Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa olet joutunut jostamaan parisuhteessa?

Vierailija
17.01.2011 |

Missä asioissa joustat? Mitä asioita olisit tehnyt toisin jos olisit voinut päättää yksin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen suuremmissa asioissa ei ole mun juurikaan tarvinnut joustaa; Joko ollaan vaan luodut toisillemme taikka sitten olen huomaamattani ihan hirmuinen pirttihirmu ;)

No, kuopuksen nimeen annoin miehen puuttua liikaan ja vieläkin kaivelee hampaankolossa, koska tuo menetetty nimi olisi edelleen osuvampi.

Vierailija
2/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutista nykyään ja on ollut vaikea suhtautua miehen satunnaiseen kaljanjuontiin.

Sekä sitten asuinpaikasta. Haluaisin takaisin synnyinkaupunkiini, mutta täällä on miehen työ (ja munkin työ nykyään), lasten tarhat, eskarit ja kaverit. Mies alunperin lähti tänne opiskeleen ja sille tiellä on jääty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaan se paljon parjattu avoliitto. Haluaisin naimisiin, mies ei. Haluaisin lapsia, mies ei.

Muita ongelmia ei ole, ja noista osaan pitää suuni supussa, siksi en hyvästä miehestä ja elämänkumppanista luovu.

Vierailija
4/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustuskin on aika kompromissi, itse haluaisin panostaa siihen enemmän mutta miehen mielestä rahat kannattaa käyttää muuhun (meillä on samantasoiset tulot).

Seksi - en haluaisi sitä näin paljon.

Tietyt sosiaaliset suhteet, pakkohan meidän on viettää aikaa molempien kaverien kanssa, vaikkei aina huvittaisikaan. Anopista nyt puhumattakaan.

Asuinpaikka on miehen toiveiden mukainen, itse asuisin mieluummin keskustassa.

Vierailija
5/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun erosin 20 vuoden avioliiton jälkeen huomasin, että koko elämä oli mennyt miehen ehdoilla. minä aina luulin, että olen hyvä aviovaimo, kun joustan ja olen epäitsekäs...perkele että olen nyt vihainen siitä, että menetin itseni siinä uskossa...

Vierailija
6/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelisin huomattavasti enemmän, jos ei olisi tuota miestä. Hänestä matkusteluun kuluisi turhaan rahaa.

Meillä olisi jo aiemmin ollut omistusasunto. Mies pelkäsi lainan ottamista ja stressaa sitä edelleen ihan kamalasti.

Meillä olisi siistimpää. Nyt miehellä lojuu työkaluja ja vaatteita joka nurkassa niin, että niihin kompastuu. Jos kosken niihin, tulee huuto, että olen sotkenut ne.

Seksiä saisi olla enemmän.

Haluaisin asua jonkin aikaa jossain muussa maassa. Miehellä ei riitä kielitaito.

Vierailija
7/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieluummin, missä EN jousta...

Vierailija
8/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun joustamaan päivittäin. Melkein kaikessa. Kysy mieluummin, missä EN jousta...

ap

Vierailija
9/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kodinkone hajoaa, tilalle tulee käytetty. Jos se käytetty hajoaa, tilalle tulee toinen käytetty. Miehen mukaan se on hänen harrastus. Ajamme tietysti ikivanhalla rotiskolla.

Jos joskus haluan jotain uutta, kuten tallentavan digiboksin, saan pulittaa sen itse.

Vierailija
10/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se parisuhde on. Kompromissia toisensa perään.

Vierailija
11/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tyytynyt yhteenkin. T. Neljän äiti

Vierailija
12/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat tuntemukset, en oo vaan vielä eronnut....

Vierailija
13/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman olen joutunut joustamaan. En ollut kiinnostunut hankkimaan lapsia, mutta puolisoni halusi ehdottomasti. Joustin mielestäni aika paljonkin, kun suostuin "kompromissiin" eli yhden lapsen hankkimiseen. Puolisoni joustaa kun suostuu vain yhteen.

Vierailija
14/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vuosia etsin. Tyydyin mieheen, jolla on erilainen vakaumus. Ei tämä helppoa ole ollut enkä muille suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan