Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että virtsankarkailua on vielä 7kk synnytyksen jälkeen?

Vierailija
16.01.2011 |

oon nyt ekaa kertaa flunssassa synnytyksen jälkeen ja tänään kun oon aivastellu on pitäny housut vaihtaa jo kolmesti :(

Aloitin vatsalihasten/lantionpohjanlihasten harjoittelemisen syyskuun lopussa kun ostin salikortin vuodeksi..2-3kertaa viikossa treenannut ja silti karkailee :( ennen tätä flunssaa en ole huomannut että näin olisi käynyt..tänään tuli varmaan desi housuun :( onneks olin kotona koko pvän..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kk synnytyksestä. Nyt paljon parempi (10kk)

Elä huolestu! :)

Vierailija
2/8 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se salikortti niihin lantionpohjanlihaksiin liittyy? Yleensähän saliharjoittelu vaan löysentää niitä lihaksia entisestään. Niitä harjoitetaan sitten ihan eri tavalla.

Mutta ei kyllä ole normaalia tuo karkailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sanotaan nyt vaikka kuuden kympin ikää.

Ja tosiaan niitä lantionpohjalihaksia ei treenata missään salilla, vaan ihan jokapäiväisessä elämässä. EIkä 2-3 kertaa viikossa vaan 5-6- kertaa päivässä. Noin niinkuin ihan aina, ei vain synnytyksen jälkeen. OHjeita voit vaikka googlata.

Vierailija
4/8 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmäliikuntatunneilla missä on kerran viikkoon syväjumppa synnyttäneille jossa TODELLAKIN reenataan nimenomaan syviä vatsalihaksia ja lantionpohjanlihaksia, mutta mulla on lihakset niin huonossa kunnossa vieläkin että en pysty liikkeitä tekemään täydellä teholla vaan täytyy keventää.

Samoin henkilökohtaisessa kunto-ohjelmassa yksi liike treenaa nimenomaan näitä lihaksia..

että kyllä siellä salilla tehdään muutakin kun nostellaan rautaa, tiedoks vaan.

Ap

Vierailija
5/8 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oit pyytää lähetteen fysioterapiaan jossa mitataan lantionpohjanlihasten kunto elektrodeilla.Mittaus on kivuton. Fyssarilta saat muutenkin hyvät ohjeet jumppaan ja ennenkaikkea luotettavan tiedon lantionp.lihasten kunnosta.

Vierailija
7/8 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta geishakuulat ja saat muutamassa viikossa jo tuloksia. Kokemusta asiasta on.

Vierailija
8/8 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liika treenaaminen alussa voi jopa pahentaa tilannetta. Liikkeiden määrä oli minulla esim. 10 toistoa kerran päivässä, ja käytännössä välillä oli pakko pitää taukopäiviä, koska lantiopohjalihaksetkin voi väsyä.

Ja tiedoksi että synnytyksessä voi tulla laskeumia, jotka alkavat vaivat heti synnytyksen jälkeen eikä kuusikymppisenä, mutta treenillä oireilu häipyy ainakin vaihdevuosiin asti.

ennen sanotaan nyt vaikka kuuden kympin ikää.

Ja tosiaan niitä lantionpohjalihaksia ei treenata missään salilla, vaan ihan jokapäiväisessä elämässä. EIkä 2-3 kertaa viikossa vaan 5-6- kertaa päivässä. Noin niinkuin ihan aina, ei vain synnytyksen jälkeen. OHjeita voit vaikka googlata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan