Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perheriidoista!

Vierailija
14.01.2011 |

miten olette saaneet perhe- ja sukuriidat selvitettyä, kun jotkut osapuolista eivät suostu kohtaamaan? ihan tyhmältä tuntuu luovuttaa, mutta kai se on pakko kun kohtaaminen ja paikalle tulokin näyttää ylivoimaiselta. Olen aina ajatellut, että riidellä voi, mutta pitää olla pokkaa myös sopia. onko teistä joku käyttänyt jotain ulkopuolista tahoa apuna riidan selvittelyssä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen osapuoli ei halua sopia ni eikö viesti ole aika selvä? Ja mihin tapaamisiin pitäs tulla? Järjestettyihin tapaamisiin jossa voi sopia?

Vierailija
2/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tajus nyt itsekin ku ei enää vastaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että keskustelukyvyttömyyteen liittyy usein narsistinen itsekkyys, alhainen älykkyys ja alemmuudentunne. Miten jokus voi haluta olla riidoissa jatkuvasti? Todella itsekästä.

Vierailija
4/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai se on riidan laadusta kiinni. Tai että kuka sen on alottanu. Jos ap on itse riidan alottanu ni mun mielestä ei voi odottaa että vastapuoli saapuu jonnekin paikalle sopimaan, vaan hänen on itse mentävä sen toisen luokse. Tai jos on kyseessä semmonen että ei vain tule toimeen jonku kans ni sillon se ei ole pakko.