Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi ostaa H&M/ Seppälä tms vaatteita!

Vierailija
15.01.2011 |

Minä ostan KORKEINTAAN sukkia!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ostatte h&m:ltä liian pieniä vaatteita

tai

b) pesette vaatteet väärin

jollei ne teillä muutamaa tai edes yhtä pesukertaa kestä hyvänä. Itse voin kyllä 10 vuoden kokemuksella sanoa, että aina ovat ensin hajonneet kaikista kalleimmat vaatteet, mutta henkkamaukan vaatteet vaan säilyvät kuosissaan ja nukkaantumatta vuodesta toiseen.

Vierailija
22/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan mun kaikki HIlfigerin trikoot on mennyt ihan karseaan kuntoon muutaman pesun jälkeen.

Vierailija
24/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen, kun mulla on rahaa? ;)

Vierailija
25/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oonkin laittanu h&m boikottilistalleni, niiden vaatteet hajoaa aivan heti! Just kun löydät jonkun kivan pikku rätin niin ekassa pesussa kutistuvat tai alkavat kiertämään sekä nukkaantuvat..Hyi yöks, en osta sieltä enää mitää!

Vierailija
26/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleesnä h&m:ltä lapsille ja itselleni. En ole löytänyt parempaa trikoomerkkiä kuin H&M Logg (ja vielä jos on luomua). Jotkut POP:n trikoot yltää samaan.

Itse olen huomannut, että Gina Tricotissa on myös hyvälaatuiset trikoovaatteet.

Mistä AP ostat sitten vaatteesi itsellesi ja lapsille. Citymarkitsta ja Prismasta vai?

Vierailija
27/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta cittarin ja prisman vaatteet ovat mainettaan parempia: kivan näköisiä, laadukkaita, kestävät pesusta toiseen.

Yllätyin itsekin, kun muutimme alueelle, jossa vaatekauppatarjonta on niukempi ja joudumme "tyytymään" markettikamaan.

Jopa ne tarjoustalon ja säästö pörssin valikoimat ovat yllättävän hyvälaatuisia, ja ihan kivan näköisiä perusvaatteita. Juhla on aina asia erikseen. Pienen tytön saa nätiksi kun laittaa hiukset ja ostaa nätin koltun, vaikka käytettynä.. mutta arjen vaatteet, puserot, farkut, housut.. ihan kivan näköisiä ja laadukkaita. Ei kannata moittia.

Vierailija
28/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KappAhlista, Vero Modasta, Vilasta jne...mistä sä ap ne kuteesi ostat?

Vierailija
29/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä on tässä maailmassa paljon. ;-D

Vierailija
30/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei itse viitsi vastailla, kun on liian hieno keskustelemaan sellaisten kanssa jotka ostavat vaatteensa H&M:stä, Seppälästä tai muusta sellaisesta: "Miten joku voi ostaa H&M/ Seppälä tms vaatteita!"

Me ostamme vaatteita juurikin noista muista sellaisista. Todella paljon tulee ostettua vaatteita nimenomaan vaatekaupoista ja marketeista jotka myyvät vaatteita. Ei esimerkiksi olla ostettu juuri lainkaan vaatteita huonekaluliikkeistä, autokaupoista ja pankista. Kyllä se melkein aina on jokin vaatteita myyvä kauppa.

Vierailija
31/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan aikuisten vaatteista. Lähes kaikki mitä olen ko. kaupoissa kokeillut on ollut huonolaatuista ja rumasti istuvaa. Lasten vaatteet H&M:llä ovat ihan ok ja niitä ostan koska lapseni haluavat monesti "samaa kuin muillakin". Mutta itselleni en voisi kuvitella muuta kuin jotain sellaista erikoista mitä haluan kokeilla tuleeko sitä käytettyä. En koe olevani mikään hieno tai snobi mutta musta vaan on mukavaa että vaatteet istuu päällä ja näyttää hyvältä, H&M vaatteet näyttävät yleensä hyvältä vain katalogissa.

Vierailija
32/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadun näkee jo katsoessa ja kosketellessa vaatetta.

Itse olen löytänyt lindeksiltä hyviä vaatteita mutta myös huonoja. Samoin hennesiltä.

Prismasta en ole muuta löytänytkään kuin huonolaatuisia vaatteita joten sieltä en osta muuta kuin korkeintaan jotakin urheilumerkkiä taikka hanskoja ja goretexin kenkiä.

Tarkotan nyt lähinnä lastenvaatteita.

Laadukkaampia löytyy stocmanilta, popista ja zarasta (varmaan muualtakin mutta itse suosin näitä)

Joskus aikoinaan ajattelin että stoccalla olis kauheen kalliita vaatteita mutta ei ne niin kovin kalliita ole. (ainakaan lasten vaatteet)

Itse olen alkanut kriittisemmäksi laatujen suhteen. En todellakaan osta mitä sattuu. mieluummin maksan muutaman euron enemmän ja se vaate saattaa siirtyä vielä lapselta toiselle.

Lindexistä löytyy hyviä lasten kalsareita, sukkia , fixin ja bamsen vaatteita.

Hennesistä löytyy hyviä pitkiä kalsareita ja sukkahousuja ja hellokityn vaatteita. Muuta en oikeastaan sieltä ostakkaan.

T:viiden lapsen äiti

Vierailija
33/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ainakin meillä kestäneet ihan hyvin. Itselle en osta sieltä juuri koskaan mitään koska en vaan löydä mitään mieluista.

Seppälästä ostan pojalle trikoohousuja, ne ovat mielestäni ihan hyviä kun alesta ostaa. Mutta muuten siellä on ihan kamalia vaatteita ja värejä! Laatu on aivan surkea.

Vierailija
34/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4:lle lapselle h&m vaatteita,ja hyvin ovat kestäneet pesusta pesuun.

Vierailija
35/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrätetty h&m vaatteita lapselta toiselle ja vieläkin ovat hyvässä kunnossa, mutta täytyy myöntää kun olen itselleni joitakin paitoja ostanut niin parissa pesussa mennyt huonoksi ja välillä saattaa kirpparilta löytää hyväkuntoisia käytettyja h&m vaatteita. Minusta sillä ei ole väliä mistä ne vaatteet ostaa kuhan ovat puhtaita ja ehjiä.. Ihmiset on nykyään liian materialiusteja =(

Vierailija
36/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan aikuisten vaatteista. Lähes kaikki mitä olen ko. kaupoissa kokeillut on ollut huonolaatuista ja rumasti istuvaa. Lasten vaatteet H&M:llä ovat ihan ok ja niitä ostan koska lapseni haluavat monesti "samaa kuin muillakin". Mutta itselleni en voisi kuvitella muuta kuin jotain sellaista erikoista mitä haluan kokeilla tuleeko sitä käytettyä. En koe olevani mikään hieno tai snobi mutta musta vaan on mukavaa että vaatteet istuu päällä ja näyttää hyvältä, H&M vaatteet näyttävät yleensä hyvältä vain katalogissa.

Mä ostan yleensä ihan vaatekaupoista, mutta ei näistä ketjuista eli paljon jostain pikkuputiikeista. Niissä myydään yleensä hyvälaatuisia vaatteita. Toki se hinta voi olla kalliimpi, mutta on laatukin ihan eri luokkaa. Jotain lasten vaatteita voi HM:ltä löytää. Muutoin ne on vähän sellaisia rättejä. :(

Vierailija
37/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oo pröystäilyä. Oon tilannu hm:ltä vaatteita ja lähes poikkeuksetta saa laittaa meneen takasin. kun on niin rumia ja huonolaatusia. Kuvissa näyttää siis ok,ja ehkä teineillä menee päällekin. mutta tällainen kolmevitonen on kyl ihan kauhistus.. lapsille oon löytänt kivoja etenkin tytöille löytyy ihan nättejä mekkoja yms.

mistä mä löytäisin paitoja ja farkkuja jotka olis kivoja tällaisen kolmevitosen mamman päällä? muodikasta ja hyvälaatusta,ei mitään tätiromppeita.Vinkkejä kellään?

Vierailija
38/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä perhe joutuu ostamaan vaatteensa esin juuri h&m myös aikuiset, mutta kyllä ne meillä on kestänyt. Tälläketjulla on hieman sanontaa et köyhät kyykkyyn...

Vierailija
39/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on pieni elämä...onpa kyse sitten omista lasten tai miesten vaatteista kaupan nimellä ei väliä!lidlin sukat ovat loistolaatua,niin naisille kuin vauvoille.parhaat pellavavaatteet ostan aina henkalta.kestää pesua!ja tämän tiedän siksi että olen kosmetologi ja pesen valkoiset työhousuni parin pv välein!henkalta voit löytää teinirättejä mutta myös laatua,kyse on usein siitä ettei suomalaiset osaa pukeutua.............

Vierailija
40/62 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille suunnatut vaatteet onkin sitten enemmän tai vähemmän rättejä.

Mä oonkin laittanu h&m boikottilistalleni, niiden vaatteet hajoaa aivan heti! Just kun löydät jonkun kivan pikku rätin niin ekassa pesussa kutistuvat tai alkavat kiertämään sekä nukkaantuvat..Hyi yöks, en osta sieltä enää mitää!