Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi ostaa H&M/ Seppälä tms vaatteita!

Vierailija
15.01.2011 |

Minä ostan KORKEINTAAN sukkia!

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, eli kirppiksiltä ne parhaimmat kuteet löytyy ja halvalla.

Vierailija
2/62 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on hirmunen määrä H&M:n vaatteita ja kiertää 2 pojalla. Ihan hyvin on kuvat, saumat ym.kestäneet :) Ei mitään valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta Hennesiltä, koska epäilyttää se minkälaisissa olosuhteissa ja ketkä tekevät ne vaatteet!

Mietittekö koskaan tätä? Ajattelette vaan halpuutta ettekä sitä että työvoimaa hyväksikäytetään toisella puolella maapalloa.

Teillä varmaan olis varaa maksaa muutama euro enemmän kunnon vaatteista.

Vierailija
4/62 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan kukkaron laukusta, otan esiin käteistä tai pankkikortin ja tadaa: maksettu :-D

Ja osa vaatteista on kierrätetty vielä kolmen tyttäreni kesken.

Shoppaan ihan samalla tavalla myös Stockallakin. Nettikaupoissa käy yleensä vain Mastercard...

Vierailija
5/62 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan ainakin, ihan kivoja perusvaatteita.

Varsinkin lapsille. En osta katalogeista, käyn paikan päällä sovittamassa. Ostan myös Prismasta.

Ja olen ihan hyvätuloinen. En vaan viitsi maksaa turhaan jostain kalliista, jos ei ole sen parempi, nätimpi. Ostan kyllä kalliimpiakin, jos ovat sen arvoisia, nättejä. Popin vaatteet on minusta aika tylsiä, ja lapsetkaan eivät ole tykänneet. Varsinkin ne H&M:n ja Prisman Hello Kittyt on kivoja, ja Seppälästä on tarttunut matkaan monta kivaa vaatetta itselle arkeen sekä juhlaan.

Zarasta en välitä, mallit eivät ole sopivia tai muuten vaan en tykkää väreistä tms. Lasten vaatteissa kivoja juhla-asuja ehkä.

Osa H&M vaatteista kyllä on ihan kuraa, joka ei kestä todellakaan edes sinne pesuun asti. Mutta myös iso osa on hyviä ja kestäviä.

Ihan rahalla ostan tai pankkikortilla :)

Vierailija
6/62 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello Kitty vaatteita ei vielä hetki sitten löytynyt muualta, kun H&M:ltä. Ne vaatteet on kyllä kestäny tosi hyvin! Oon jopa kierrättänyt niitä. Pitkikset on H&M:llä kaikista kestävimpiä. Edes kalliit merkit ei yllä samaan. Meillä on saattanut kestää pitkikset jopa kolmen lapsen käytön. Kesävaatteet kestää sen yhden kesän, mikä niille riittää. Kyllä silti vähän mietityttää se, että missä ne tehdään...

Seppälästä löytyy teineillekin mieleisiä vaatteita, ainakin meillä päin. Perustrikoopaita kestää just sen verran, kun tarttee.

Ihan yhtä lailla meillä ostetaan Stockalta ja marketeista vaatteita sekä esim. Halpa-hallista. Riippuu ihan siitä, että mistä löytyy kivoimman näköisiä. Myös kirppareilta löytyy pienille vaatteita ja varsinkin tytöille.

Vierailija
7/62 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliitten merkkien laatuun... Nukkaantuu ja kulahtaa ekassa pesussa... Usein halppikset kestää enempi!

Vierailija
8/62 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne navettaan kelpaa. Lehmä ei pahemmin kysele mitä mulla on haalarin alla.

Vierailija
9/62 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarkoitukseen hm:n poistoista löytyy aina juuri passeleita 8€: hintaan, eikä ole niin väliä kauanko pysyvät hyvinä tuolla hintaa. Jos nyt joku miettii että laadukkaampi olisi pidempään käytössä, niin ei olisi, sillä ko. mies onnistuu pintyttämään laatupaidatkin uskomattoman nopeasti kainaloista (ei saa raikkaaksi millään) ja kuluttamaan kainaloihin vaaleat laikut. Varmaan hikoilee jotain happoa suorastaan :)

Eli miesten pitkähihatrikoot on siellä hyviä ja lapsille löytyy sukkia ja joitain paitoja. Seppälästä harvemmin löytyy mitään.

Vierailija
10/62 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki-ikäisten vaatteet ovat kestäneet meillä niin rymyämisleikit, rajut pesut kuin puutteellisen säilytyksenkin. Värit eivät haalistu nopeasti ja luonnonkuidut tuntuvat mukavilta päällä :). Hinta ratkaisee näissä, myönnän...pesen kaikki ennen käyttöä ja yritän valita vain luonnonkuituja.

Vierailija
11/62 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki ole rikkaista jos et ole huomannut. Me köyhät ostetaan mistä voidaan.

Vierailija
12/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut aina vaatteet joko KappAhlista tai citymarketista ja ne vaatteet kestivät hyvin. Väliaikaisesti ostin kokeeksi Hennesistä kasan lastenvaatteita ja yksi sininen paita hajosi reikäiseksi ensimmäisessä pesussa. Vein sen takaisin ja 2 myyjää ihmetteli, että vakava laatuvirhe. Sanoin että poistakaa se samainen vaate myynnistä jos siinä on jotain vikaa laadussa.Sanoivat että eivät poista.Sain rahat takaisin ja koska olin ostanut samoja paitoja toisellekin lapselleni sanoin että mitä jos niihinkin tulee sama vika.He sanoivat että ilman muuta takaisin ilman kuittiakin.

Pesin toisen kerran sitten toisen sinisen paidan ja kauhistuin kun se oli reikäinen myös pesun jälkeen.Taas hennesiin.Tällä kertaa myyjä oli sama ja selitettyäni asiani ja kun hän katsoi vaatetta, hän sanoi "Sinulla on varmaan pesukoneessa jotain vikaa".Aika kummallinen pesukone kun tekee reikiä vain yhdenväriseen hennesin paitaan.No,hän ei olisi ensimmäiselläkään kertaa halunnut antaa rahoja takaisin vaan kutsui hädissään toisen myyjän apuun.En saanut rahoja takaisin vaan tuote piti vaihtaa johonkin muuhun tuotteeseen.Mieluummin olisin ottanut rahat takaisin.Tämä tapahtui Vaasassa.Joten lasten vaatteetkaan eivät ole hyvälaatuisia.

Vierailija
13/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän järjestään pukeutuu milloin lindexiin, kappahliin, h&m:n ja zaraan ja mangoon. Eli halpavaatteisiin ns. bulkkivaatteisiin mitä tulee kauppoihin monta kpl. Sitten päivän asu kuvia ottavat näistä. Niin ja pukeutuuko suomalaiset nyt niin huonosti enää? Joka toisella kohta muotiblogi.

Vierailija
14/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa muuhun ja en kaikkia vaatteita kehtaa ostaa käytettyinä.

Vierailija
15/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki perus t-paidat H&M:stä ja paljon myös Zarasta. Ihan hyvässä kunnossa vielä vuosienkin jälkeen.

Niin ja syy, miksi ostan noista: ei ole muihin varaa, ja esim. Zaran vaatteet miellyttävät silmääni.

Vierailija
16/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on esim. mustia perustrikoopaitoja H&M:ltä, monta vuotta vanhoja mutta edelleen ihan pikimustia, nyppyyntymättömiä eivätkä mitenkään kiertyneet tai venyneet.

Mutta osa vaatteista on niin kehnoa laatua että jo kaupassa näkee että ekan pesun jälkeen ovat pilalla - tai näkee jos osaa katsoa. Ettekö te osaa? Minä en osata niitä kehnoja, oli merkkinä sitten H&M tai joku kalliimpi (kaikki kalliitkaan eivät ole hyviä!). Eli opetelkaa katsomaan sitä vaatteen laatua jo ENNEN kuin ostatte, niin voitte tehdä löytöjä halvallakin :)

Vierailija
17/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan aikuisten vaatteista. Lähes kaikki mitä olen ko. kaupoissa kokeillut on ollut huonolaatuista ja rumasti istuvaa. Lasten vaatteet H&M:llä ovat ihan ok ja niitä ostan koska lapseni haluavat monesti "samaa kuin muillakin". Mutta itselleni en voisi kuvitella muuta kuin jotain sellaista erikoista mitä haluan kokeilla tuleeko sitä käytettyä. En koe olevani mikään hieno tai snobi mutta musta vaan on mukavaa että vaatteet istuu päällä ja näyttää hyvältä, H&M vaatteet näyttävät yleensä hyvältä vain katalogissa.

Voisiko johtua ihan omasta vartalostasi. Itselleni ainakin h&m:n vaatteet ovat istuneet aina tosi hyvin päälle, huomattavasti paremmin kuin monen muun liikkeen.

Vierailija
18/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen, kun mulla on rahaa? ;)

Mitä kadehtimista siinä on, jos ei noissa liikkeissä löydy ostamista?

Helppoa se on, kun kävelee sisään, valitsee vaatteensa ja maksaa sen kassalle.

Vierailija
19/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle istuu iso osa Hennesin vaatteista hyvin. Päinvastoin on kaksi muuta ruotsalaista firmaa, jotka on tehty minua hoikemmille ja pidemmille, ainakin mekot ja pitkät paidat. Harmittaa myös, että olen kahdesti saanut niiden neuleen hajoamaan parin käytön jälkeen kauluksesta, ovat niin huonosti ommeltuja. Hennesin vaatteet ovat kestäneet, kun ne liikkeessä on valinnut. Ei kannata ottaa ihan heppoiselta tuntuvaa rytkyä, vaan valitsee parhaat. Myös Sokoksella ja Stockmanilla on hyvin ohuita rytkyvaatteita, mm. Veromodan vaatteita, jotka myös hajoaa käsiin. Silti ne maksavat huomattavasti enemmän.

Vierailija
20/62 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä? No minäpä kerron sinulle, Se tapahtuu näin: Kävelen H&M tai Seppälä vaatetusliikkeeseen, valitsen mieluisen tuotteen ja käyn maksamassa kassalle jonka jälkeen kävelen liikkeestä ulos. NÄIN SIIS JOKU VOI OSTAA H&M tai SEPPÄLÄ VAATTEITA.