HS: Tyylibloggarin ihanalla elämällä on kääntöpuoli
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Tyylibloggarin+ihanalla+el%C3%A4m%C3%…
"Hän ottaa kuvia varastoon aina silloin, kun kotona on käynyt siivooja. Siis kerran tai kaksi kuussa."
Kommentit (4)
Ottaa kuvia kun asunto on siisti? Maailmani on tuhoutunut. Voiko tämä olla tottakaan? Sanokaa että ei ole.
Jos siis löytyisi sellainen blogisti, joka osaisi kertoa siitä hauskasti ja mukaansatempaavasti.
Kuvissa en välttämättä ole kiinnostunut näkemään pyykkivuoria jne, mutta teksti saa olla mulle elämänmakuista, voihan se silti olla kepeästi kirjoitettu.
En tarkoita, että tahtoisin kuunnella mitään nagatiivissävytteistä pessimistin tilitystä siitä, kuinka kaikki on perseestä ja mikään ei onnistu, mutta sellaista oikeaa elämää, jossa ei pelkästään syödä simpukoita ja juoda samppanjaa ah niin ihanan ja komean miehen kainalossa.
Tosin tässähän puhutaan tyyliblogeista, joten ne ehkä ovat erityyppisiä muutenkin.
Ei mun pointti ollut dissata ketään. Täällä vaan liikkuu monesti niin kateellista porukkaa, niin ajattelimpahan tuoda faktat pöytään ihan näin blogistin itse kertomana kun tuntuu, ettei moni näitä asioita itse ymmärrä.
T: Ap
Ottaa kuvia kun asunto on siisti? Maailmani on tuhoutunut. Voiko tämä olla tottakaan? Sanokaa että ei ole.
Mulla kans tuollainen kepeä blogi enkä siellä toden totta vuodata edes huonosta palvelusta. Ei kuulu blogini aihepiiriin. En halua kirjoittaa rosoisesta elämästä. Ei blogin ole tarkoituskaan olla mikään autenttinen elämäkerta.