Onko normaalia että 27 vuotiaat humalassa "leikkivät" alladinia,tekevät kärrynpyöri
ja hulluttelevat muutenkin eteenkin kesällä pitkin maita ja mantuja. Sitten baarissa istutaan pöydässä kun naulittu, mutta kaiken maailman sekoiluja muuten..musta aika lapsellista:D
Kommentit (12)
Minä järjestin 27-vuotiaana Tooga-bileet. Hauskaa oli ja vähän hulluteltiinki. Miksi juhlimisen pitäis olla totista ja sivistynyttä teeskentelyä. Muutenki järjestin aika usein teema-bileitä, ei mitää perinteisiä ryyppyjuhlia. Nyt en enää niitä niinkään kaipaa. Mutyta kenties vielä jossain vaiheessa jonkun kivan teeman keksin..
Kannattaisi vilkaista peiliin ja miettiä, mikä sinussa itsessäsi on vikana.
ja siellä kaikilla oli niin muukaavaa, oi jospa oisin saanut olla muukaanaaaa...!
Eikun sori,osa taitaa olla yli kolmekymppisiä, lisäksi temuurata on heillä kova juttu ja sanoista väännetään "hauskoja" ja niille sitten kikatetaan. Musta vaan outoa koska itse tein tätä yläasteella:D Toki pidän haskaa eikä meno ole vakavaa mutta ehkä..no hieman erilaisella tyylilllä. harmi vaan että nämä ovat sukuani:DD
Eikun sori,osa taitaa olla yli kolmekymppisiä, lisäksi temuurata on heillä kova juttu ja sanoista väännetään "hauskoja" ja niille sitten kikatetaan. Musta vaan outoa koska itse tein tätä yläasteella:D Toki pidän haskaa eikä meno ole vakavaa mutta ehkä..no hieman erilaisella tyylilllä. harmi vaan että nämä ovat sukuani:DD
mutta tuolla tavalla kuin sinä käyttäytyy yleensä ne kaikista epäkypsimmät ihmiset. "Minä olen niin kypsä ja aikuinen ja nuo muut ovat niin kakaroita". Ehkä sä olet vain vähän tylsä tyyppi. Ei se iästä ole kiinni. Kyllähän kolmikymppiset saavat vielä pelleillä;) Sinäkin ap;)
Voisin vieläkin, yli 30:nä järjestää tuon tyyliste "illan-istujaiset". Voitas pelata twisteriä ja pitää olympialaiset =)
silloin harvoin kun onnistuu lapsivapaa illanvietto:D Ja ikää meillä + kaveriporukalla jotka mukana hauskaa pitämässä 35-41v
Paitsi ettei kyllä baarissakaan istuta pöydässä kun naulittu vaan jorataan:D
leikki on "alladini"? Mutta ihan kivaltahan tuo kuulostaa, mikä tässä ongelmana?