Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko stringit aiheuttaa peräpukaman?

Vierailija
17.01.2011 |

Olen raskaana ensimmäistä kertaa ja huomasin et peräaukon suulla on tommonen pikkurillinkynnen kokoinen patti,ilmeisesti peräpukama?

Niitä kai voi tulla raskaana ollessa muutenkin, mutta mietin että onko mahdollisesti niin että jatkuva stringien käyttö lisäisi niitä tms??

Onko kenelläkään kokemusta?

(joo ja tiedän et jatkuva stringien käyttö ei ole ikinä hyväksi, en ole vielä saanut aikaseksi ostaa ns.tavallisia pikkuhousuja)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä koko ajan...

Vierailija
2/10 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne syntyvät aina elimistön sisältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne varmaan hyväksikään ole.

Vierailija
4/10 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyl ylipäätään tajua stringien käyttöä koko ajan.. Nehän on ihan tajuttoman epämukavat.. Raskaus itsessään saattaa aiheuttaa peräpukamia, mutta kait se ulkopuolinen hankaus niitä lisää ärsyttää. Että vaihdapa housuja!

Vierailija
5/10 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyl ylipäätään tajua stringien käyttöä koko ajan.. Nehän on ihan tajuttoman epämukavat.. Raskaus itsessään saattaa aiheuttaa peräpukamia, mutta kait se ulkopuolinen hankaus niitä lisää ärsyttää. Että vaihdapa housuja!

No kun musta taas stringit on ihanan ilmavat ja "tavallisia" alkkareita olen käyttänyt viimeksi 13-vuotiaana ja ne on musta ihan tajuttoman epämukavat. :-D Mut kai se nyt täytyy lähteä ostamaan hipstersejä,ehkä ne on mukavammat raskausaikana ja onhan se ihan fakta et stringit lisää esim.hiivatulehduksia yms.

Ap

Vierailija
6/10 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetteko te kaikki 2 numeroa liian pienissä stringeissä vai miten ihmeessä saatte hiivatulehduksia niistä? Mä en muita käytäkään eikä ikinä ole ollut tulehduksen tulehdusta. Eikä stringit ole epämukavat ollenkaan jos eivät ole liian pienet ja kireät.

Vierailija
7/10 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetteko te kaikki 2 numeroa liian pienissä stringeissä vai miten ihmeessä saatte hiivatulehduksia niistä? Mä en muita käytäkään eikä ikinä ole ollut tulehduksen tulehdusta. Eikä stringit ole epämukavat ollenkaan jos eivät ole liian pienet ja kireät.

Mulla ei itsellä ole ollut ikinä hiivatulehdusta, mutta opiskellessani meille opetettiin, että stringit voivat jatkuvakäyttöisinä lisätä hiivatulehduksia, niinkuin myös emättimen saippualla peseminen tms. Et kai se sit noin on vaikkei omalle kohdalle ole vielä ainakaan sattunut. :-D

Ap

Vierailija
8/10 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa ilmoitti, että peräpukamat eivät tule ulkopuolelle vaan tulevat sisältä ulos.

Ei pidä paikkaansa. Pukamia on kahdenlaisia. Itselläni oli peräaukossa ulkoisia pukamia, jotka leikattiin pois.

Vierailija
9/10 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa ilmoitti, että peräpukamat eivät tule ulkopuolelle vaan tulevat sisältä ulos.

Ei pidä paikkaansa. Pukamia on kahdenlaisia. Itselläni oli peräaukossa ulkoisia pukamia, jotka leikattiin pois.

mutta ne eivät todellakaan ole mitään stringien aiheuttamia. Kyllä pukamien syy on aina sisällä elimistössä.

Vierailija
10/10 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän hiivatulehduksia`??

Tää oli kyllä niin paras :) Äly hoi, älä jätä!

eihän stringit ole yhtään erilaiset sieltä alapuolelta kuin tav. pikkuhousutkaan! Erohan on takaosassa joka taas ei vaikuta hiivatulehdukseen.

Ja stringejä on muitakin kuin vain narustringit, jolloin siellä takana on muutakin kuin naru :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi