Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuttavissanne eroperheitä?

Vierailija
16.01.2011 |

Havahduin että meillä ei ole kuin kaksi eroperhettä tuttavapiirissä. Alkaakohan kohta eroja paukkumaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi lainaus pois.

Vierailija
22/28 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi olen itse eronnut, samoin on nykyinen mieheni. Silti sanoisin että niitä pareja jotka eivät ole eronneet on enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman eronneen parin tiedän vanhemmasta ikäpolvesta, meidän ikäisistämme en tiedä yhtään eronnutta paria! Tästä juuri puhuimmekin miehen kanssa eikä tosiaan kumpikaan saanut ketään mieleen. Mutta ehkä se tosiaan alkaa vasta neljänkympin korvilla, nyt olemme kolmekymppisiä suurin osa.

Vierailija
24/28 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös suvussamme on paljon eronneita... Minä, mun vanhemmat, isovanhemmat sekä pari tätiä ja eno. Eli enemmän on tutuissa eronneita kuin ydinperheitä.

Vierailija
25/28 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että nykyään erotaan tosi herkästi. Tai ehkä sitten ei tarkemmin tutustuta toiseen. Ja aluksi on paljon tapahtumia, yhteinen koti, ehkä talon osti, odotus, synnytys jne. Tavallista arkea ei sitten jaksetakaan.

Ja tuttavapiirini eronneet ovat 26-40v.

Vierailija
26/28 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eronneiden kanssa, mutta homma kaatui omaan mahdottomuuteensa...(kateellisuutta, mustasukkaisuutta, loukkaantumisia ym. exien välillä...)

Vierailija
27/28 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erovat pariskunnat on 30+.

Monet yh-äitejen lapset ei ole tasapainosia ja äidit liitelee omissa menoissaan ja lapset turvattomia.

En ole tavannut tasapainoista perhettä missä on vain yksi vanhempi saman katon alla.

Vierailija
28/28 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erovat pariskunnat on 30+.

Monet yh-äitejen lapset ei ole tasapainosia ja äidit liitelee omissa menoissaan ja lapset turvattomia.

En ole tavannut tasapainoista perhettä missä on vain yksi vanhempi saman katon alla.

Tekstistä päätellen (kuka oikeasti kirjoittaa: äitejen?!). Teen päivätyöni sosiaalityöntekijänä eronneiden ihmisten parissa, enkä pystyisi tekemään tuollaista älyvapaata ja hyvin perusteetonta yleistystä. Avioeroja tapahtuu lukemattomista eri syistä keskenään hyvin erityyppisille ihmisille. Olen sen huomannut että hyvin usein yksin lapsestaan huolehtiva ihminen on erittäin vastuullinen. Moni AV:lla haluaa vielä viljellä 1800-lukuisia asenteita joiden tarkoitus on heikentää "ilman miestä elävän naisen" ihmisarvoa (l. nainen ilman miestä ei ole kokonainen, mutta mies ilman naista on itsenäinen). Tuttavapiiriisi ei ilmeisesti ylipäätään kuulu kypsiä, fiksuja ja vastuullisia ihmisiä. Missähän mahtaa olla syy etteivät he hakeudu seuraasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän