Saitko ensimmäiset e-pillerireseptin omasta, terkkarin vai äitisi aloitteesta?
Kommentit (26)
Kondomi on ehkäisy avioliitossamme.
N37
Pikkuveljeni nyt ripa 37v on kondoomin tulos.Mulla itellä on endometrioosi ja todellakin vedän ennemmin noita myrkkyjä kun kärsin lamauttavasta kivusta.P.s vedän niitä vielä putkeen koko ajan!!!
Seurustelin tuolloin, mutta se oli sellaista kädestä kiinni pitelemistä ja pelkkää pussailua ollut jo monta kuukautta. Ikää oli jo 18v!
Kun pillerit oli hankittu (äidin toimesta gyne tilattiin), niin pitihän sitä tehoa sitten testata. Ei varmana olisi sen pojan kanssa edes harrastettu seksiä, jos en olisi saanut niitä pillereitä. Olispa äiti senkin tiennyt. Eihän se osannut edes arvata suhteemme platonista tilaa, luuli että me ollaan kuin kanit varmaan. :D
Tuli bänksit muuten pian sen ensiseksin harrastamisen jälkeen, mutta ei hätää, pillereille tuli käyttöä heti seuraavan pojan kanssa, josta tuli mieheni. ;)
Olin itse 19v kun hain pillerireseptin ja ihan itse ;)
Muistan vaan kuinka noloa oli se ensimmäinen sisätutkimus,onneksi oli naislääkäri
kuin eka sisätutkimus kun olin raskaana. Ekat pillerit sain kuukautisten siirtoon jotain leiriä tmv. varten, ikääni en ees muista ollenkaan. Menkat alkoi 12-vuotiaana. En ole ikinä käyttänyt e-pillereitä ehkäisyyn, enkä ees voisi enää verenpaineen takia.
Olin itse 19v kun hain pillerireseptin ja ihan itse ;)
Muistan vaan kuinka noloa oli se ensimmäinen sisätutkimus,onneksi oli naislääkäri
Kondomi on ehkäisy avioliitossamme. N37
Pikkuveljeni nyt ripa 37v on kondoomin tulos.Mulla itellä on endometrioosi ja todellakin vedän ennemmin noita myrkkyjä kun kärsin lamauttavasta kivusta.P.s vedän niitä vielä putkeen koko ajan!!!
Meillä myös on käytössä kondomi. Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta, joista 2 naimisissa. Aluksi silloin teininä söin pillereitä, mutta kokeiltuani eri merkkejä ja huomattuani, että mitkään ei sopinu mulle, niin lopetin ja nyt ehkäisynä ollut kondomi n. 7 vuotta. Ikää on 28 vuotta ja eka lapsi tässä suunnitemissa.
Olin jo täysi-ikäinen.