Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle tulee entisestä työpaikasta edelleen työposteja

Vierailija
16.01.2011 |

vaikka en ole ollut ko työpaikassa enää kuukauteen. Mitäs pomo ei ole ilmoittanut työkumppaneille etten ole enää työssä siellä? Nytkin oli tullut torstaina aika arkaluontoista tietoa. Olin vastaanottokodissa töissä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi katkera tilittää kuinka kaikki ongelmat johtuvat työnantajasta. Itse ollaan täydellisiä, mutta vihaisia. Kaikilta meistä ei katoa teiniangsti koskaan.

Vierailija
2/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa hän ei edes saisi sitä itse katkaistua, koska ei "omista" sitä. Kyllä siinä on esimiehen vastuu kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiseen työpaikkaan ilmoittaa, että sähköpostia tulee edelleen!

Vierailija
4/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö unohtanu. Voisitko ottaa yhteyttä pomoon, vaikka laittaa s-postia?

Vierailija
5/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän vaan haluaisi, että ap olisi edelleen siellä töissä, koska ap on niin ihana! Ap:lle toimintaohjeeksi antaisin, että valita täällä av:lla säännöllisesti aiheesta, niin josko pomosi sattuisi näkemään sen sattumalta.

Vierailija
6/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän vaan haluaisi, että ap olisi edelleen siellä töissä, koska ap on niin ihana! Ap:lle toimintaohjeeksi antaisin, että valita täällä av:lla säännöllisesti aiheesta, niin josko pomosi sattuisi näkemään sen sattumalta.

Vierailija
7/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit tietää että sinulle tulee vanhan työpaikan sähköpostiin edelleen viestejä?

Vierailija
8/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit niitä lukea työsuhteesi katkettua? Miten voit tietää että sinulle tulee vanhan työpaikan sähköpostiin edelleen viestejä?

olla pääsy työpaikan järjestelmiin. Vai onko vastaanottokodeissa niin huonostitietoturva-asiat, että meilataan työntekijäöiden yksityisiin hotmaileihin tai gmaileihin.

Vierailija
9/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkisella ainakaan saa käyttää mitään gmail- tai hotmail-osoitteita. Jos siellä oikeasti käytetään nettipalvelimien sähköposteja työasioissa, niin minusta se on asia josta ap. voisit kannella oikeuskanslerille.