Tyttöni nimi on Jennie. Miksi ette osaa lausua sitä?
Hän on JenniE. eikä JennI! Aina joutuu opastaan koulussa, ei kiva.
Kommentit (51)
Nimeni on Jenny ja ihmiset sanovat Jenni.. pikkasen ärsyttää.. se on mun mielestä ihan sama jos sanoin pekkaa heikiksi tai irmaa ainoksi.. Koska se jenni on väärä nimi.
että se selittäisi nuo lukuisat muka-hienot nimet lapsilla. Suurimmalla osalla se on pelkkää erikoisuudentavoittelua ja sitten kun koko maailma ei heti tiedä miten näiden kullannuppujen lähiönimet äännetään niin johan mammat vetävät herneen nekkuun.
Tästä johtuu myös se, että nykyisin monien aivan tavallistenkin suomalaisten nimien kirjoitusasua ja ääntämistä kysellään ja kirjoitetaan/äännetään väärin (= jotenkin "hienommin"). Kokemusta on sekä omasta että poikani etunimestä. En viitsi kertoa nimiä tässä, mutta aivan tavalliset kalenterista löytyvät ovat.
Monesti lapsella voi olla sukujuuria toisita maista,vaikka ei ulkonäöstä tai sukunimestä näkyisikään. Tämä on ainakin yksi syy.
Miehen täti kutsui aina Klaaraksi. Ennemmin hymyilytti.
Mun oma Ljeni, Ljeni, Ljeni
Uskomattoman kaunis morsian
Niin soma Ljeni, pieni Saraseni
Mun oma Miss Turkmenia
Minun tyttöni on Jasmin, ja minua ärsyttää kun kaikki sanovat jasmin.
Nimi pitäisi lausua Dzäsmin.
/ Tuli sen sijaan Heidi, joka on sanottu Suomessa aina oikein tähän asti.
Itse lausuisin sen joko Djennii tai Jenii.
kaikki sanoo Nikoksi! Aina pitää olla korjaamassa! Voiko se oikeasti olla niin vaikeata???
kaikki sanoo Nikoksi! Aina pitää olla korjaamassa! Voiko se oikeasti olla niin vaikeata???
Se on NISO!
Minkäkielinen Jennie on JenniE? Suomeksi nimi on Jenni, englanniksi, saksaksi etc lausutaan Dzhenní
Mulla tulee heti mieleen kolme tapaa lausua tuo nimi ja niin varmaan monelle muullekin. Oma moka, jos valitset tuollaisen nimen ja sitten se ärsyttää.