Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuteli vierasta miestä

Vierailija
18.01.2011 |

Kaverini kertoman mukaan vaimo oli baarireissulla suudellut vierasta miestä. Vaimoni vannotti kaveriani kertomasta asiaa minulle. Petänkö kaverin ja otan asian puheeksi, vai annanko asian vaan olla "hetken hurmana". Itse en ole vieraita suudellut, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä olen suudellut vieraita miehiä ilman mitään tarkoitusta, he vain yhtäkkiä suutelivat minua kun seisoin vieressä.

Ja silti väittäisin olevani varsinainen siveyden sipuli. Eli pettänyt en ole koskaan, eikä sellainen oikeasti ole käynyt mielessäkään. Mutta jotenkin tuo suuteluhomma vain pääsi tapahtumaan firman pikkujoulujen jälkeen narikassa... Mitään muuta siitä ei seurannut kuin muistutus työkaverille, että hänelläkin varmaan jo vaimo kotona odottelee.

Älä siis nyt kehittele mitään hillitöntä stooria päässäsi. Tuo voi olla ihan mitätön juttu. Jos asia vaivaa, otat sen rohkeasti esille. Kyllä vaimon ensireaktiokin varmasti jotain kertoo.

Vierailija
2/28 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joita kiinnostaa tämän tyyliset asiat enemmänkin, jopa miehen luvalla ;-) Käykääpä tsekkaamassa Kukkalaatikko osoitteessa http://www.kukkalaatikko.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pussaillut varmaan sataa miestä meidän 22 vuoden pituisen suhteen aikana. Ja olen tehnyt sen puhtaalla omalla tunnolla, ihan vaan huvikseni ja oikeastaan siksi, että haluan tietää onko toista miestä joka saa suudelmalla sukat pyörimään jaloissa. Eipä ole toista tullut vastaan. Oman miehen suudelmassa on sitä jotakin! Anna asian olla. Eri asia on jos se mies on jotenkin läheinen yms, sitten voisi vähän urkkia, mutta jos kyseessä on joku satunnainen baaripusuttelu niin hohhoijaa.

Vierailija
4/28 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propsit kaverillesi! Sinulla on paras mahdollinen kaveri.

Akkaasi suhtaudu niin kuin naisiin yleensä, tunneihmisiä joista käytännössä kaikki pettää, jos vain tulee todellinen alfa-uros sopivassa paikassa vastaan, eli silloin kun kiinni jäämisen riski on olematon!

Vierailija
5/28 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propsit kaverillesi! Sinulla on paras mahdollinen kaveri.

Akkaasi suhtaudu niin kuin naisiin yleensä, tunneihmisiä joista käytännössä kaikki pettää, jos vain tulee todellinen alfa-uros sopivassa paikassa vastaan, eli silloin kun kiinni jäämisen riski on olematon!

Yhtä aukoton fakta kuin naisten pettäminen.

N25

Vierailija
6/28 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole minua suudellut yli vuoteen, eli on merkitystä...

Vierailija
7/28 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen harvinainen mies, koska toimin mielestäni naisellisesti. Käsittelen tunteitani ensin ja toimin sitten.

Jos siis minun naiseni suutelisi toista miestä, ja saisin kuulla siitä sivulliselta, joka kaiken lisäksi rikkoisi naiselle luvatun luottamuksen, olisin aikani hämmentynyt. Todennäköisesti alkaisin kohdella naista hyvin viileästi, mutta samalla kohteliaasti. Etäisesti. Juoru-ukko tuskin kiitosta saisi. Kuittaisin asian osoittamalla, että sen kuuleminen sattui. Tuskin pitäisin häneen omatoimisesti yhteyttä enää.

Sittemmin varmasti kuittaisin naiselle aika suorasukaisesti. Suuttuisin hänelle lopulta jostakin mitättömästä pikkuasiasta ja nostaisin kissan pöydälle. Nainen tietenkin ihmettelisi kylmän etäisyyden jälkeen ilmenevää tunnekuohua, mutta toisaalta... se on minun tapani. Asioiden pitää antaa muhia mielessä ja sitten jokin pikkuseikka laukaisee tunnereaktion ja sen jälkeen olen valmis käsittelemään asiaa.

Mutta... on myös toinen vaihtoehto. Edellyttäen että asia ei satuttaisi minua, eikä juoruilija olisi mitenkään läheinen tuttava, voisin hyvinkin suorasukaisesti sanoa naiselle, mitä olen kuullut. Ongelmaksi muodostuisi kuitenkin se, että nainenhan voisi väittää vastaan. Minä voin olla tunteellinen, mutta epälooginen en ole. Punnitsisin, kumman sanat painavat enemmän, ja johtopäätökseen tultuani jättäisin naisen tai sanoisin ankarasti, ettei hänen parane enää antaa aihetta epäilyille. Oletettavasti sietäisin muutaman töppäyksen, mutta ennen pitkää mittani täyttyisi ja jättäisin hänet.

Vierailija
8/28 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten vastauksien kirjavuudesta voi nähdä. Enemmän kiinnittäisin huomiota millainen nainen on luonteeltaan, onko lähes vieraiden haliminen ihan perusjuttu yms. Monet antaa pusuja myös vastakkaiselle sukupuolelle esim. poskelle mutta omassa mittakaavassa suutelu vaatii jo tunteita. En miehenä suutelisi parisuhteessa kuin omaa naista. Myöskään kännissä. Monelle tuo alkoholi vain avaa portteja ja tulee tehtyä vaikka mitä jos vain tilaisuus vaikka siellä ravintolan vessassa jossei parempaa paikkaa löydy.

Täytyy kyllä antaa pisteet kaverille, vaikka tieto lisää tuskaa niin hyvä että kaveriin voi luottaa. Oli hänen arvionsa että sinun täytyy tuosta kuulla mutta muista että miten hän asian kertoo vaikuttaa paljon miten koet tapahtuneen ja kun et ole ollut paikalla näkemässä niin en ainakaan itse pistäisi naista pihalle noin pienestä mikäli ette ole yhdessä sopineet rajoista. Täytyy muistaa että osalle ihmisistä pettäminen on vasta yhdyntä. Minulle se käytännössä on jo suutelu miehen kanssa joten puhukaa tuo läpi ja sopikaa rajat niin ei tarvitse jatkossa miettiä. Luottamukseen tuo valitettavasti aiheuttaa särön ja itsellä on samankaltainen kokemus ja kyllä se 10 vuoden jälkeenkin ajatuksissa käy kun toinen lähtee viihteelle. Se on kuitenkin hurjaa oman energian haaskausta ajatella vanhoja jos homma muuten pelittää kypällä.

Jos hitaiden tanssiminen ja suutelu on ihan perusjuttu naiselle niin kyllä väitän että sopivassa tilassa siitä pidemmälle me on huomattavasti helpompaa kuin pidättäytyä noista kokonaan jos oma mies riittää. Nykypäivänä kun tuntuu että kaikki pitää saada että nainen on tyytyväinen, myös se kolmen kimppa tai kolme miestä ja nainen. Aika usein kun tuosta naisen kanssa keskustellut niin into lopahtaa kun menen juttuun mukaan ja ehdotan että sopii kyllä mutta tehdäänkö sitten myös niin että kaksi tai kolme naista, kummasti tulee pieni hiljaisuus ja keskustelu vaihtaa aihetta. Se ku on helppo ottaa itselle mutta edelleen se toiselle antaminen on niiin vaikeata.

Vierailija
9/28 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia heti puheeksi! Se vaivaamaan ja kostautuu myöhemmin. Toiset naiset eivät vain voi sille mitään että humalassa muuttuvat yleisiksi naisiksi. Toki meistä miehistäkin syytä löytyy. Itse monottaisin silmään moista lumppua, ja kaverille antaisin täyden kympin käytöksestään. Noin toimii tosi frendi.

Vierailija
10/28 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kertoman mukaan vaimo oli baarireissulla suudellut vierasta miestä. Vaimoni vannotti kaveriani kertomasta asiaa minulle. Petänkö kaverin ja otan asian puheeksi, vai annanko asian vaan olla "hetken hurmana". Itse en ole vieraita suudellut, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.

Asshole

Vierailija
11/28 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se hu*ra!!!

Vierailija
12/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan pannutkin kun kaverisi ei ole ollut todistamassa.

Vierailija
13/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu nyt on tuollainen naisten juttu. Miehet sitä harrastaa vain päästäkseen tositoimiin.

Eipä ole muuten kaverisi kovin luotettava.

Vierailija
14/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidä vaimosi. Ei suukko ystävälle vielä maailmaa kaada

Vierailija
15/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kaveria pussannu, vaan jotain kolmatta, sitä "vierasta miestä"..?

Vierailija
16/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kaverisi sitä kertonut, vai kertoiko? Oli kyllä aika huono kyyti, ei kannata kansanlauluja siitä revitellä.. =|

Vierailija
17/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän sitä suudelessa pillu kostuu ja kaverin kalu kovettuu... ja sitten...

kantsis kysyä vaimolta, monelleko on jo antanut

Vierailija
18/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paskamainen kaveri sulla kun ei sanaansa pystynyt pitämään. Kohtaa vain vaimo, kaveris ryssi jo kertomalla eteenpäin vaikka vannoi.

Vierailija
19/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalle kaverin pitäisi olla lojaali, muijalle joka tekee jotain jota ei muka voi kertoa vai ystävälleen?

Muijalta oli alhaista vaatia kaveria vaikenemaan, olis vaatinut itseltään enemmän ja muilta vähemmän.

Vierailija
20/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen harvinainen mies, koska toimin mielestäni naisellisesti. Käsittelen tunteitani ensin ja toimin sitten.

Jos siis minun naiseni suutelisi toista miestä, ja saisin kuulla siitä sivulliselta, joka kaiken lisäksi rikkoisi naiselle luvatun luottamuksen, olisin aikani hämmentynyt. Todennäköisesti alkaisin kohdella naista hyvin viileästi, mutta samalla kohteliaasti. Etäisesti. Juoru-ukko tuskin kiitosta saisi. Kuittaisin asian osoittamalla, että sen kuuleminen sattui. Tuskin pitäisin häneen omatoimisesti yhteyttä enää.

Sittemmin varmasti kuittaisin naiselle aika suorasukaisesti. Suuttuisin hänelle lopulta jostakin mitättömästä pikkuasiasta ja nostaisin kissan pöydälle. Nainen tietenkin ihmettelisi kylmän etäisyyden jälkeen ilmenevää tunnekuohua, mutta toisaalta... se on minun tapani. Asioiden pitää antaa muhia mielessä ja sitten jokin pikkuseikka laukaisee tunnereaktion ja sen jälkeen olen valmis käsittelemään asiaa.

Mutta... on myös toinen vaihtoehto. Edellyttäen että asia ei satuttaisi minua, eikä juoruilija olisi mitenkään läheinen tuttava, voisin hyvinkin suorasukaisesti sanoa naiselle, mitä olen kuullut. Ongelmaksi muodostuisi kuitenkin se, että nainenhan voisi väittää vastaan. Minä voin olla tunteellinen, mutta epälooginen en ole. Punnitsisin, kumman sanat painavat enemmän, ja johtopäätökseen tultuani jättäisin naisen tai sanoisin ankarasti, ettei hänen parane enää antaa aihetta epäilyille. Oletettavasti sietäisin muutaman töppäyksen, mutta ennen pitkää mittani täyttyisi ja jättäisin hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi