*****SUURI KÄSILAUKKU GALLUP*****
1. Millainen käsilaukku sinulla on (merkki, hinta, koko, kauanko ollut käytössä)
2. Mitä käsilaukussasi on?
3. Montako aktiivi käytössä olevaa käsilaukkua sinulla on?
4. Millaisia ajatuksia toisten käsilaukut herättävät? (Esim. mitä mielesätis kertoo Guess veska omistajastaan, Longchamp jne?)
Kommentit (34)
pilkkulaukku. Pienillä "kahvoilla". Etumuksessa pieni tasku. Kahta eri väriä. Samoin Punainen unikkolaukku. Jackpotin tosi ihana käsilaukku vuosimallia 2008 myös!
Pesen koneeessa kaikki ja olen tyytyväinen!
Monitoimityökalu, lompakko, Dermosil -vartaloraikaste, purukumipussi, siteet, lukkosula, kolikkopussi, huulirasva, puuteri, meikkipeili, kännykkä, kuulokkeet kännykälle, hakaneuloja, puhelinnumeroita, nappeja, käsivoide mukana aina.
1. Musta Longchamp, ehkä 100 euroa, 1 vuotta käytössä.
2. Liikaa kaikenlaista, lompakko, silmälasikotelo, almanakka, kuitteja ja lippuja ja lappuja, kyniä, huulirasvoja ja huulipunia, kokoontaitettava ohut kassi, meikkipussi, päänsärkylääkettä, kurkkupastilleja, varasukkikset.
3. Minulla on tämä arkeen ja yksi pienempi jota välillä käytän, mutta sinne ei mahdu tarpeeksi arkiseen menoon, joten käytän sitä eritystapauksissa kun en jaksa raahata isompaa käsilaukkua mukana.
4. Guessin laukut ovat kauniita kuin koru, mutta herättävät ajatuksen että kantaja on jonkin sortin bimbo. Marilaukut, että ihminen on järkevä pallopaita raitasukat jalassa. Monella on aika mitään sanomattoman näköinen laukku.
1. Tapas, n.20-30 €, iso, ehkä pari vuotta ollut käytössä.
2. Lompakko, meikkejä, avaimet jne.
3. Se yksi
4. En juurikaan seuraa toisten laukkuja. Eräällä ystävälläni on tosin guess ja se on ihan hirveä. Jos tunnistaisin jollain esim. yli 200 e laukun, pitäisin häntä luultavasti hieman hassuna.
1. Millainen käsilaukku sinulla on (merkki, hinta, koko, kauanko ollut käytössä) Tummansininen marimekko, kolme vuotta, isohko
2. Mitä käsilaukussasi on? omat ja lasten tavarat
3. Montako aktiivi käytössä olevaa käsilaukkua sinulla on? vain tämä laukku on
4. Millaisia ajatuksia toisten käsilaukut herättävät? (Esim. mitä mielesätis kertoo Guess veska omistajastaan, Longchamp jne?) en katsele muiden laukkuja
1. Miss Sixty ja joku Lindexin halpis. Molemmat aika pieniä, hintaa en tiedä toisesta, toinen tais olla 20-30 euroa. Ollut käytössä syksystä molemmat.
2. Avaimet, Rahapussi, paikka kännyköilleni. Kolikoita. Pieni Nenäliinapaketti. Purkkapötkö. Mahdollisesti kuitteja ja lounasseteleitä. Pari huulipunaa, tupakat ja sytkäri.
3. No nuo kaksi kappaletta
4. Jos jollakin o Alepan kassi, se on noloa. Jos jollakin on iso, oli merkki tai malli mikä hyvänsä, niin ihmettelen epäkäytännöllisyyttä ja mietin mitä on pakko aina kantaa jotta tarvii niin isoa kassia. En tunnista merkkilaukkuja.
Jos jollain on erityisen värinen joka sopii asuun kivasti, esim. pinkki niin saatan ihastella. Oikein koristeellinen ja kaunis herättää minussa kateutta ja haluan saada samanlaisen, mutta harvoin niitä näkee, ja nekin on tuotu jostain kaukaa tai teetetty tai tehty itse.
Jos jollakin on ruskea, tai vihreä, niin yöks!
Jos jollain on joku verkkokassi tai risa kankainen, niin yöks, ajattelen että on joku hippi.
1)Musta Longchamp Veau Foulonné hobo, 26x15x06 cm, ollut käytössä reilun vuoden, hinta joku 200 euroa. http://www.prontostyle.com/product/veau-foulonne-hobo-p_1567003131
2)Lompakko, avain, puhelin, kuitteja, kynä.
3)Ei ole muita aktiivi käytössä.
4)Ihan sama mitä muut käyttää.
et Guessin laukun käyttäjä on bimbo.. :D
Mulla on niitä jokunen, enkä kyllä ole ajatellutkaan että antaisin bimbon vaikutelman..
Pystyykö bimbot ostamaan niitä..
1.keskikokoinen musta guess 150e, käytössä n. 1v
2.avaimet,puuteri, huulirasva, känny, bussikortti
3.neljä (normi, vähän isompi, iso, juhla)
4.ihastuttavat yleensä
jos joku luokittelee ihmisen bimboksi laukun perusteella niin siitä vaan :)
ja mulle on ihan sama mitä muut käyttää, mun kavereilla ihan eri maku jokaisella
1. Ihan kiva mikälie käsilaukku n.20 e käytössä pari vuotta
2. ihan peruskamat, rahapussi, varapuuteri, ob:t
3. 1
4. Toisten käsilaukut ei herätä mitään ajatuksia, enkä kiinnitä edes huomiota niihin, ellei sit lue kissankokoisilla kirjaimilla jokin hittimerkki ja se on musta noloa, ainakin aikuisilla ihmisillä...
1. Louis Vuitton, Montorgueil PM
http://www.louisvuitton.com/uk/flash/index.jsp;jsessionid=KHMPEKYROZXGQ…
maksoi 530 eur, pari vuotta ollut käytössä (mies osti Roomasta häälahjaksi
2. Bussilippu, iPhone4, marimekon meikkipussukka, kuulokkeet, avaimet, purkkaa, kynä
3. tämä yksi
4. en osaa sanoa
tässä:
1. Marimekko, hinta yli 50 euroa, isohko musta ja ollut käytössä n. 3v (vetelee viimeisiään)
2. Paljon ylimääräistä tavaraa pakollisten avaimet, puhelin, rahapussi - tyyppisten lisäksi
3. 2 ja se toinenkin on Marimekko
4. Muuten ei mitään ajatuksia, mutta teinityttö-guessit ovat aika naurettavia aikuisilla naisilla; siis ne tietyt mallit, joita normaalisti vain teinitytöt ostavat (ja sopivatkin heille paremmin). Muuten en kiinnitä oikeastaan mitään huomiota muiden ihmisten laukkuihin, mutta nuo ovat jotenkin silmiinpistäviä.
1. Heh :) Minulla on monta laukkua, joita vaihtelen. Merkkeinä Hilfiger, Longchamp, Furla, jotain italialaisia joita en muista, jotain 2nd handia joissa ei merkkejä... On isoja, keskikokoisia ja pieniä. Olleet käytössä n. 1-3 v.
2. Riippuu minne olen menossa. Perussetti on avain, puhelin, lompakko, valokynä, huulipuna, puuteri, korttikotelo. Tilanteen mukaan on sitten mukana myös pieni penaali, kalenteri, nenäliinoja, siisti muovipussi, eväitä, kurkkupastilleja, kamera, aurinkolasit, sateenvarjo...
3. 6
4. Vaihtelevia. Joitain ihailen, joistain ihmettelen että miten kukaan viitsii tuollaista käyttää. Ruskeita Vuittoneita pidän aika lailla kategorisesti feikkeinä, koska feikkejä on niin paljon liikkeellä. Guess on yleensä liian blig makuuni, enkä myöskään ole ihastunut mihinkään logolaukkuihin. Ei ole mitään merkkiä jonka kaikista laukuista tykkäisin.
mutta ne on ihan toisenlaisia kuin mitä Suomessa myydään. Olen tuonot ne jenkeistä, siellä on enemmän valimoimaa.
Nämä ovat mielestäni kauniit, tyylikkäämpiä, ei yhtään "bimboja". Siellä ne maksavat muuten n.60 euroa, että ei paha hinta :)
enemmän kuin mitä hesan muutamassa myymälässä löytyy.Kaikki siis ei ole teinikamaa.Teinit ovat vain tainneet ihastua blingbling-laukkuihin ja siksi juuri niitä niin monelta löytyy.
40-170 e. Suurimman osan olen ostanut (hyväkuntoisina) käytettynä.
1. Heh :) Minulla on monta laukkua, joita vaihtelen. Merkkeinä Hilfiger, Longchamp, Furla, jotain italialaisia joita en muista, jotain 2nd handia joissa ei merkkejä... On isoja, keskikokoisia ja pieniä. Olleet käytössä n. 1-3 v.
2. Riippuu minne olen menossa. Perussetti on avain, puhelin, lompakko, valokynä, huulipuna, puuteri, korttikotelo. Tilanteen mukaan on sitten mukana myös pieni penaali, kalenteri, nenäliinoja, siisti muovipussi, eväitä, kurkkupastilleja, kamera, aurinkolasit, sateenvarjo...
3. 6
4. Vaihtelevia. Joitain ihailen, joistain ihmettelen että miten kukaan viitsii tuollaista käyttää. Ruskeita Vuittoneita pidän aika lailla kategorisesti feikkeinä, koska feikkejä on niin paljon liikkeellä. Guess on yleensä liian blig makuuni, enkä myöskään ole ihastunut mihinkään logolaukkuihin. Ei ole mitään merkkiä jonka kaikista laukuista tykkäisin.
1. pari Lumi-laukkua, isompi, ja pienempi.
2. milloin mitäkin roinaa, lompakko, kuitteja, kännykkä, avaimia
3. lähinnä näitä käytän, joskus harvoin yhtä benettonin laukkua
4. en katso hirveästi toisten merkkejä, jotain kalliita merkkejä pidän aika automaattisesti feikkeinä, jos niitä meilläpäin näkyy.
Käytän vain Louis Vuittoneita,Guessin ja Kathy Van Zeelandin laukkuja. Guesseja ja KVZ:n laukkuja on tullut viimeisen vuoden aikana hankittua useampia, hintahaitari on melko laaja. Omistan myös pari halvempaa laukkua Sokokselta ostettuna, olikohan merkkinä Jouni ja Nabo, ja perinteistä Marimekkoakin löytyy kesäkasseina. Myös yksi Burberry on isompana "matkakassina" löytyy. Chanelin 2.55 :n toivon vielä joskus saavani :)
Aktiivisessa käytössä on 4 laukkua, lisäksi muutama on semiaktiivisesti käytössä. Vaihdan laukkua kenkien ja muun pukeutumisen ja tyylin mukaan, eli lähes päivittäin.
Laukusta löytyy lompakko, Marimekon meikkipussukka meikkeineen, puhelin, avaimet, purkkaa, käyntikortteja, jne. perussettiä. Äitinä sieltä löytyy nykyisin myös mm. tutteja, vaippoja ja harsoja :D
Kyylään aina muiden laukut ja kengät, bling bling-pistää silmääni heti miellyttävänä ;) Myös merkit tunnistan ja arvostan niitä.
2. Lompakko, hiusharja, meikkipussi, bussilippu, bussin aikataulukirja, almanakka ym.
3. 5 ( 3 Mulberryä, 1 Longchamp )
4. Kyllä mä merkkilaukun käyttäjät huomaan, mutta ei ne mitään erityisiä ajatuksia herätä
5. Guess veskaa käyttää aika monenlaiset naiset, muotikamaa Suomessa