Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako kukaaan Reimatecia jossa polvet puhki?

Vierailija
17.01.2011 |

Rikki siis.

Mietin heitänkö roskiin. mielestäni kävisi varapuvuksi esim mökille tms.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonettiin ihan pilkkahinnalla.

Vierailija
2/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lahjoittaa puvun Emmaukseen tai vastaavaan mutta laittavatko edes myyntiin pukua, joos reiät polvissa?

Em siis ole itse myymässä pukua ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän tuollaiset "pikkuvikaiset" kirpparille, ihan siksi, koska itsekin saattaisin eurolla ostaa sellaiset mökkikäyttöön. :) Kaikki kiertoon vaan...

Vierailija
4/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittävät suoraan roskiin. Niille kelpaa vain ehjät vaatteet. Huutonetin tai vauvapalstan kautta voi saada vaikka 1€:lla menemään jollekin tarvitsijalle.

Vierailija
5/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edullinen, mä olen ostanutkin. Jos siis yhdellä ollut puku eikä 5 lapsella, niin paikkaamalla saa ihan ok puvun vielä. Olisi hölmöä heittää pois.

Vierailija
6/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparin ilmaislaatikkoon.

Vierailija
7/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteussuoja kait se idea, eikö mökillä ole kosteaa?

Vierailija
8/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt miksi mökillä pitäisi käyttää huonompia haalareita?

Sä saat käyttää tenavillesi ihan millaisia housuja vaan. Puhuin tietysti vain omakohtaisesti... jessus sentään.

Vierailija
9/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kiipeilevät pihkaisissa puissa yms.

ap

Vierailija
10/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvissa on siis ihan reiät? Ei "naarmuja", vaan reiät?

En itse huolisi edes pihapuvuksi mitään reikäistä. Siististi paikatun kyllä, mutta en ostaisi reikäistä vaatetta, koska joutuisin näkemään sen paikkaamisen vaivan.

osaatko ap ommella paikkapaloja saman värisestä enstex-kankaasta? Yksi vaihtoehto on ne kamalat liimapaikat, jotka saa kaikki korjatut vaatteet näyttämään lumpuilta, mutta onpa se reikä piilossa.

Voit yrittä laittaa huutikseen, lahjoitetaan, huutis vaatii hinnan, voit laittaa siihen jonkun mitä huutis ottaa minimissään, ja ilmoittaa siinä ilmoituksessa, että kyseessä on lahjoitus. tai sit tonne vauva-palstalle.

Vierailija
11/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimatekkiin kuin pyytää tehtaalta vedenpitävä liimapaikka ja laittaa se siihen. Tsiisus. Ihan täällä Hgissä uskallan lapset tarhaan päästää ilmeisesti lumpunnäköisissä reimatekeissä. Ne liimapaikat pysyy kun tauti ja vedenpito on ennallaan. Mutta totta on, että kukin tällää rahansa mihin tahtoo.

Ja kauheinta on, jos vaikka naapuri luulee, ettei ole varaa muuhun kuin lumppureimatekkiin.

Vierailija
12/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa reimalta liimapaikat ja korjaa haalari! Meillä on esikoisella nätisti paikatut reimatecit ja vielä ykköshaalarina! Polvet oli rikki, mutta muuten tosi hyväkuntoinen haalari. Ostin kirppikseltä 10€:lla. Hieno on! En maksaisi 159€ uudesta.

Vierailija
13/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ja miten saa tilattua?

Vierailija
14/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä liimapaikkoja saa ihan tavarataloistakin.

Taisin itse ostaa erään sulkahatun myymälästä.

Vierailija
15/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertoon, ihan varmasti joku näppärä ne liimapaikat laittaa ja haalari pääsee käyttöön. Pikkurahalla menee varmasti.

Vierailija
16/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut kaupasta jotain liimapaikkoja, mutta eivät ne pesussa ole pysyneet kiinni. Saako jostain sellaisiakin liimapaikkoja, jotka pysyvät pesussa kiinni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme