Vaimo suuteli vierasta miestä
Kaverini kertoman mukaan vaimo oli baarireissulla suudellut vierasta miestä. Vaimoni vannotti kaveriani kertomasta asiaa minulle. Petänkö kaverin ja otan asian puheeksi, vai annanko asian vaan olla "hetken hurmana". Itse en ole vieraita suudellut, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.
Kommentit (28)
Kännissä olen suudellut vieraita miehiä ilman mitään tarkoitusta, he vain yhtäkkiä suutelivat minua kun seisoin vieressä.
Jokunen päivä tilanteesta on kulunut. Syyllisyys ei ainakaan vaimoa tunnu painavan. Nielen tilanteen ja koitan unohtaa koko asian - erehdyksiä sattuu. Kenties jossain toisessa yhteydessä asia ryöpsähtää esiin. Kaveria kohtaan ei ole mitään pahaa ajateltavaa - hän on lojaalimpi minua kuin vaimoani kohtaan. Elämä jatkuu, mutta aiemmin ollut (ehkä naiivi) luottamus on mennyt.
Asian kanssa voi elää mutta ei unohda.
Minulle ainakin muistuu säännöllisesti mieleen kun vaimoni oli ottanut suihin toiselta mieheltä. Tapauksesta on jo yli 10 vuotta ja hän itse kertoi tapahtuneesta tuoreeltaan mutta kuitenkin...
Meillä silloin tällöin kolmen kimppaa, enkä ole lainkaan mustasukkainen vaikka vaimo suutelee ja nai vieressäni toista miestä
Kaverin olisi pitänyt hieman kiristää ja teettää jokin "palvelus" tällä vaimolla. Silloin et olisi saanut tietää asiasta.
Ei tuollaisesta kannata hermostua. Useimmat menee pidemmälle ja silti suhde jatkuu. Eihän sitä ikinä unohda, mutta sen kanssa pystyy elämään ja meillä se ainakin on piristänyt seksielämää ;)
Hyvä se vaan on, että vaimo kelpaa muillekin. Ei ole ollut väärä valinta. Ei se käytöstä kulu, vaan paranee.
Pitäisikö hänen olla lojaali kaverin petolliselle vaimolle eikä kaverille (ap:lle) itselleen?!
Vaimosta paha sanoa, ainakin minulle jo suutelu on "juttu", ei vain askel kohti suoraan sänkyyn. Eli voihan tuo olla yksittäinen harhahdus, ilman että vaimo olisi koko kylän ilo. Kaverisi varmaan osaisi sanoa sen parhaiten, sillä itse päättelin asiaa eniten vaimon suhtautumisesta kun huomasi kaverin nähneen.
Mutta kaverille nyt ei ole mitään syytä suuttua, minäkin olettaisin kavereideni olevan lojaaleja minulle, ei puolisolleni (jota tosin ei tällä hetkellä ole). Ja veikkaan, että tämä on niitä juttuja jossa sukupuolet kääntäen vastaukset olisivat taas ihan erilaisia... Suuteleva mies on himopettäjä ja kun nainen kertoisi ystävälleen, tämä olisi luotettavin ja paras mahdollinen ystävä mitä toivoa voi.
N25