Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te isot ja pallerot naiset, millaisia housuja käytätte kapeiden kenkien kanssa?

Vierailija
17.01.2011 |

Ostin ihanat talvikengät... mutta ne on tosi kapeat, enkä ajatellut asiaa sen tarkemmin kenkäkaupassa vaan ostin sitten ne (99 euroa)... Seuraavana päivänä lähdin iloisesti kauppaan mustat farkut jalassa ja nämä uudet mustat talvikengät. Kaupassa kun sitten on niitä peilejä enemmän ja vähemmän ja huomasin kuinka URPON näköset nää kengät on (tai oikeammin kuinka urpon näköinen minä olen niissä kengissä), kun olen kuitenkin isokokoinen ja kroppa sitten kaventuu huomattavasti jalkoja kohden.

Oon tottunut käyttämään isoja (leveitä) valkoisia "nuorten kenkiä". Ja heti kun alan leikkimään aikuista käy näin :(

Mulla tosiaan oli tuolloin mustat, melkosen kapealahkeiset farkut jalassa ja survoin ne lahkeet sinne kenkään (siinä on pikkasen vartta kengässä) ja tänään kokeilin sinisiä farkkuja joissa on tosi leveät lahkeet ja ihan yhtä urpolta näytti nekin :(

Ja älkää sanoko että laihduta kun kokoajan yritän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korolliset talvisaappaat, bootsit ja vaelluskengät, joita käytän talvisin.

Vierailija
2/3 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olii helpompi sanoa mikä sopii :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin vähän eri paria, eli minulla on pitkät ja hoikahkot sääret ja reidetkin, ja käytän kyllä sellaisia kapeita saappaita, missä jalat näyttävät kapeilta. Rinnat ja maha ovat sitten isommat. Mutta ei se minusta niin vakavaa ole, en minä tiedä olisiko se oikeasti niin hirveän paljon kauniimpaa, että olisi joka paikasta paksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme