Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Empä enään ihmettele miksi tutulla aina tiukkaa, ei pese pakastepusseja tai

Vierailija
15.01.2011 |

keitä tiskirättejä. Aina vain uusi käyttöön.

t.mulle ei tarvi narista enään

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan käytän pussit moneen kertaan. Esim.jos tyhjennän tuhkakupin roskiksiin niin eka kaadan ne tölkistä pakastepussiin,papkastepussista roskikseen ja pussi sisälle ja pesen sen fairylla.Sitä uusiopussia voi käyttää vaikka miehen eväspussina töissä ja ei haise pesun jälkeen yhtään tupakalle.

Siinä ei muutaman pakastepussin hinta ole kyllä mitään.

Vierailija
2/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun suomalaiset sitä tuhlaa, ja sama on talouspapru,.

Varsinkin talouspaprun kanssa kannattaa muistaa että SEN VOI HUUHTOA JA KUIVATTAA esim tiskipöydällä tai kuivaus kaapissa kuivuu ihan suoraksi.

Sama vessapaperin kanssa pikku hädän jälkeen sen voi huuhtoa ja kuivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän parempi aloitus. Ei tästä viitsi provosoitua vaikka olen just sillä päällä että mielelläni tarttuisin kömpelöihinkin vedätyksiin. Varmasti pystyt jos yrität! :)

Vierailija
4/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla ole koskaan ollut rahasta tiukkaa, vaikka en ole pessyt ensimmäistäkään pakastepussia tai tiskirättiä koko elämäni aikana. Eikä ole ollut rikkaita vanhempia rahoittamassa mitään.

Ihan muut syyt kuin pakastepussit ovat tehneet tuttavasi elämästä tiukkaa; kuluttaa enemmän kuin tienaa. Sama vika löytyy monesta hyvätuloisestakin, mikään ei vain riitä heille vaikka koko ajan tulot nousisivat.

Vierailija
5/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan käytän pussit moneen kertaan. Esim.jos tyhjennän tuhkakupin roskiksiin niin eka kaadan ne tölkistä pakastepussiin,papkastepussista roskikseen ja pussi sisälle ja pesen sen fairylla.Sitä uusiopussia voi käyttää vaikka miehen eväspussina töissä ja ei haise pesun jälkeen yhtään tupakalle.

Vierailija
6/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen eväspussiksi kelpais :)

Vierailija
8/8 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat valittaa köyhyyttään ja sitten väheksytään hyviä tapoja säästää rahaa. Pakastepussit voi ihan hyvin pestä, pieni vaiva, suuri säästö. Samoin suodatinpussit, purut pois, pesu ja kuivatus. Teepussin voi käytön jälkeen kuivattaa ja käyttää ainakin kolmeen kertaan. Tampooneista saa hyvin suolavedellä ja kloritella veret tiristettyä pois, sitten vaan muovaan tampakkeen uudelleen ja kuivattaa. Avot! Käytetyt kondomit voi aivan hyvin huuhtoa ja kuivata. Ne saa näpsäkästi ripustettua kuivumaan sellaiseen pyöreään pyykinkuivatussysteemiin jossa on pyykkipojat valmiina.

Että ihan turha valittaa jos rahat on loppu jos ei vähää viitsi yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi