*heinähatut viikkoon 23*
Kommentit (42)
Paljon onnea Eppuliinille! :)
Itsekin hoksasin taas miten lähellä se vauvan syntymä jo voi olla! Yksi tuttu sanoi, että tiedä vaikka sulla on jo juhannuksena vauva sylissä. Itse en jotenkin nyt osaa yhtään ajatella, että niin voisi olla!! :) Ei mulla ole yhtään semmoinen olo, että vauva voisi periaatteessa syntyä milloin vaan! :) Tai sitten, että se menis monta viikkoa lasketun ajan ohi, ei se sekään olisi mukavaa... Nämä on jännittäviä aikoja! ;-)
En ole koko päivänä päässyt ulos, kun mies on ollut töissä ja esikoinen on kuumeessa. Hassua, että se on ollut ensimmäiset 2v suht terve mutta nyt tänä keväänä on jo kolmatta kertaa kuumeessa. :( Sitä ennen vaan kerran, kun tuli ekat hampaat.
No onpahan tullut itsekin levättyä tänään, kun ollaan vaan pötkötelty! :)
Mulla on myös pidempi matka synnytyssairaalaan, reilu 100km luulisin. Nyt on ihan kiva, kun on kesä mutta esikoisen aikaan mua pelotti etukäteen se ajomatka, kun oli helmikuu. Mutta hyvin ehdittiin ja päästiin turvallisesti perille. Toivottavasti nytkin! :)
Perjantaina olis lääkärineuvola. Saa nähdä mitä se tohtori tuumaa! Mä en oikein ole ollut tähän mennessä sen kanssa samoilla aaltopituuksilla niin ihan mielenkiinnolla/kauhulla odotan mitä se tällä kertaa sanoo...
kumppari rv36
Ihania ilmoija on pidellyt viimepäivät! MInä olen nauttinut, sillä näytän säästyvän lämmön tuomalta turvotukselta. Aikaisemmissakaan raskauksissa ei ole ollut missään vaiheessa turvotusta ja hyvältä näyttää nytkin, vaikka en olekaan ollut loppusuoralla keskellä kesää aikaisemmin.
Supistellut onkin sitten viimeiset pari päivää aika herkästi. Liekö siinä lämmöllä osansa??? Tänään kävin poikien kanssa reilun tunnin ulkoilemassa (käveltiin ja istuskelin leikkikentällä penkillä) ja koko kotimatkan supisteli. Onneksi meidän melkein 5v:n kävelyvauhti ei päätä huimaa... No, sen jälkeen onkin sitten supistellut tiuhaan. vaikka olen paikallani istunut. Supistukset ovat selkästi alkaneet tuntua inhalta tuolla alhaalla ja välillä tuntuu vähän alaselässäkin. Tarttis varmaan ihan varanvuoksi alkaa laittaa vauvajuttuja valmiiksi, jos sattuu. että tämä kolmonen tuleekin aikaisemmin kuin veljensä aikanaan.
Äitiysloma alkaa lauantaina eli viisi työpäivää olis jäljellä :-) Otan kyllä tämän viimeisen viikon lunkista- lähinnä tyhjennän spostin ja työpaikan kaapin ja teen vain pakolliset jutut.
Neuvolakäynnistä sen verran, että vauva oli mukavasti pää alaspäin torstaina, joten eiköhän tämäkin kaveri tule maailman ihan oikein päin. Muutenkin kaikki ok neuvolassa.
Terkuin,
Tinttis ja Pirpana 33+6