eihän sitä tyttöä onneksi raiskattu!
Kommentit (8)
minulle joskus sanoi, samanlaiset "vammat" jäävät, oli sitten kyseessä yritys tai raiskaus.
Vaikka yritykseksi jäi ei asialla ole mitään väliä. Samanlainen jälki ja trauma siitä jää. Seksuaalinen identiteetti pirstaloituu mahdollisesti koko loppuelämäksi. Itse en uskalla ikinä kävellä missään yksin, saati tuollaisen teon jälkeen. Tiedän läheisesti mitä tuolallainen "yritys" voi saada aikaan ihmiselle, etenkin nuorelle lapselle.
Itse aion tänään lapseni hakea koulusta enkä todellakaan päästä kävelemään tuota samaista tietä kotiin. Oikein pahaa tekee ajatella jos kohdalla olisi ollut oma lapsi. Kaikki voimat nyt tuolle nuorelle tytölle ja hänen perheelleen.
Se tässä suomessa mättää että vaikka tuo ääliö mies saataisiinkin kiinni ei hän tule sitä kakkua kauan istumaan jos yhtään.
Se tässä suomessa mättää että vaikka tuo ääliö mies saataisiinkin kiinni ei hän tule sitä kakkua kauan istumaan jos yhtään.
Se tyyppi ei saa tuosta yhtään mitään! Ei siis mitään!
Ja tyttöparka on ihan paniikissa koko lopun elämäänsä :(
tumma mies käy käsiksi alaikäisiin tyttöihin, seuraa kotiovelle ja rappuun jne. Tytöt eivät uskalla kertoa poliisille, koska vastaus on, että mitään ei tapahtunut ja toiseksi kysytään, että miten yllytit.
Onko tämä se jossa tummaa väitettiin tekijäksi ja uhria 12 vuotiaksi?
Joku yritti raiskata mut kun olin 16v. Olin kaupungilla kavereitten kanssa juomassa pussikaljaa ja lähdin yksin pissalle läheiseen pusikkoon. Kun siinä kyykin, niin joku hyökkäsi takaapäin, kaatoi minut polvilleen ja survaisi sormensa (ilmeisesti muutaman) sisään. Hyökkääjän käsi oli kiertynyt etupuolelleni pitääkseen minusta kiinni ja iskin hampaani hänen käteensä niin lujaa kun vaan pystyin. Tämä karkoitti äijän, mutta kusipää repi vielä pikkuhousut jalastani muistoksi mukaansa.
Koko tämän ajan olin niin kauhusta lamaantunut, etten saanut kurkustani ääntäkään. Ei pihaustakaan vaikka tosissani yritin huutaa apua. Muistan, että suuni oli auki mutta ääni ei toiminut.
Miestä ei saatu koskaan kiinni ja epäilen, että harrastelee moista vielä tänäkin päivänä.
Minulle ei tästä traumoja ole jäänyt, vaikkei niitä käsitelty mitenkään tuolloin. Seksi- ja perhe-elämäni on täysin normaalia ja olen onnellinen. Joskus tuo tapaus tulee mieleeni, mutta unohtuu kyllä äkkiä. Lähinnä vieläkin mietin, että oliko tuo raiskaus vai raiskauksen yritys.
Ymmärrän kyllä hyvin, että myös raiskauksen yritys voi jollekin jättää traumoja. Minulle onneksi ei.
Onko tämä se jossa tummaa väitettiin tekijäksi ja uhria 12 vuotiaksi?
uhri oli tosiaan 12v ja hakattiin toissapäivänä kampissa kun oli kertonut raiskaksesta..
Poliisi etsii miestä, joka yritti raiskata alaikäisen tytön Helsingin Munkkivuoressa. Epäilty raiskauksen yritys tapahtui hieman ennen puoltapäivää Munkkivuoren ala-asteen ja Raumantie 4:n välissä.
Poliisin mukaan tapauksen tutkinta on aivan alkuvaiheessa. Tämän hetkisten tietojen mukaan raiskaus jäi yritykseksi, kun paikalle tuli muita ihmisiä.
Poliisin mukaan uhri on alaikäinen mutta täyttänyt 16-vuotta.
Teosta epäilty on noin 30-vuotias mies, jolla on pitkät vaaleat hiukset sekä viikset. Hänellä on olkalaukku, farkkutakki ja viininpunainen huppari.
Epäilty on poistunut Munkkivuoressa Talin golfkentän suuntaan.
Poliisi pyytää yleisön tietoja raiskaajaksi epäillyn tavoittamiseksi. Tiedot ja vihjeet voi ilmoittaa numeroon 071 877 4002.
STT–HS