Olen ollut 1v 7kk ilman tupakkaa mutta kosmetologi
ei vieläkään ole huomannut ihossani muutosta parempaan!
Yhtenä hyötynä tupakoinnin lopetuksessa mainitaan kirkastuva ja parempi iho.
Olen melkein 10v käynyt samalla kosmetologilla ja hän tuntee ihoni.
Huijausta koko juttu!
Kommentit (13)
Se onkin aivan huijausta, jotta saataisiin ihmiset lopettamaan tupakointi. Minäkin petyin suunnattomasti tupakoinnin lopettamisen jälkeen, joten aloitin uudelleen. Aloita sinäkin! Voit aloittaa jo tänään!
oli syöpä epäily. Lopettamisen syy siis oli terveydellinen. ap
Lopetin polttamisen koska lähipiirissä oli syöpä epäily. Lopettamisen syy siis oli terveydellinen. ap
Juuri tuollaisilla verukkeilla ne yrittävät pelotella ihmiset lopettamaan. Eikä se syöpäepäily koskenut edes sinua! Kannattiko nyt sitten kuitenkaan lopettaa, kun iho ei parantunut?
kirkastu, jos ylipäätään kirkastuu. Mutta mitä väliä, pääasia että lopetit!!! HYVÄ!
Pitkästä aikaan olen tällä viikolla käynyt tällä palstalla. Onko täällä joku elämälle katkera vai mistää johtuu nuo eräät vastaajat jotka kommentoivat monissa ketjuissa? ap
Jokaisella keskustelijalla pitäisi olla yksi oma ketju johon muut eivät saisi vastata. Tämä vastaisi hyvin suomalaista rivitalounelmaa, jossa naapurit eivät käy kylässä tai edes tunne toisiaan. Oltaisiin vain kaikki omissa ketjuissamme.
Se onkin aivan huijausta, jotta saataisiin ihmiset lopettamaan tupakointi. Minäkin petyin suunnattomasti tupakoinnin lopettamisen jälkeen, joten aloitin uudelleen. Aloita sinäkin! Voit aloittaa jo tänään!
Jokaisella keskustelijalla pitäisi olla yksi oma ketju johon muut eivät saisi vastata. Tämä vastaisi hyvin suomalaista rivitalounelmaa, jossa naapurit eivät käy kylässä tai edes tunne toisiaan. Oltaisiin vain kaikki omissa ketjuissamme.
Itse olen polttanut 15 vuotta, mutta mm. kosmetologi ja hammaslääkäri ovat sanoneet, ettei sitä huomaa, eli sillä ei ole ollut vaikutusta ihooni/suuhuni.
Voisiko tässä olla vähän kyse myös siitä, miten kauan on polttanut ja miten paljon? Eräs tuttuni poltti 20 vuotta ja lopetti ollessaan 34-vuotias. Näin hänet viimeksi 50-vuotiaana, ja ei se iho ollut minun silmääni parantunut, mutta ehkäpä ikääntyminen yms. oli vähentynyt. Ottaakohan kosmetologisi huomioon sitä, että ihon repsahtaminen on ehkä lakannut, vaikka se iho ei nyt paranisikaan ehkä koskaan tai ainakaan 10 vuoteen?
mutta ei se ole ulkonäkööni vaikuttanut (lopettaminen siis)
Mutta terveyteen se varmasti vaikuttanut, en enää hengästy helposti ja yskiminenkin on jäänyt.
Mielestäni terveyssyyt ovat tärkeämpiä kuin ulkonäköasiat.
Hassua vain, että naiset yleensä miettivät ensin ulkonäköään.