JEEEE, mies alkaa lämmetä 4:nnelle lapselle!!
Murahti enää jotain epämääräistä, että sitten kuluu rahaa... Ja hän ei tällä kertaa sitten valvo öitään, kun pitää mennä töihin. Ennnen on ollut aivan eri ääni kellossa, ei ehdottomasti lisää lapsia.
Heräsin tänään leveä hymy kasvoillani, olen niiiin innoissani asiasta. Olen jo niin vanhakin, ettei enää ole montaa vuotta aikaa pähkäillä asiaa. Eli pillerit nurkkaan!
Kommentit (6)
4. lapsen suhteen. Itse niin haluaisin ja mieskin nyt suostunut mutta raskauspa ei alakaan niin helposti. Sen verran mies on nihkeä, että ei välttämättä halua ns. yrittää ja häntä ei sureta yhtään alkavat kuukautiset. Itse niiiiiin haluaisin vielä yhden tai ehkä kaksi.
Kyllähän sitä nuorena tuli heti raskaaksi. Vasta menty naimisiin ja koko ajan mies kimpussa. :) Tämän takia en haluaisikaan enää yhtään odotella ja vatvoa.
ap
Meillä taas on niin päin että jos mies alkaisi haluamaan lisää lapsia, niin kyllä kovasti saisi tehdä töitä että saisi minun pääni käännettyä. =)
Meillä 2 lasta (5v ja 7v) ja olen sen verran mukavuudenhaluinen etten jaksaisi sitä rumbaa enää alusta. Ikää mulla on 32v ja olen vielä suht "nuori" kun lapset alkavat pärjätä enemmän omillaan, niin saa tehdä miehen kanssa ja yksin paljon omia juttuja..joo, itsekästä ehkä kyllä, mutta kaikkia ei ole luotu suurperheen äideiksi.
Ihanaa, että jotkut on, joten vielä kerran onnea! =)
Kyllähän sitä nuorena tuli heti raskaaksi. Vasta menty naimisiin ja koko ajan mies kimpussa. :) Tämän takia en haluaisikaan enää yhtään odotella ja vatvoa.
ap
Eli ei kovin montaa vuotta enää mahiksia. :)
ap
Ps. Mitenkäs ne lapset meidän avioliiton tuhoaisi? Rakastamme toisiamme ja lapsiamme, olemme hyvin perhekeskeisiä.
Minä laitoin tuon toisen alotuksen samasta aiheesta, mutta otin kyllä tänäänkin vielä pillerin.