Onko täällä muita,j otka suht normaalipainoisia, mutta sit on kamala röllykkämaha,
Kommentit (12)
Neljä raskautta takana ja maha on ihan kamala - ja pysyy ku tauti.
Neljännen jälkeen tein sen, mutta tulikin vielä yksi... siitä on 1,5 v ja prosessi alkoi alusta. Toistaiseksi käytän korsettia julkisilla paikoilla.
myös laihdutettava painoindeksiin 20-21 jotta maha pysyy poissa. Lihon myös heti ensimmäisenä mahasta.
Olin ennen lapsia ihan erimuotoinen, pikemminkin persevyyteen taipuvainen, mutta nykyään mahassa on ihan ylimääräinen repullinen nahkaa ja läskiä. Siitä saa kunnolla otteen käsillä kun ylimääräistä nahkaa on niin paljon, se on ehkä sellainen pienehkön rantapallon kokoinen rölly.
Harkitsen vakavasti kauneusleikkaukseen säästämistä. Pelkään vain niin paljon ajatusta etten ole vielä saanut itsestäni irti.
vedetään muuten suht-normaaliin vartaloon lahtiohousut jalkaan,ja sitten se rölly roikkuu liian lyhyen paidan alitse esillä:( oksennus....
Katsoin juuri järkyttyneenä ensimmäisessä raskaudessani otettua kuvaa rv 25+3.
Mahani oli siinä paljon pienempi kuin nyt, kolmen raskauden jälkeen. :(((((
Nyt kun kuvia katsoo niiltä ajoilta niin eipä niissä näytä mahasta olleen tietoakaan! Viimeisimmästä synnytyksestä on aikaa 5kk ja ison raskausmahan jäljiltä iso mahani hieman roikkuu. :(
Kunto- ja laihdutuskuurit vasta suunnitteilla, nyt vaan imetän ja herkuttelen lisää.
tosiaan, kun laihdutin itseni todella laihaksi (170 cm / 54 kg). Nähtävästi vatsaihra lähtee laihdútaessakin vasta ihan viimeisenä.
Tiesittekö muuten, että jos naiselle tehdään vatsanseudun rasvaimu aikuisiässä, rasva ei enää uudelleen kerry vatsaan. Ellei muuta syömistottumuksiaan yhtäkkiä huonommiksi, kuin mitä ne olivat ennen rasvaimua.
Minulla nykyään pienehkö pömppis (170 cm / 60 kg). Enää en halua laihduttaa superlaihaksi, nyt kroppani on mukavan hoikka ja lihaksiakin on. Ainoastaan vatsassa tuo pömppis. Ajattelin käydä rasvaimussa lähivuosina. Treenaamalla en saa sitä pois, olen yrittänyt. Käyn jumpissa ja salilla 4-5 krt/vko.
mutta nahka roikkuu surullisesti ja on ryppyisen näköinen. Ei vissiin enää ikinä palaudu ihon kiinteys, ikää on jo 40v ja lapset hankin muutama vuosi sitten.
Pituus 160 cm, paino 57,5 kg. Mun pitäisi siis olla ihan normaalipainoinen, mutta tuo röllykkä todella on ja pysyy. Ikää on 35 vuotta, joten mikään kovin nuori ei ole.
Aloitin nyt karppaamisen ja kuntokuurin. Jalat on ihan tikut ja käsivarret myös. Rinnat mulla on luonnostaan kookkaat.
kaksi perättäistä raskautta on jättäneet röllyn, mut noh, elämä on.