Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hyvä keskihintainen vaatemerkki kun raskauskilot ei vaan lähde

Vierailija
16.01.2011 |

ja etenkin taikinamaha tuntuu jääneen pysyvästi? Mitat 165 kg 73 kg. Jotain tyyliltään ja hintaluokaltaa Espritin tapaista olisi kiva saada.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset sit osta Espritiä? Tilaa Ellokselta, on just nyt hyvät alet! Itse sain sieltä esim. ko. merkin farkut hontaan 20€, ovh 70!

Vierailija
2/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vaatteet ovat suurta kokoa. Esim. Sulle menee varmaan 38 kokoiset housut mikä nostaa itsetuntoa, heh ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 on eka koko jota voi edes harkita Espritiltä ja silloinkin on muualta liian iso jos mahan kohdalta menee. Äitiysvaatteitako mun on pakko käyttää (kunnes toivottavasti maha ottaa ja kutistuu).

Vierailija
4/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiltä luulis löytyvän jotain vähän jokaiseen makuun. Tai samaa hintaluokkaa olisi myös Lindex. Sitten kun mahdut siihen Espritiin, niin menet ja hankit sitä.

Vai ovatko nuo liian junttipaikkoja ap:n shoppailuun?

Vierailija
5/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamaa on niin kauheasti, vauva hikeentyy viimeistään vartissa ja tuntuu että suurin osa kuitenkin niille 16 kesäisille putkivartaloille.

Sillä ajattelin et jos joku ois keksinyt tälle vartalotyypille sopivan merkin, mut ehkä sitä ei vaan ole... Ap

Vierailija
6/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isojen tyttöjen mallistoa, esim. H&M BiB vai mikä se oli. Tuskin mahdut Henkan tavallisiin jos et mahdu Espritteihinkään? Siellä sitä valikoimaakin olis vähemmän.

Vierailija
7/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sama ongelma ap:n kanssa. Helppo vinkki on sinulle; mene stokkalle kerro myyjälle millaista haluat niin he tuovat sinulle hyvän näköisiä vaatteita sovitettavaksi sovituskoppiin! Olen itse löytänyt näin loistavia vaatteita itselleni, mutta muista kokeilla rohkeasti. Kerrot myös millaiseen tarkoitukseen vaatteet tulevat.

Vierailija
8/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä sulla on? Ei se maha hetkessä palaudu, ja on ihan ok käyttää äitiyshousuja vielä synnytyksen jälkeenkin kunnes vatsa kiinteytyy. Kilot ei myöskään kaikilla lähde hetkessä, vaan esimerkiksi minä laihdutin ihan turhaan vauvan syntymän jälkeen eikä mitään tapahtunut....mut kun lapsi täytti vuoden kilot lähtivät itsestään muutamassa viikossa. En tiedä mistä johtuu että elimistö pitää rasvasta kiinni kun vauva on pieni, mut näin se vaan joidenkin kohdalla on eikä sille mitään voi.

Vierailija
9/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Esprit, mutta merkinhän jo tiesitkin. No, miten olis sitten Mexx?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän