten uskallan olla isossa talossa yksin! Itselleni outoja ovat ihmiset jotka eivät kestä hetkeäkään yksinäisyyttä...ilmeisesti heillä on sietovaikeuksia itsensä kanssa ja hakevat jatkuvasti peilausta muista ihmisistä.

Vierailija
7/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee etänä töitä, olen paljon yksin. Voi mennä yli viikko etten näe ketään muuta kuin miehen ja lapseni (heitäkin vain iltaisin).

Vierailija
8/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsen silloin tällöin yksinoloa. LApsiperheessä harvoin saa olla yksin. Musta olis aivan ihanaa, jos mies ja lapsi lähtisi jonnekin vaikka yhdeksi yöksi ja saisin olla ihan yksin yhden illan kotona!

Vierailija
9/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu, joka käy yksin mökillä, joka on ihan korvessa ja voi olla siellä useammankin viikon peräkkäin. Ainoa kontakti muihin on kaupassa käynti kerran pari viikossa. Siihen musta ei olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi